Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Ezért írtam, hogy amíg lehet. Sajnos egy idő után a régi technikák már nem kompatibilisek az újakkal. Tavaly nekem is meg kellett válnom nagy bánatomra az XP-től. Egyenlőre a Win7 megy.
Kicsit olyan ez az autószerelés mostanában, mint a mobiloknál az alma. Valamiért leragadtak az emberek. 2004 körül elindult valami az ECu egyedi programozása terén, de megállt. Átvették a "tunninng cégek, és leragadtak a teljesítménynövelésnél. Miért nemlehetne az egészet úgy elképzelni, mint egy "andridot? Vannak programozható modulok. Talán ez lehetne egy alternatíva a jövőre tekintve. Ha egy HDD -nél kiolvasható minden adat, egy EGR szelepnél miért nem? Nemfoglalkoztam még újabb OBD-s autókkal, de ottsem hiszem, hogy nyilt kezet adtak volna a felhasználóknak.
CSak elszárnyaltak a gondolataim. Inkább csendben maradok, nehogy véletlen meghallják, és ittis életciklust programozzanak, mint a tintapatronoknál. Lehetséges, már ígyvan. 10 éves technológia. Minőségi áramkör, satnya nyáklap. Galvánfuratkontaktok. Neves autómárka. Javíthatatlan. A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2015
A piaci verseny. Ha nem ő, akkor más teszi bele, és ő lemaradhat.
Nagyobb fordulatszám, kevesebb fogyaztás, és sorolhatnánk az előnyeit." Csöves vs. tranyós. "
Használt ez a dolog mindenkinek. Hamár új dolgot nemtudnak kitalálni, hogyan tudják növelni a profitot? Csökkentik a minőséget. Olyan ez, mint a mosópor. Érdekeket szolgál, ahogy mondjátok. Visszatérve, ezeket is lehet javítgatni házilag, csak előtte feleségül kell venni. Círógatni, pálinkázgatni vele éjjszakákat - még az asszony el nem zavar otthonról. Máshogy nemlehet. Utána garantált a szétválaszthatatlanság. Ígyvolt ez 30 éve is. Idézet: Erről az a kedvenc történetem jut eszembe, amikor 90 környékén hordtuk be a "nyugati" autókat. Egy 1,6i Opel Kadettet hoztunk be egy barátomnak Berlinből. Azokban az autókban gyári hibás volt az ECU. Ott Németországban garanciában cserélték ezeket. De hát mi megvettük a bontóból a fél éves törött autót, hazahoztuk, megjavítottuk és örültünk egy fél évig még neki.Ekkor jött elő az ECU baja. Elvittem az egyik Opel szervizbe, ahol 5000Ft-ért megmondták amit tudtam, hogy rossz. Azt mondták 180000Ft az új. Akkoriban egy havi fizetés körülbelül 10000Ft volt. Mondom magamban eddig is mentek az autók enélkül a technika nélkül. Kiszereltem belőle az injektort, egy esztergályossal csináltattam egy közdarabot a szívócsőre, amire egy VW teherautó karburátorát szereltem. (Az volt otthon) az Opel gyújtását összekombináltam a VW-ével. Gondoltam majd kicsit többet fogyaszt és lassabb lesz, de akkoriban 180000Ft-ért igen sok benzint adtak. Amikor elkészültem a művel akkor jött a meglepetés. Nem csak hogy sokkal jobban ment mint előtte valaha is, hanem a fogyasztása is csökkent. Így is ment a bontóba vagy tizenöt évvel később. „Nagyobb fordulatszám, kevesebb fogyasztás...”
Sziasztok!
Miért van az, hogy vaterán többször összefutottam már olyan vevővel, aki csak futárszolgálattal ad fel terméket? Szerződése van, hogy éves szinten lesz X forgalma, és akkor kedvezményt kap, vagy miért? Egy 3eFt-os terméket 4eFt-ért akar feladni, persze határon túlra, ami normál postával minimum a fele lenne, ha nem kevesebb. Tudja valaki az okát?
Egyszerű. A futár eljön a küldeményért és elvisz neked. A Postára nekem kell elvinni, vacakolnak azzal hogyan csomagoljam, papírokat kell töltögetni és ha még utánvétes is, gyakran drágább mint a futár.
Ennyi lenne? De én 4eFt-ot nem fogok fizetni futárköltségért, mikor 2eFt-ból megúszhatnám. Akkor most mindenki rosszul jár?
Én egyébként nem szeretem a futárszolgálatos embereket. Megmondják, hogy mikor fognak jönni, és legyek otthon, ha meg nem tudom átvenni a csomagot, akkor nekem kell telefonálni, hogy légyszi hozzátok ki, itthon leszek. Postaládába sem fogja bedobni a csomagot, mert alá kell írnom. Meg a megígért idő több órás intervallum, és van, amikor még azt sem tudják betartani. Aztán ha felhívom, akkor meg mondja, hogy fél óra, és itt van. 1 óra múlva ide is ér. Nekem sokkal szimpatikusabb, hogy jön a postás, bedobja, ha befér, ha nem, akkor hagy papírt. Amikor nekem kedvem van, elbattyogok a postára, ideadják a csomagom, és kész. A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2015
Nem akarnak kínlódni a postával és, ha van szerződésük futárcéggel akkor olcsóbb is nekik, mint a posta.
Teljesen ingyenes, ha a vevő fizeti a futárt.
Ha nem akarnak kínlódni a postával, akkor nem fog rajtam keresni semmit Remélem, hogy más is árul rugót Adamo Hintához az országban...
Én mindig megkeresem a postán (vagy PickPackPont-ra) küldő céget, és ott rendelek. Kevés, de van aki vállalja. Nem ülök egész nap a futár miatt itthon, hanem bebattyogok a postára amikor akarok, mint Te is.
A posta lehet olcsó is, nem kell minden opciót kérni. Én 85000Ft. műszert utánvéttel 2000Ft.-ért is küldöm postán. A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2015
Száz vasútat, ezeret!
A hozzászólás módosítva: Okt 20, 2015
Haladni kell a korral. Szabályozatlan keverékképzéssel nem lehet tartani a kibocsájtási normákat. Sokat fejlődött a karbikorszak óta a technika. Pl a Ladámban a röpsúlyos gyújtásnak az ideális karakterisztikát még megközelíteni sincs esélye. A karbit be lehet állítani, de akkor sem fogja olyan precízen belőni a lambdát minden üzemállapotban, mintha szabályzott injektoros lenne. Bár az újfajta szegénykeverékes közvetlen befecsis motorokról sok rosszat hallottam.
Köszönöm nektek
A moderátorok egyelőre - amíg nem születik döntés az ügyben - fagyasztva tartják a témát. Addig is mindenkitől türelmet és főleg toleranciát kérünk!
Sziasztok!
Veres-Fót-Dunakeszi-Gödöllő környékén tudtok valakit, aki komolyan foglalkozik akvarisztikával? Akvárium felszámolásból megmaradt egy nagyméretű szellemkéshal. Örökbe adnám valakinek, de csak olyan helyre, ahol jól bánnak vele és megnézhetem az akit, amiben lakni fog. Pénzt nem kérek érte, házhoz is viszem. Kérlek segítsetek. Köszi: Endre
Először szellentéshalnak olvastam. Másodjára már leesett.. Én akváriumozok, de inkább növényes.
Lehet, hogy tud olyat is, én még nem tapasztaltam
Sziasztok!
Hengerfejez mizzéria végéhez értem.... megvolt tegnap és ma a műtét, kicseréltem a felújított HF-re. A tömítés már elég tré volt, az 1 és a 4-es henger vízben úszott..... de még ment az autó :-O Bővebben: Link 1 Bővebben: Link 2 Már az új Hf-el mentem is 25Km -t
Nálam is véget ért a Tz. mizéria. Ráraktam a ks-t a mll-re , és indul is a Tz.
A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2015
Erdélyben égnek az őrtüzek. Én is meggyújtottam a magam őrtüzét itt a Felvidéken.
És persze próbáltam fényképezni is.
S mit őriztek?
A magyarságunkat. Mert amíg őrtűz fog égni a Felvidéken addig nem veszik el ez a maroknyi idegenbe szakadt magyar. Tegnap pedig október 23.-a volt, Ő értük és égett a tűz.
Ahha!
Jól tetted! Látom, jó helyre kerülnek majd a dolgaim
Szeretem a tábortüzeket. Egyszer cserkésztáborban az utolsó este raktunk egy olyan tábortüzet, ami 5 méter magas lánggal égett, sajnos csak rövid ideig. Nagyon szép volt és jól is esett a meleg mindenkinek, mert egész nap esett az eső, mindenki át volt fagyva. Az ember olyankor jön rá, mi az igazi boldogság. Nagyon hangulatos, főleg amikor már csak egyedül ül valaki mellette, olyankor lehet Gondolkodni.
A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2015
Az tényleg jó lehetett.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |