Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok!
Aki tudja hol találhatnék Skoda oktavia 2005.BGU motor hibakódokat válaszoljon. Előre is köszi.
Szia
Legrosszabb esetben - az autódban
Például itt:Bővebben: Link
1.4-es AMD-s 2000. Octaviam van, a fapados verzió a törlőkaronnincs rajta a pillanatyni fogyasztás és átlegfogyasztás gomb. Ez belevarázsolható valahogy, vagy a kocsi sem tudja ezzel a vezérlővel?
Szia! Ha ún. "fapados" verziód van, akkor nincs benne "fedélzeti számítógép", ahonnan lehívható volna az információ a törlő kapcsolóba épített gombbal. Ez a komfort fokozat opcionálisan rendelhető minden típushoz, tehát nem valószínű, hogy csak a törlő kapcsolóba épített gomb lenne a híja. A komplett kar is csak az információs gombbal együtt kapható, ill, rendelhető után, de megnézem a "progiban" ha haza megyek.
Köszönöm!
Más: régebben írtam hogy alapjáratom ingadozik, de kisimulni látszott.....szombat kora eggel egy hűvös párás éjszaka után, indításkor felszaladt a fordulat 1600 körülre, onnan ment le a 800-ra, de megint jobban ingadozott, és kicsit nehezen kapott erőre a kocsi. 3 km után beállt az alap (állítólag ez ilyen) AMD motor stílusú ingásra. Kezdjek félni? Pár nap és lesz adatkábelem....eddig pillangószelep-tistítás, légszűrőcsere, elektromos konttakttisztítások voltak elkövetve. Motorhiba lámpa természetesen nemvolt, és amúgy is pöccre indult.
sziasztok!97-es 1.6 octaviaám problémái hogy a kp zár szarakodik,hol kinyít hol nem hol bezár hol nem,végülis kinyít és bezár csak 10-ére,valamikor elsőre minden ok,valaki tud valami házi praktikát a problémára.köszönöm előre is.
Szia! A múltkor kérdezted a kérdéses érzékelők helyét a motortérben, most mellékelem. A beszívott levegő hőmérséklete (IAT) és a szívócső nyomás (MAP) a fojtószelep házban kerül mérésre.
A képek között találsz róla elég információt.
tehát az IAT és a MAP ugyanaz? Illetve, egy db jelölést látok. Ezt iztos nem szereltem ki, a csatlakozóját kontaktoztam esetleg....
KÖSZI!
Sziasztok
Valaki meg tudja nézni autoDATA-ban, hogy ha elmegy a vezérlésem(vízpumpa törés miatt) akkor a dugattyú a felső holtpontban bele érhet-e a nyitott szelepekbe??? Skoda Octavia 1.4 16V (1U2) BCA 2003-as Köszönöm
Szia
Nem kell hozzá data, csak a régi 8 szelepes nem ér bele, a 16 V sajnos igen. üdv: hp
Tisztelt "Sorstársaim"!
Sajnos kb. egy kéthónapnyi normális működés után újra el-el megy az alapjárat AEE motorkódú octaviamon. Az asszonyt nem merem elengedni vele mert ha leáll ugye se fék, se kormány, pedig sajnos gyakran szüksége lenne rá beteg szülei miatt. A kérdéseim a következők: 1. A képen láthatótól jobban szét lehet e szedni tisztitás céljából a pill.szelep ezen részét? (A múltkori tisztogatás után kb. 2 hónapig rendesen működött.) 2. Ha összerakom akkor kell-e "tanitani" ezt az egységet, és ha igen hogyan csináljam? (Vag-Com és kábelem van) 3. Van e valami egyéb ötletetek a hiba javitására? Segitő válaszaitokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Régebben írtam octavia 1,6 AEE alapjárat ingadozásról! Azóta már egy motorgenerálon is átestem! (főtengely zárcsapágyak az olajteknő aljában csörögtek!) De a komplett motorfelújítás utá is megvan az alapjárat ingadozásom! cserélve lett.: folytószelepház, lambdaszonda, hall jeladó, hőfok jeladó, fals levegő után kutattunk 3X de semmi, gyújtáskábelek , trafó, és az összes kábel ki lett mérve! ma ismét szórakoztam vele kicsit...észrevettem hogy ha az aktív szenes szűrőn lévő szelep után engedek egy kis fals levegőt a motornak akkor beáll az alapjárat! gyanakodhatok valami dugulásra vagy szelep hibára? A szelep alsó részén lévő membrán ép! am meg eléggé hangos csattogó hangot ad amikor a helyén van.... Esetleg egyéb ötlet? Jah és gépre földugva hibamentes!
Elszomorodva olvasom "Ribald" hozzászólását! Ha ennyi próbálkozásra sem sikerült. Az előző hozzászólásomhoz mellékelt képen bejelöltem az alapjárat állitó motorját. Elképzelhető, hogy annak a motornak az érintkezői vannak eloxidálódva mert amikor a félkörives tárcsával jó alaposan megjárattam azután vagy két hónapig minden rendben volt. Lehet ott valami hiba szerintetek? Azt a kis motort hogy lehetne kiszerelni és kicsit megpolirozni az érintkezőit? Szerintetek lehet valami ilyesmi a megoldás?
Sziasztok!
Az alapjárati motor gyújtáson "zúg". Ha nem zúg, biztosan meghalt. Szétszedés, pucolás, stb. után többnyire újra kell tanitani, ritkán jó elsőre. üdv: hp
Köszi a gyors választ, de....
ha leirnád a tanitás folyamatát azt nagyon megköszönném a gyújtás ráadásakor zúg valami, de az gondolom az üzemanyag-szivattyú van, hogy néhány óráig, esetleg napig rendesen működik, de ez benne a legidegesitőbb, mert hát valami rossz vagy nem... szét lehet e még a képen látottól jobban szedni? mégegyszer kösz.
Szia!
Ennél jobban sosem szedtem szét. Ha leveszed a légszűrőházat, gyújtás ráadásakor zizeg a fojtószelep ( állitgatja magát). Alapbeállitáshoz lusta vagyok, inkább áthordom a barátomhoz. Elvileg tudom ugyan, de jobban jársz vmelyik Vag-com fórummal, ott gyakorlottabb emberek forgolódnak. üdv: hp
A világ leglámábbnak tűnő 2 kérdése következik....
1: Skoda Octavia I., AMD motorkód, 2000. évjárat, 1400 ccm....hol anaz autón az ODB diagnosztikai aljzat? 2: A MAP szenzoron és a pillangószelepenkívül mi befolyásolja még az alapjárat-ingadozást? Bonusz kérdés: mi a munkadíja átlagban egy vezérműlánc (és járulékai) cserének. Bonusz kérdés 2: Váltóolajat hogyan kell cserélni ebben a modellben? Hol a beöntő és a leersztő? hatalmas Köszi előre is.... (Ma megvolt az olaj, olajszűrő, légszűrő csere is, és megjött az adatkábel is hurrá)
Helló! Első kérdésedre mellékeltem a képet! Alapjárat-ingadozást semmi sem befolyásolja, azt inkább valami okozza Gyakori a pillangószelepház elkoszolódása. Meg 100 másik gond. Vezérműcsere ára nagyon változó, van aki drágán van aki olcsón csinálja, Nálunk(maszek) egységesen egy 20-as a munkadíj. Váltót nem tudom. Üdv!
Nagyon köszi!
Még egy valami eszembejutott (a többi még nyitott kérdésem mellett): Kőfelverődés miatt kis lyuk! van az egyik fényszóróűvegemen. (Konkrétan az anyósülés-oldali) Leragasztottam celluxrétegekkel, de már meg is vettem az üvegbúrát is...csak ki kell cserélni. Az a kérdés, hogyan jön ki a fényszóró az autóból, hány csavar fogja, mennyire kellene megbontani?
Sziasztok
Nem tudja véletlenül valaki, hogy cikk szám alapján hol tudnék, motor alkatrészeket rendelni ? Olyanokat amiket pl. autós boltokban nem lehet kapni... KÖszönöm Üdv
Szia!
Bocsánat én írtam rosszul! Tehát a motorhoz tatozó elektronikai alkatrészt szeretnék! (Pl. kopogásérzékelő csatlakozó, trafó kábelcsatlakozó+hozzá tartozó műanyag tartóklip...) Úgy gondoltam, ez még belefér a témába és talán csak van akinek lenne ilyen kapcsolata és tudna segíteni! Üdv
Szia! Semmi közöm hozzájuk, de én náluk szoktam beszerezni az alkatrészeket a kocsinkhoz. A náluk használatos szoftver maximálisan ki tudja deríteni mire is van szükséged az adott márkánál a típushoz. Ha konkrét alkatrész rendelési számmal állsz elő, de valamit elnéztél a típusnál, szólnak, hogy nem az való hozzá. Nekem még eddig nincs panaszom rájuk, mert a nehezen beszerezhető, de csereszabatos, vagy ugyanolyan az alkatrész, csak nem az a márka gyártja is beszerzik, felár nélkül és szerintem olcsón. A webshop menüben sok mindent megtalálsz majd a márka és típus kiválasztása után. Ha azt szeretnéd, hogy saját szoftvered legyen a kocsid adatbázisáról, akkor azt a netről be tudod szerezni. Ha elakadnál, majd szólsz és .....
VW csoportos autóhoz őket ajánlom. Bővebben: Link
Ha a Hella gyárt, akkor lehet én is tudok segíteni, illetve van skodás beszállítóm is.
Köszönöm a segítségeket, akkor ha megvan hogy milyen alkatrészek kellenek, akkor jelentkezem....
Sziasztok!
Melyik az a jeladó, amelyik: A hengerfejben van jobb felül! Azon a kábelkötegen van, amelyiken rajta van a hűtővíz hőmérsékleti jeladó, az EGR szelep vezérlője + ez a harmadik ami nem tudom mi! Köszönöm üdv 1.4 16V Octavia I. 2003
Sziasztok!
Két hete az Octáviámon a műszercsoport elkezdett rakoncátlankodni. Hol mutat, hol elmegy. Hogyan lehetne orvosolni? Győrben, vagy környékén keresek olyan villamossági szerelőt aki segítene a hiba elhárításában! Köszönettel:
Szia! Talán a vezérmű tengely felső holtponti jeladója lesz az (ha "pipa" alakja van). A másik lehetséges "dolog" az olajgomba (egy vezetékes 0.3báros).
(#507238)
Erre a hozzászólásra keress rá,4. oldal. Valószínüleg neked is az a problémád mint nekem volt. Szakszervízbe nehogy elvidd, velem Egerben ki akarták cseréltetni a műszercsoportot Egy kis ingyen reklám - Eger,Gál Autó :no: |
Bejelentkezés
Hirdetés |