Fórum témák
» Több friss téma |
Nem tudjátok mi lehet a gond? valami ötlet esetleg?
Még a gyújtótekercsre illetve annak kapcsolatára a gyertyakábellel (gyárilag van egy szikraköz) is lehetne gyanakodni. Inkább ez a gyengepontja, mint a kondenzátor. Persze bármi megeshet...
Mellesleg nem tudom hogyan lett felszerelve a Schwalbe gyújtótrafó nélküli gyújtása az S51-re, mert ahhoz ki kell vágni a blokkból egy darabot, hogy a gyertyakábel kiférjen. Szakszerűnek nem nevezném, könnyen be tud ázni.
Hello
Nekem egy s 51 endurom van de az a baj vele hogy nem indul be néha van rajta szikra néha nincs azt hittem hogy kondi de nem. Azt hiszem hogy star gyújtása van de s51-es új tekercse van. Ha tudtok segítsetek. Előre is kösz.
Megszakító hézag jó? Nincs a pogácsája beégve? Gyertyahézag nem több mint 0,4mm?
új megszakító van benne A hézag pontosan 0.4.
A megszakító rugója nem ér néha testre? Persze csak találgatok nem látom a gépet.
Hello
Az lenne a kérdésem hogy mi van akkor ha az egyik tekercs pl: a gyújtó ha rossz helyre rakom? Előre is kösz.
baj.
bővebben gyengébb lesz a szikra, mert a tekercs fázishelyzete megváltozik (az alapon nem 120° ra vannak a tekercsek, ha megfigyeled, kicsit errébb meg arrébb), és csak a gyújtótekercs fázishelyzete a lényeges, vagyis a megszakítás pillanatában a legnagyobb áram follyon rajta, ez azt jelenti, hogy a legnagyobb fluxusváltozás kell abban a pillanatban, tehát éppen a tekercs középvonalában (tekercsközéphez húzott sugárvonalon) legyen az egyik mágnes közepe.
Ebből előadódhat az hogy a gyújtás állításkor az 1,8 az nem 1.8 hanem pl: 4,4 csak mondtam valamit. Az előgyújtás
A megszakító vezérel, ha az alap jó irányban áll, akkor az előgyújtás is jó helyen lesz, a trekercsekenk semmi köze az előgyújtáshoz.
Hello
Az a problémám hogy vettem 1 s51 endurót amikor kipróbáltam akkor nem volt semmi baja .Ezért vettem meg. Amikor hazaértem vele esett az eső. Attól kezdve fokozatosan nem indult be. Hol volt szikra hol nem. Most meg egyáltalán nem indul be. Azt hittem kondi meg trafó de nem. Ha tudtok segítsetek Előre is kösz.
Egyértelműen beázott valami: leállítógomb, gyújtáskapcsoló, alaplap és környéke, vezetékek csatlakozási pontjai.
Ilyen esetekben nagyon kár alkatrészeket cserélni, csak felesleges hibaforrást iktatsz be, illetve hibát hibával javítasz, hiszen magad válaszoltad meg a kérdést, amikor írtad, hogy esőben mentél vele. Eső = valószínű beázás.
Mit ajánlasz a trafó nem ázhatott be az a tank alatt volt ,akkor gyújtó tekercs ,a kondit kicseréltem.
Azt, hogy ellenőrizd le azokat, amiket az előbb felsoroltam.
Hali!
Segítségetkérnék egy pár okosaab embertöl simson gyújtással kapcsolatban: nincs szikrám a gyertyánál pedig már mindent leellenöriztem, és csak akkor szikrázik a gyertyám ha a test kábelemet mozgatom a simon, viszont ha csak egy helyre stabilan lekötöm a testet akkor már nem ad szikrát. Most kapott új gyújtó trafót a kis kondi is jó és mégsem tudok rájönni h mi a probléma. Elöre is köszi.
Valószínűleg rosszul kötöttél be valamit, esetleg kontakthibás a megszakító, vagy egyéb más alkatrész a gyújtás körében.
Keresd meg a motorod kapcsolási rajzát: Bővebben: Link
Üdv.
Annyi kérdésem lenne, hogy van ez a kapcsolás amit megépítettem, viszont nemtudom, hogy a megszakító bemenetre mit kössek. Azt a vezetéket kellene ami egy barna-fehér és feljön az alaplapról abban a 4-es vezetékkötegben?
De nem is kell vele semmit se csinálom? Mert az illető aki a cikket írta azt írta, hogy a gyújtótekercs sem kell...
Hát mivel akkumlátoros ez a gyújtás, így nincs szükség a gyújtótekercsre, viszont a lehet hogy a töltés kevés lesz neki (sok áramot eszik meg ez a gyújtás).
A megszakítónál szét kell kötni mindent, egy kábelt kell csak felhozni, csak egy hely van ahol kötni lehet a megszakítóra, így elrontani se lehet (a kondenzátort rajtahagyhatod, de elvileg már nincs rá szükség, ha ezt a gyújtást kötöd rá).
Ezen a képen betudnád rajzolni pontosan, hogy kössem be meg melyik vezeték nem kell?
A pirosra nincs szükség, helyére tehetsz világítótekercset, kékre meg ahhogy gondolod, vagy bennehagyod vagy nem.
Akkor gyakorlatilag annyi lesz, hogy a megszakító a testre "rángatja le" a jelbemenetemet? Meg a trafót, hogy kössem be, csak simán a 0 meg a TRgy1 kivezetést ráteszem és kész?
Igen a megszakító a tesre rángatja a bemenetet,
A trafót meg a trgy/1 és a táp (6V) közé kell kötni. De ez biztos le van írva a simsonos oldalon...
Nem volt leírva azért kérdeztem de így már minden világos, köszönöm szépen a segítséget
Hello
A tekercseket cseréltem és akkor jó volt de nem pőrgött fel ezért állítottam rajta és ugyanaz tért vissza most se indul be. hol van szikra hol nincs. Naggyából mindent ellenőriztem mindent nekem jónak tűnt.Ezt az előző írásomra.
Nem állítottad túl nagyra az előgyújtást?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |