Fórum témák
» Több friss téma |
Nekem a 25 bar-os nyomásmérőt felrobbantotta...
Az nem semmi 30-40 bar az király azthittem ilyen 10 bár környéke amit tud.. akkor ehez az olasz autó gaz tartályhoz kell 1 kis idö mire be termel neki.? 45 bárra van az adat lapja ezt lökheti! Teszek rá majd akkor,vissz csapó szelepet,biztonsági szelep és,nyomás kapcsolót!
Bár még gondolkodtam,hogy még 1 motort kéne rá tenni de elöször letesztelem ezt így ugyis elsö hobby darab lenne. Festék szórásra, és kocsi kerék fujás egyéb..
Nekem is.
A fémhálós tömlő kinyilt mint a tubarózsa! Szóval óvatosan!!!
Nem semmi..
Szia!
Biztos vagy abban, hogy az adatlapon szereplő 45 bár az az üzemi nyomás??? (nem ismerem, csak kérdezem) Az nem inkább a vizsgálati(próba)nyomás? A kompresszorba majd időnként pótolni kell az olajat, mert apránként kihordja. Valamint a hőfokára is vigyázz, mert üzemi körülmények között(hűtőkörben)a vissza szívott -gáz halmazállapotú- hűtőközeg ad hűtést a kompresszornak, ami most ugye nem valósul meg. 10-12 bár fölé ne menj a nyomással, mert kb. ebben a tartományban van(hűtőközeg függően) az üzemi értéke, ez által a benne lévő motor teljesítménye. Ha túl terheled, túl melegszik. ...ezt még tetézi, a visszább említett "kényszerhűtés" hiánya is. Érdekességképpen: korábban gy kb.25-30 évet üzemben töltött LEHEL hűtő kompresszorát lemértem, 43 bár!!! volt. A szervíztömlő olyan kemény volt, mint a betonacél.
Hát azért festékszóráshoz szerintem kevés lesz a szállított levegő mennyisége. Hacsak nem állítasz be egy marhanagy légtartályt, amit felnyomsz 10-12 bárra jó sok idő alatt és ebből festessz nyomáscsökkentővel szép lassan!
Helló van 1 szép nagy tartály egy olasz autó, gáz tartáj abba lökheti nézd meg. itt 1 kép
Szia megnéztem a tartályon az adatot 25/45 Bar ez van ráirva.
Sziasztok!
Szereztem egy hűtőt. Elvileg működik is. Kérdésem az lenne, hogy hogyan tudok egy egyszerű kompresszort csinálni belőle? Egyik ismerősömnek volt és olyan kis "aranyos", halk volt. D Panelba tökéletes lenne a kis műhelybe. Köszönöm előre is.
Hozzátenném, csak pumpáláshoz kellene meg ilyen kis dolgokhoz. Tehát semmi tartály, csak amikor bedugom akkor jöjjön a levegő.
Én hűtőkompresszort használtam makettezésnél a retuspisztolyhoz, mostanában már csak bicikligumi fújáshoz. Húsz év alatt kb hatot fogyasztottam el belőle. Javítja az év/kompresszor arányt az a egységem, ami évekig tartalékban volt, aztán mikor bedugtam, két perc alatt leégett. Tehát átlag négy évig bírja olajülepítővel, hűtés nélkül, néha teflon sprével befújva a szívó oldalon.
És hetente egyszer biztosan használom.
Üdv érdeklödnék,hogy két kompit egymásba lehet kötni megoldható? ugy gondoltam a csöveit össze cinezni stb és 1 csö nyomja a tartájba a lavegöt..
vagy jobb ha mégeggy csatlakozást "elosztást" csinálok annak is ? a tartá * hoz? Köszönöm a választ elöre is. * ly
Az olaj benne elég jól elosztja a hőt, ha van.. így még talán a tűzforró állapotot is elviseli. Egyébként jobb is, ha rendszeresen használva van, mert a bekerülő pára felgyűlik benne, és egy idő után szép kis mennyiségű víz lesz benne, ami ha bejut a dugattyúkhoz teljesen behal az egész, viszont ha folyton jár, akkor nem tud beállni.
Tehát meg akarod növelni a feltöltési sebességet? Párhuzamosan nyugodtan be lehet kötni őket. De ne forrasztóónnal csináld, hanem keményforrasztással, az tuti, hogy jóval nagyobb nyomáson sem fog szétjönni. Csinálsz rézcsőből egy T elágazást, és kész. Persze külön külön kéne tenni olaj szeparátorokat hozzá.
Szia!
Tudnál segíteni az elkészítésében?? Gáz kiengedésre gondolok meg ilyenekre, hogy melyik csőre mit kössek. Köszi előre is.
Szia olaj szeparátorokat hozzá tenni az mi lenne?
Halio vagdosd le a 2 csövet egy 3db csonkod lesz...ebböl egy fix a feltöltö!
de vágásnál hagyjál rá a csövekre nem kel beszarni a freon ki sziszen fél perc azt annyi bár erösen szennyezi a levegöt de mit tegyünk .. én párat levagdostam stb méh ilyesmi..de most kompira áltamrá.. Üdv
És a 2 levágottból melyikből fog jönni a levegő?
Észreveszed ne darázz egyik nyomja mint állat besem lehet fogni! - de teszteld le.. a másik sziv oda jó ha raksz egy olasz benzin 1xerü szüröt ugyanúgy jó rá !150 ft én ma vettem rá! de ha kel fénykép privi megtalálsz!
irj ha van valami van.. szia
Sziasztok!
Múltkor írtam, hogy kompresszort szeretnék csinálni. Sajnos bajban vagyok a bekötéssel. Tudnátok segíteni?
Hali az eredeti bekötéssel mi a baj?? a másik madzag a termosztáté 4 eres abboól 1 föld.. 2-öt abböl összekötsz és indúl a kompresszór! bár arra a madzagra még kapcsolót is tehetsz a másik vezetéked adot 220 nem?
Hát van ez a vastag kábel, ami akor a termosztáthoz ment, meg igen van egy 220-as is. De nem nagyon tudom hogy a termosztátéból mit kössek össze alamint akapocslót hogyan kössem be. Én ugygondoltam, hogy azt valahogy eltávolítóm és simán csak a 220-as marad meg.
Helló!
Bontsd le azt az 4 eres kábelt és a sorkapcsot (a termosztátra már nem lessz szükség), utánna könnyebben boldogulsz majd, a képek között pedig megtalálod a bekötést.
Először a termosztáthoz menő 4 eres kábelt teljesen kikötöd és eldobod. Ezután a csokival összekötöd a bejövő 3 eres vezeték feketéjét a kompresszorra menő feketével, a kéket meg a kékkel, zöldsárga marad a helyén és kész.
Hello! Az volna a kérdésem, hogy szilikon olaj nem jo e a hűtő kompiba? Álítolag elég vékony és a vízzel sem keveredik. Köszi a választ
Ha levegőkompresszorként akarod használni, akkor igazából bármilyen olaj jó. Vízzel egy olaj sem 'keveredik', csak nagyon kis mértékben. Ettől függetlenül a víz ugyan úgy fel tud gyűlni az olaj tetején, vagy a dugattyúkban.
És a savasodás szempontjábol jó?
Idézet: -„Ha levegőkompresszorként akarod használni, akkor igazából bármilyen olaj jó” Ezt azért én így nem jelenteném ki mert pl. a gkocsikban használt motor olaj egyáltalán nem jó a, forgórész és a dugattyú keneésére, ennek tengelye ezt pl. nem tudja felhordani a dugattyúra, a sűrüsége (viszkozitás?) miatt (tapasztalat), amit ugye tudjuk milyen következményekkel járhat. Szilikon olaj? hát próba cseresznye . |
Bejelentkezés
Hirdetés |