Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   56 / 196
(#) sm. hozzászólása Szept 10, 2011 /
 
Sziasztok!
Aki tudja hol találhatnék Skoda oktavia 2005.BGU motor hibakódokat válaszoljon.
Előre is köszi.
(#) Hosszulabu válasza sm. hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Szia
Legrosszabb esetben - az autódban
(#) zolika60 válasza sm. hozzászólására (») Szept 10, 2011 /
 
Például itt:Bővebben: Link
(#) turho hozzászólása Szept 11, 2011 /
 
1.4-es AMD-s 2000. Octaviam van, a fapados verzió a törlőkaronnincs rajta a pillanatyni fogyasztás és átlegfogyasztás gomb. Ez belevarázsolható valahogy, vagy a kocsi sem tudja ezzel a vezérlővel?
(#) VIM válasza turho hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
Szia! Ha ún. "fapados" verziód van, akkor nincs benne "fedélzeti számítógép", ahonnan lehívható volna az információ a törlő kapcsolóba épített gombbal. Ez a komfort fokozat opcionálisan rendelhető minden típushoz, tehát nem valószínű, hogy csak a törlő kapcsolóba épített gomb lenne a híja. A komplett kar is csak az információs gombbal együtt kapható, ill, rendelhető után, de megnézem a "progiban" ha haza megyek.
(#) turho válasza VIM hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
Köszönöm!

Más: régebben írtam hogy alapjáratom ingadozik, de kisimulni látszott.....szombat kora eggel egy hűvös párás éjszaka után, indításkor felszaladt a fordulat 1600 körülre, onnan ment le a 800-ra, de megint jobban ingadozott, és kicsit nehezen kapott erőre a kocsi. 3 km után beállt az alap (állítólag ez ilyen) AMD motor stílusú ingásra.
Kezdjek félni? Pár nap és lesz adatkábelem....eddig pillangószelep-tistítás, légszűrőcsere, elektromos konttakttisztítások voltak elkövetve. Motorhiba lámpa természetesen nemvolt, és amúgy is pöccre indult.
(#) power1981 hozzászólása Szept 11, 2011 /
 
sziasztok!97-es 1.6 octaviaám problémái hogy a kp zár szarakodik,hol kinyít hol nem hol bezár hol nem,végülis kinyít és bezár csak 10-ére,valamikor elsőre minden ok,valaki tud valami házi praktikát a problémára.köszönöm előre is.
(#) VIM válasza turho hozzászólására (») Szept 11, 2011 /
 
Szia! A múltkor kérdezted a kérdéses érzékelők helyét a motortérben, most mellékelem. A beszívott levegő hőmérséklete (IAT) és a szívócső nyomás (MAP) a fojtószelep házban kerül mérésre.
A képek között találsz róla elég információt.
(#) turho válasza VIM hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
tehát az IAT és a MAP ugyanaz? Illetve, egy db jelölést látok. Ezt iztos nem szereltem ki, a csatlakozóját kontaktoztam esetleg....
KÖSZI!
(#) tatrabi hozzászólása Szept 12, 2011 /
 
Sziasztok

Valaki meg tudja nézni autoDATA-ban, hogy ha elmegy a vezérlésem(vízpumpa törés miatt) akkor a dugattyú a felső holtpontban bele érhet-e a nyitott szelepekbe???

Skoda Octavia 1.4 16V (1U2) BCA 2003-as

Köszönöm
(#) hibbantpasi válasza tatrabi hozzászólására (») Szept 12, 2011 /
 
Szia

Nem kell hozzá data, csak a régi 8 szelepes nem ér bele, a 16 V sajnos igen.

üdv: hp
(#) csibai hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
Tisztelt "Sorstársaim"!

Sajnos kb. egy kéthónapnyi normális működés után újra el-el megy az alapjárat AEE motorkódú octaviamon.
Az asszonyt nem merem elengedni vele mert ha leáll ugye se fék, se kormány, pedig sajnos gyakran szüksége lenne rá beteg szülei miatt.
A kérdéseim a következők:

1. A képen láthatótól jobban szét lehet e szedni tisztitás céljából a pill.szelep ezen részét?
(A múltkori tisztogatás után kb. 2 hónapig rendesen működött.)
2. Ha összerakom akkor kell-e "tanitani" ezt az egységet, és ha igen hogyan csináljam?
(Vag-Com és kábelem van)
3. Van e valami egyéb ötletetek a hiba javitására?

Segitő válaszaitokat előre is köszönöm.
(#) Ribald hozzászólása Szept 15, 2011 /
 
Sziasztok!

Régebben írtam octavia 1,6 AEE alapjárat ingadozásról!
Azóta már egy motorgenerálon is átestem! (főtengely zárcsapágyak az olajteknő aljában csörögtek!)
De a komplett motorfelújítás utá is megvan az alapjárat ingadozásom! cserélve lett.: folytószelepház, lambdaszonda, hall jeladó, hőfok jeladó, fals levegő után kutattunk 3X de semmi, gyújtáskábelek , trafó, és az összes kábel ki lett mérve!
ma ismét szórakoztam vele kicsit...észrevettem hogy ha az aktív szenes szűrőn lévő szelep után engedek egy kis fals levegőt a motornak akkor beáll az alapjárat! gyanakodhatok valami dugulásra vagy szelep hibára?
A szelep alsó részén lévő membrán ép! am meg eléggé hangos csattogó hangot ad amikor a helyén van....
Esetleg egyéb ötlet?
Jah és gépre földugva hibamentes!
(#) csibai válasza Ribald hozzászólására (») Szept 15, 2011 /
 
Elszomorodva olvasom "Ribald" hozzászólását! Ha ennyi próbálkozásra sem sikerült. Az előző hozzászólásomhoz mellékelt képen bejelöltem az alapjárat állitó motorját. Elképzelhető, hogy annak a motornak az érintkezői vannak eloxidálódva mert amikor a félkörives tárcsával jó alaposan megjárattam azután vagy két hónapig minden rendben volt. Lehet ott valami hiba szerintetek? Azt a kis motort hogy lehetne kiszerelni és kicsit megpolirozni az érintkezőit? Szerintetek lehet valami ilyesmi a megoldás?
(#) hibbantpasi válasza csibai hozzászólására (») Szept 15, 2011 /
 
Sziasztok!

Az alapjárati motor gyújtáson "zúg". Ha nem zúg, biztosan meghalt. Szétszedés, pucolás, stb. után többnyire újra kell tanitani, ritkán jó elsőre.

üdv: hp
(#) csibai válasza hibbantpasi hozzászólására (») Szept 15, 2011 /
 
Köszi a gyors választ, de....

ha leirnád a tanitás folyamatát azt nagyon megköszönném
a gyújtás ráadásakor zúg valami, de az gondolom az üzemanyag-szivattyú
van, hogy néhány óráig, esetleg napig rendesen működik, de ez benne a legidegesitőbb, mert hát valami rossz vagy nem...
szét lehet e még a képen látottól jobban szedni?
mégegyszer kösz.
(#) hibbantpasi válasza csibai hozzászólására (») Szept 15, 2011 /
 
Szia!

Ennél jobban sosem szedtem szét.
Ha leveszed a légszűrőházat, gyújtás ráadásakor zizeg a fojtószelep ( állitgatja magát).
Alapbeállitáshoz lusta vagyok, inkább áthordom a barátomhoz.
Elvileg tudom ugyan, de jobban jársz vmelyik Vag-com fórummal, ott gyakorlottabb emberek forgolódnak.

üdv: hp
(#) turho hozzászólása Szept 16, 2011 /
 
A világ leglámábbnak tűnő 2 kérdése következik....
1: Skoda Octavia I., AMD motorkód, 2000. évjárat, 1400 ccm....hol anaz autón az ODB diagnosztikai aljzat?

2: A MAP szenzoron és a pillangószelepenkívül mi befolyásolja még az alapjárat-ingadozást?

Bonusz kérdés: mi a munkadíja átlagban egy vezérműlánc (és járulékai) cserének.
Bonusz kérdés 2: Váltóolajat hogyan kell cserélni ebben a modellben? Hol a beöntő és a leersztő?

hatalmas Köszi előre is....

(Ma megvolt az olaj, olajszűrő, légszűrő csere is, és megjött az adatkábel is hurrá)
(#) CsemanAttila válasza turho hozzászólására (») Szept 16, 2011 /
 
Helló! Első kérdésedre mellékeltem a képet! Alapjárat-ingadozást semmi sem befolyásolja, azt inkább valami okozza Gyakori a pillangószelepház elkoszolódása. Meg 100 másik gond. Vezérműcsere ára nagyon változó, van aki drágán van aki olcsón csinálja, Nálunk(maszek) egységesen egy 20-as a munkadíj. Váltót nem tudom. Üdv!
(#) turho válasza CsemanAttila hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
Nagyon köszi!
Még egy valami eszembejutott (a többi még nyitott kérdésem mellett):
Kőfelverődés miatt kis lyuk! van az egyik fényszóróűvegemen. (Konkrétan az anyósülés-oldali) Leragasztottam celluxrétegekkel, de már meg is vettem az üvegbúrát is...csak ki kell cserélni. Az a kérdés, hogyan jön ki a fényszóró az autóból, hány csavar fogja, mennyire kellene megbontani?
(#) tatrabi hozzászólása Szept 17, 2011 /
 
Sziasztok

Nem tudja véletlenül valaki, hogy cikk szám alapján hol tudnék, motor alkatrészeket rendelni ? Olyanokat amiket pl. autós boltokban nem lehet kapni...
KÖszönöm Üdv
(#) tatrabi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
Szia!
Bocsánat én írtam rosszul!
Tehát a motorhoz tatozó elektronikai alkatrészt szeretnék!
(Pl. kopogásérzékelő csatlakozó, trafó kábelcsatlakozó+hozzá tartozó műanyag tartóklip...)

Úgy gondoltam, ez még belefér a témába és talán csak van akinek lenne ilyen kapcsolata és tudna segíteni!

Üdv
(#) VIM válasza tatrabi hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
Szia! Semmi közöm hozzájuk, de én náluk szoktam beszerezni az alkatrészeket a kocsinkhoz. A náluk használatos szoftver maximálisan ki tudja deríteni mire is van szükséged az adott márkánál a típushoz. Ha konkrét alkatrész rendelési számmal állsz elő, de valamit elnéztél a típusnál, szólnak, hogy nem az való hozzá. Nekem még eddig nincs panaszom rájuk, mert a nehezen beszerezhető, de csereszabatos, vagy ugyanolyan az alkatrész, csak nem az a márka gyártja is beszerzik, felár nélkül és szerintem olcsón. A webshop menüben sok mindent megtalálsz majd a márka és típus kiválasztása után. Ha azt szeretnéd, hogy saját szoftvered legyen a kocsid adatbázisáról, akkor azt a netről be tudod szerezni. Ha elakadnál, majd szólsz és .....
(#) zolika60 válasza tatrabi hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
VW csoportos autóhoz őket ajánlom. Bővebben: Link
(#) sufni-tunning válasza tatrabi hozzászólására (») Szept 19, 2011 /
 
Ha a Hella gyárt, akkor lehet én is tudok segíteni, illetve van skodás beszállítóm is.
(#) tatrabi hozzászólása Szept 19, 2011 /
 
Köszönöm a segítségeket, akkor ha megvan hogy milyen alkatrészek kellenek, akkor jelentkezem....
(#) tatrabi hozzászólása Szept 21, 2011 /
 
Sziasztok!

Melyik az a jeladó, amelyik:

A hengerfejben van jobb felül! Azon a kábelkötegen van, amelyiken rajta van a hűtővíz hőmérsékleti jeladó, az EGR szelep vezérlője + ez a harmadik ami nem tudom mi!
Köszönöm
üdv
1.4 16V Octavia I. 2003
(#) VaIm hozzászólása Szept 22, 2011 /
 
Sziasztok!
Két hete az Octáviámon a műszercsoport elkezdett rakoncátlankodni. Hol mutat, hol elmegy. Hogyan lehetne orvosolni? Győrben, vagy környékén keresek olyan villamossági szerelőt aki segítene a hiba elhárításában! Köszönettel:
(#) VIM válasza tatrabi hozzászólására (») Szept 22, 2011 /
 
Szia! Talán a vezérmű tengely felső holtponti jeladója lesz az (ha "pipa" alakja van). A másik lehetséges "dolog" az olajgomba (egy vezetékes 0.3báros).
(#) Hosszulabu válasza VaIm hozzászólására (») Szept 23, 2011 /
 
(#507238)
Erre a hozzászólásra keress rá,4. oldal.
Valószínüleg neked is az a problémád mint nekem volt.

Szakszervízbe nehogy elvidd, velem Egerben ki akarták cseréltetni a műszercsoportot
Egy kis ingyen reklám - Eger,Gál Autó :no:
Következő: »»   56 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem