Fórum témák
» Több friss téma |
Csak központi zár.
De nem akkor kezdődött a füstölés. Beültem a kocsiba, hallgattam picit a rádiót, hogy még mindig rossz, aztán beindítottam a motort, és 1-2mp múlva már jött ki a füst belőle. Amíg nem ment a motor, nem volt ilyen.
Hello! Minden amit leírtál arra utal, hogy a hangszóró vezetékre került a villany valahol. Mivel ez a rádiónál testelve van (ha igaz) a leggyengébb pont adta meg magát. Hogy ez pont a motor indításnál volt, az lehetett akár a rázkódás miatt is.
Simán lehet a központi zártól is. Én megnézném az össze ajtóátvezetőt. Egy ilyen hibától akár még az autó is leéghet.
Hali!
Megnéztem, és tényleg Karaván az autó, és a csomagtér ajtó átvezetőjében volt szinte minden vezeték többé kevésbé megtöredezve, lehet össze is ért több. Csak öreg kocsi lesz már. Rendesen elszigeteltem, és most már tökéletes Köszönöm a segítséget
Nem a kocsi öregsége csak, a 2 éves H astrákban is elszakad a hátsó ajtóban az átvezető vezeték. Fújj bele a gégecsőbe valami csúszósító anyagot, akár wd40 vagy bármit, hogy ne tapadjon a vezeték a gumihoz.
Szia!
Nem tudom hogy megoldódott-e a problémád, de amikor belépek a lapra, a harmadik hozzászólásban pont ezt a hibajelenséget boncolgatják. Ez az első oldalon történik. Szerintem nézd át. Üdv
Hali!
Szilikonzsírt tettem bele egy kicsit, hátha az segít. Előbb-utóbb úgyis elszakadnak és le kell cseréltetni, de remélem már nem nálam
Szia! Szerintem a savmentes vazelin jobb választás lett volna mert az nem ragad, tapad de elég tág határok között megőrzi kenőképességét és nem bántja a kezelt felületeket.
Hiába fújja, nem a csőben való mozgás a gond, hanem a hajlás. Attól még a vezeték továbbra is hajlik és el fog szakadni úgyis.
Sziasztok! Villamosságban tapasztaltabbak segítségét kérném.
Egy éve vettem egy C14NZ-s 8v motorral ellátott 92-es szentgothárdi F Astra kombit. Egy év után elégeltem meg, az elektronika összevissza való működését, ezért elkezdtem az elmúlt huszonévek okozta hibák kijavítását. (Pl. utólagos riasztó, központi-zár, rádió & Klíma beszerelés drótösszesodrásos kábelkötések szigszalaggal leragasztásos megoldások kijavítását.) De közben akadt egy gond! A töltésvisszajelző lámpa a műszerfalon egyáltalán nem világít. (se gyújtás, se járó motor esetén.) helyette viszont világít a fékfolyadékszint figyelmeztető lámpa meg a többi szokásos. Ha elindítom, minden kialszik szépen. Kapcsrajz alapján kiderült, hogy a műszerfalon ez a két kör össze van kötve egy diódával. tovább nem terjed a tudományom. Egy aksi és generátor tesztelő kis kütyüvel megvizsgálva az aksi jó, töltött állapotban van, a generátor is ok. Mi lehet a gond?
Szia!
Ha az izzó jó és az egyik sarka megkapja a 12V-ot, akkor nyilván meg van szakadva a generátor segéddiódáira kapcsolódó vezetéke.
Volt szerencsém szétborítani az autót: 92-es F Asztra kombi C14NZ
Multiméterrel méricskéltem kicsit: A generátortól a műszerfal-ig (töltésjelző lámpa) levő kábel ép, nincs szakadás, viszont gyújtásra +0,3V-van benne. Ezt a vezeték mindkét oldalán mértem. Az égőt kivéve is 0,3 jön ezen a szálon, szóval a "fesz" a generátorból származik. Ennek így kell lennie?? Az égő másik oldala testet kap a sebesség jeladóból a műszerfal hátulján (kis fekete bisz-basz a Km- mutatón 3 vezeték ( Test / +9V / Test) ez utóbbiból jön a test az égőhöz) Ja és még annyit tennék hozzá, hogy az autót ieindítva az aksi fesz nem esik 10V alá 11 körül egy pillanatig aztán 14,5V-ra felmegy. (Ez azt jelenti, hogy a generátor tölt?) A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2016
A töltésjelző lámpa egyik vége gyújtást kell kapjon, a másik vége meg megy a generátorra. Annak a sebességjeladóhoz nincs köze.
A sebességjeladón lenni kell egy pozitívnek(nem 9V), egy testnek és egy jel kimenetnek. Valami ott nem stimmel.
Én is ettől tartottam... Köszönöm a segítséget, akkor jön a kábelek közti kutakodás.
Sziasztok!
Opel f astra c14se 96-os autóval kapcsolatos kérdésem volna, lehet hogy már valaki találkozott ilyen hiba jelenséggel. Már egy jó ideje az autó terhelés alatt nem ad le teljesítményt. Részgázon még el gurul de, nem lehet vele normálisan kigyorsítani, ha jobban be nyomom a gázpedált akkor mintha valami meg fojtaná. A motor nem pörög 2500-as fordulat fölé, talán hidegen, induláskor fel pörög 3000 fölé de akkor sem érzem rajta, hogy normálisan le adná a teljesítményét. Vákuum csöveket ellenőriztem nem találtam hibát rajtuk. Menet közben néha a motorellenőrző lámpa ki villant lambda szonda lett benne cserélve azóta nem villant ki, viszont a hiba jelenség maradt ugyan az. Fojtószelep érzékelő jó, fojtószelep viszonylag tiszta. Gyertyák is nem rég voltak cserélve. Üzemanyag szűrő utolsó olaj cserénél volt cserélve. Említették a katalizátort hogy ki lehet iktatni, talán az fojtja meg, de akkor is fojtaná ha nincs le terhelve a motor? Néha menet közben rángat is a motor. Mit nézzek meg, mi okozhatja ezeknél a motoroknál ezt a hiba jelenséget? A hozzászólás módosítva: Feb 19, 2016
Szia! Nem ennek a típusnak van műanyagból a hengerfeje? Abban van egy visszacsapószelep és ha az tönkre megy ......
Műanyag hengerfej? Az még nem hiszem hogy széleskörben használatos lenne ha egyáltalán létezik olyan...
Szelepfedélre gondolsz? Az lehet hogy valami műanyag... de abban hol van vissza csapószelep?
Astra G Z14XEP motorkódú verziójában (is) elő szokott fordulni az, hogy a szelepfedélbe épített kartergáz PCV szelep tönkremegy, mondjuk zárt állapotban beragad. Az "kellemes" dolgokat tud okozni. Természetesen csak a fedéllel együtt cserélhető...
A karterral van összeköttetésben és csak egy darabban kapható a deknivel.
Miket okoz az ha felgyűlik a kartergáz?
Kilövi a nívópálcát? Vagy valahol betunkolja az olajat az égéstérbe?
Vagy kinyomja valamelyik szimeringet. Legjobb esetben a váltó felőli főtengely szimeringet.
Azt nagyszerű cserélni, váltó le, kuplung, lendkerék..... áááááá
Sziasztok,
Az égéstérbe is vissza tudja nyomni... Kap az olajból a levegőszűrő, a szívó torok, meg amikor bekerül az égéstérbe akkor leblokálja a motort... nálunk megtörtént már háromszor is Télen a karter visszavezetésbe belefagyott az olaj+kondenzvíz keverék...
Végül kiderült, hogy két külön hiba is okozta a problémát.
1. Hogy a sebesség jelvevő volt az egyik hibás ami nem adott +12V-ot a töltéslámpának, ezt egy huszáros vágással (azaz forrasztással) helyrehoztam. Így szabályszerűen működik, bár még kiderülhetnek emiatt hiányosságok. 2. A fékfolyadékszint jelző meg csak ég mintha kéne neki. Pedig olajszint ok. Szóval a tartályon a kupak van meghalva teljesen. Égőt kivettem, olajat amúgy is ellenőrizgetem. majd kicserélem a kupakot. Köszönöm mindenkinek a segítségeket.
Üdv Mindenkinek, tervezek az Astra G-mbe egy komfort index modult beépíteni. Valaki tud nekem kapcsolási rajzot küldeni az index körről? Bajuszkapcsoló csatlakozó kiosztás stb. Vagy ha valaki tudja a kapcsolós a +t vagy a testet szakítja meg? Köszönöm a válaszokat
|
Bejelentkezés
Hirdetés |