Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
És köszi,megpróbálom.. Ma azt próbáltam ki,hogy vártam azt a kritikus 12percet és utánna riasztottam be az autót és akkor pár másodperc után egyből riasztott...Nem lehet,hogy a kocsi takarékra állítja magát,lekapcsolja a nem használt dolgokat és ez feszültség változással jár?
Bármi lehet...és a fordítottja is.
Rakj rá egy műszert a riasztó táppontjaira és nézd addig a 12percig, és amikor beriasztod. A relézés biztos jól sikerült? Ott is lehet bibi... Üdv Inhouse
Mértem a betápját.(12,6 körül van 12perc környékén már van ,hogy ugrál és lemegy 10V-ra is...majd újra 12,5)
Az ajtónyitás érzékelőt is néztem: az lehet,hogy a kék(negatív) vezetéken a riasztó központnál élesített állapotban 4,4V, amikor meg beriaszt 12V-ot mértem?? Köszi Inhouse a kitartást és a válaszokat!
Annak nem szabadna 10V-ra lemenni...rossz helyről vetted le a 12V-ot.
Az ajtókapcsoló vezetékén - késleltetés nélkülin -, csukott ajtónál +12V (az izzón keresztül), nyitottnál test. Késleltetettnél csukottnál bármi, néhány volt, nyitottnál test. Ha jól relézted volna meg, akkor az ajtókapcsolón, mintha késleltetés nélküli lenne, az egyik érintkezőjén, ami az izzóhoz megy, mintha nem lenne relézve, a másikon, ami a riasztóhoz megy semmi/test. Ez utóbbiba beleszólhat a riasztó, vannak olyanok is, amik riasztáskor testet adnak, hogy világítson az utastér...12V semmiképp nem kellene oda jusson... Üdv Inhouse
Az akkuról vettem le a 12V-ot.....
A negatív ajtóérzékelőn akkor mértem mikor nem tettem rá semmit csak a gyujtás érzékelőjét,hogy nézzem riaszt-e... A relét valószínűleg rosszul kötöttem... 12V-ot adtam neki a belső vil.ról és testet az aksiról... Mikor ajtó kinyilt, a relé aksiról a testet ráengedte a riasztóra "-"vezetékére...Gondolom az is baj,hogy rákötögetem a vezetékeket és nem elvágom,forrasztom...
Sziasztok.
Elsőként csak gratulálni szeretnék itt minden segítő partnernek. Teljesen korrekt és érthető válaszokkal vagyunk segítve köszönet érte! Ugyanis tegnap kaptam én is egy riasztót őszintén a kp-zárral voltam én is bajban Nemigazán értettem mit akar avval a 6 vezeték mikor nekem is csak 3 rom van Na de itten ha rászán az ember egy kis időt a vissza olvasásra én mondom életem első riasztó beszerelés elméletét töltetek kaptam! Csak így tovább és jó hogy van olyan fórum aminek jelentősen van értelme pláne hogy a pénztárcádat is kímélheted. Dobtam egy képet is hogy nekem mihez járultatok hozzá válasz adásaitokkal. Beszerelés előtt na de most már vidáman használom a kis technikát, KÖSZI NEKTEK.
Köszönöm a többiek nevében is!
Üdv Inhouse
Valami nagy gáz van, közvetlen akkuról menő vezetéken nem eshet ekkorát a feszültség, csak ha rossz a kontakt, épp önindítózol, vagy nagyobb fogyasztó van a végén nagyon vékony vezetékkel...csinálnál pár képet a kötéseidről?
Az ajtókapcsolónál nem jól csináltad. Ha megnézed a rajzot, akkor látszik, hogy meg kell szakítani az ajtókapcsoló és a belső világítás közötti szálat. Az ajtókapcsoló megy a relé egyik lábára, a másikra már jó a belső világítás +12V-ja (nehogy az izzón keresztüli 12V-ra kösd csukott ajtónál!). Így a relé fog kapcsolni, amikor nyitod az ajtót. A relé 2 pár érintkezőjének egyik felét testre kötöd, aztán a maradék egyik érintkezőt az elvágott belső világítás szálra, a másikat pedig a riasztó - ajtókapcsoló bemenetére. Ha te testet adtál a relére az akkutól, és 12V-ot a belső világítástól, akkor 2 variáció van, 1. mindig behúzva van a relé 2. mégsem állandó pluszt adtál, hanem az izzó "alsó" szálát, ami a kapcsolóra megy, és ezen csukott ajtónál az izzón kresztül +12V mérhető, ebben az esetben relétől függően lehet, hogy behúz, de fordítva, tehát csukott ajtónál és közben halványan világíthat a belső világítás, bár késleltetettnél nem tudom... Üdv Inhouse
Szégyenlem de jó lesz elrettentésnek....
Ebből az elkötés nem fog látszani, csak az, hogy spanos és szigeteletlen vezeték nem jó...
Üdv Inhouse
Szia. Jujj!!! A biztosítékot kihagytad az akku pozitív mellől. Az alap. A vezatékeket nem feszegetjük ki a motortérben ( sem ), mint a ruhaszárító kötelet, hanem a már meglévő kábelekhez rögzítjük, például kábelkötegelővel. Így a kábel nem fog kidörzsölődve zárlatot okozni, a kocsi sem fog miatta leégni és nem mellesleg a következő szervizelésnél a szerelőt sem fogja akadályozni a munkában. Aztán illik két csatlakozási pont között egy, folytonos vezetékkel menni és a kábelek végére sarukat nyomni. Ha meg ilyen toldott-foldott, nem ártana a sodrásokat lecinezni, és természetesen mindent gondosan szigetelni. Ezzel a toldozással magadat szivatod, mert egy későbbi hibakeresésnél már Te sem fogod tudni, melyik tyúkbél hova is megy.
Az ajtóról amit írtál, nem igazán értettem, hogy gondoltad... Már írták Neked, hogy negatívot kapcsol az ajtó, s hoztál hozzá még egy negatívot? Ebben az esetben, ha nyitod az ajtót, akkor old a relé - szerintem. Zárt ajtónál sem biztos, hogy behúz, mert a tekercse az izzóval feszültség osztót képez...
Sziasztok!
Köszi a segítséget és a válaszokat és a türelmet...! Gondolom a mentorom Inhouse a falat kaparja.... Igen,sejtem,hogy nem jók ezek a kötések,ideiglenesnek szántam,ha jól betudom kötni akkor szakszerübben elrendezgetem a kötéseket...De ez az ajtókapcsoló meghaladja a képességeim de nem hagy nyugodni..Lehet nekem úgy kénePl:relé sárga vezetékére kösd az ajtókapcsolót,a fehérre a lámpához menő12V ot, képen a baloldali zöldre riasztó kékje a jobboldalira testet.... -Maga a relé kapcsol ha nyílik az ajtó de a rajzon nem értem mit-mivel lehet több szöveg kellene hozzá.... Megértem ha nincs kedvetek nyüglődni,nekem is elmenne a türelmem...
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de az én riasztómhoz (Thunder CA103) olyan 4 lábú relét adtak, ami alapból zár, és áramra megszakít. Én sem tudtam azt felhasználni, igaz én csomagtartó nyitó mágnest kapcsoltam vele, de sztem az most lényegtelen. Szóval ha te is olyan relét kaptál a riasztódhoz és azt használtad, akkor sztem be kell szerezned egy záró relét.
Bocs, ha teljesen hülyeséget írtam.
sziasztok sajna ma rádöbbentem hogy valami nem jó a riasztómnál . arról van szó amiről küldtem a képet első hozzáoszlásom -nál. CTC-T70017. olyan törpént ma hogy leriasztottam és kb.10-15 meg mikor gondolót egyet elkezdett riasztani,meg ha kikap-cs elméletileg akkor folyton autó matán lezártt és aktiválta magát és jöttek a vak riasztások sorba igaz most írásom előtt már kivettem visszaraktam a központi zárnak a vezérlőét idelengessen . na amit bekötöttem riasztó az a kpzár index vill ütt érzékelő oszt ennyi a többi funkciót nem akarom használni ! tud valaki mondani rá értelmeset? Én lehet hülyeség de arra gondolok hogy a meleg végett csinálta nem tudom
érteni nneem tudni te írni pontosan itt mit, me rt bogozni Magyar fura beszédet te ittenek közvetíteni felénk. Írásjel nem használ sese nagy kezdőbetű iskola osztály pedig tagozat alsó pedig. Kérni lásd mások hozzászólása, és utánoz aztatokat. Köszönni meg. Kiválló diszttelettel: jól gittóltam velleed
Szia!
Igen az enyém is olyan 4 lábú....Pont fordítva működött... Holnap veszek egy másikat! És köszi az észrevételt
Így már érthető, bár ilyen 4 lábút még nem láttam...
Üdv Inhouse
Szóval lényeg az hogy bekötöttem a riasztót és tegnap elkezdett önállósodni. Ha bekapcsolom a riasztót, akkor gondolt egyet és 10-15-20 percenként önállóan elkezdett riasztani. Amit bekötöttem rajta az központi zár vezérlés, index, ütés érzékelő, és ennyi ,többi funkciót nem akarom használni. miért önállósítja magát ,ez a kérdésem. Avval nincs semmi bajom hogy saját maga lezár a riasztó de az már zavar hogy fojtón riaszt . AZ elő be írásomnál bocsi de már teljesen ki ideggel . Erre kérnék tanácsot,vagy megoldást köszönöm.
Lehet, hogy túl érzékeny az ütésérzékelő, és rezgésre beindul...iktasd ki és nézd meg úgy is!
Üdv Inhouse
Ok köszi az infót kipróbálom,és még egy esetleges észrevételem az okozhat ilyen szitut hogy kb.10cm re, elég közel raktam a szirénához az érzékelőt. Mert gondoltam ott jó helyen lenne. Vagy van ennek esetleg egy elméleti azaz rendes beépítési helye ahová érdemes rakni?
Hát a következő történt lekötöttem rolla ahogy mondtad de sajna úgy is 30 per múlva bekapcsolt . bekötött kábelek színei ha ez segít :központi zárét nem írom mert azt gondolom nem kell, de a többi az ami be van:barna,rózsaszín,barna,kék ami nincs:sárga,zöld,narancssárga,fehér. és itt a kép is segítségnek. Köszi addig is.
A színekkel nem igazán tudok mit kezdeni...
Nézd meg, hogy tudja-e jelezni a riasztó, hogy melyik bemenetre riasztott, abból kiderülhet, hogy miért virnyákol... Üdv Inhouse
Vagy ha nincs visszajelzés, akkor a riasztóbemenetek egyenkénti rákötésével tudja leellenőrizni hogy melyikkel van a hiba.
Ha nincs visszajelzés, az lenne a következő. Van amelyik riasztó egybe van építve egy rezgésérzékelővel is, ott aztán nehéz kikötni és megállapítani, hogy fesz esés volt, vagy rezgés...
Üdv Inhouse
Oké holnap tudom megnézni , jelzem a szitut. Ámbár ha leveszem rolla az ütés érzékelőt akkor csak az egy kék száll marad ami az ajtó kapcsolókar van kötve. Még esetleg annyi gondolat hozzá hogy nekem azt írja hogy a fényszórókat is barna vezeték villogtatná, én meg úgy csináltam hogy mind két barna vezetéket az index-re kötöttem.Egyiket a bal a másikat a jobb oldalra. Hogy lehetséges csak egy barna vezetéket kellene az indexekre kötni? Na majd holnap estefele többet tudok mondani,hogy alakult. vagy még lekötök mindent érzékelőt rolla és megnézem akkor mit csinál ha ugyan úgy riaszt visszaküldöm akitől rendeltem.Addig is köszönök minden tanácsot, és szép napot mindenkinek holnapra!
Üdv: beni1,
Ha mindent lekötsz, akkor is marad a feszültség esés érzékelő, hacsak nem kapcsolható ki. Jó állapotú az akkud?
A 2 barna szál független egymástól? Nehogy egyszerre indexelj mindkét oldalon az összekötés miatt... Üdv Inhouse
Üdv,igen független volt egymástól !
Most már teljesen független a riasztó még a kocsim tól is! lényeg semmi nem volt bekötve mármint érzékelő,megnéztem nem volt benne. szóval meg váltam tőle. Ám,ha lehet javaslatokat elfogadnák hogy milyet is lenne érdemes venni! nem kel nekem hogy agyon legyen extrákkal,csak lényeg egyszerű és olcsó legyen !
Az olcsóság relatív, sokszor szenvednek itt a 10eFt alattiakkal.
Én pl. ajánlanám a Spal-t. Üdv Inhouse
Köszönöm Feri!
Utolért válaszod, és megkezdem a visszaépítés! Bye Michkey! :kalap:
Inhouse! Meg fogadtam tanácsod vettem egy újat és már működik is Ám most az újnak Beret a típusa,de lényeg hogy jó! Még egyszer köszi mindenkinek a hozzá szólást és segítséget, köszönöm . Most már nekem is jó minden! BÁTRAN KÉRDEZZETEK AKINEK SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGE,MERT ITT MEGTALÁLJÁTOK A VÁLASZT A PROBLÉMÁK MEGOLDÁSÁRA!
Üdv:beni1. |
Bejelentkezés
Hirdetés |