Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Olajnyomás
Témaindító: Robertoladas, idő: Ápr 13, 2010
Témakörök:
Az olajnyomás mérés megvolt. Ami a nyagykönyvben megvan írva annyi volt az olajnyomás 2.6 bár. Javasoltam a szereplőnek ha már cseréli az olajat akkor a pumpát sem ártana. Azt mondta hogy nem hinné hogy az lenne a próbléma. Azt a szenzort cseréltem ami a motor blokk tetején van jobb oldalon gyárira. Lehetséges hogy megkéne próbálni egy olajpumpa cserét és olaj cserét ismét?
Hasonló probléma volt nálunk is, szint VW. Az olajszivattyú előtt (?) van valamilyen fix szűrő, azt kellett kitisztítani. Pontosan nem tudom, nem értek a lovakhoz.
Szia! Egy kis olvasni való erről a dologról és a meghibásodásokról. Az olaj és az olajszűrő az fontos, hogy a megfelelő legyen a motor számára. Az olaj és a szűrő kiválasztása (visszacsapó és túlnyomás szeleppel ellátottnak kell lennie amik a rajta feltüntetett értékeken nyitnak és zárnak) nagyon fontosak a motor kenésének a szempontjából. A motor megtett kilométere sem elhanyagolandó szempont (amit már itt említettek is) amit figyelembe kell venni az olaj viszkozitásánál. Ha az olajnyomás alapjáraton rendben van és csak egy bizonyos fordulat felett jelentkezik nyomáscsökkenésről visszajelzés, az valószínű, hogy szivattyú vagy szűrő túlnyomás szelepének nyitása okozhatja. Azt csak Te tudhatod, hogy az olaj és annak szűrője milyen gyakorisággal és milyen minőség szem előtt tartásával történtek. Ha olaj és szűrő friss és tiszta és még mindig fennáll a probléma akkor a szivattyú szívó oldali részén vagy a túlnyomás szelepénél kell tovább keresni a hibát.
A hozzászólás módosítva: Márc 10, 2019
nekem is ugyan ez a problémám, de az 1.4 es motorba szerintem csak 1 olajgomba van. Az olajszűrő közvetlenül a blokkra megy, az 1.6 nál van csak 2 olajgomba szerintem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |