Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   60 / 167
(#) bokor28 hozzászólása Aug 23, 2011 /
 
Sziasztok!

Legnagyobb bánatomra vettem egy heng feng márkájú távirányítós központizár készletet (márkajelzés teljes hiányával). Pocsék áruk fórumában jó helye lenne. Csavarfejek azonnal kimentek, műanyag menetek rögtön kikopnak, a villamos vezetékek jól néznek ki, azonban harmad annyi rézszál nincs benne, mint egy normál 75-ös drótban, smd-k kitörnek a távirányítóból...

A vezérlője elég szépen össze van rakva, azonban észrevettem, hogy a piros karikával jelzett L78L05 5V pozitív fesszab. rendkívül melegszik alapjáratban is (80 fok felett). A környezetét is rendkívül melegíti. A nagy kondik teteje is meleg, valamint a PIC16C556 is meleg.

Valami ötlet azon kívül, hogy dobjam a kukába?
üdv: I
(#) xzilon válasza bokor28 hozzászólására (») Aug 23, 2011 /
 
Valoszinuleg ugyjarsz a legjobban.
(Nincs ellenseged? Add neki ingyen.)
(#) bokor28 válasza xzilon hozzászólására (») Aug 30, 2011 /
 
Nem adom oda, sajnos sokat fizettem érte.
Amúgy se vagyok az a kidobáló típus.
Nagyon mást nem tudtam csinálni, L78L05-öt lecseréltem TO-220 tokozású 7805-re, majd kapott a nyakába egy alu lemezt, melegítse azt. Jobban érdekelt volna, hogy alapban ennyit fogyaszt (80mA) avagy valami meghalt benne és azért. Mellékesen jól működik, csak folyik bele az áram.

A tervező hanyagságát mutatja, hogy gyári feszstab max 140mA áramot bír, erre alapban ennyi folyik át rajta. Alulméretezett szemét.

üdv: I
(#) dragonkrest hozzászólása Aug 30, 2011 /
 
Kérdezném Golf 3-ba beszereltem univerzális ablakemelőt , a gyári ablakemelő kapcsolót rá tudom kötni , hogy azzal tudjam mozgatni az ablakokat?
(#) AZA hozzászólása Szept 2, 2011 /
 
Üdv!
Fantom nevű autóriasztóról tud-e valaki valmilyen infót szolgáltatni?Nem Phantom!
(#) KARIP1 hozzászólása Szept 5, 2011 /
 
Sziasztok!
Esetleg valakinek van Thunder ca105-ös riasztóhoz beszerelési rajz?
Konkrétan; hová vagy mire kell kötni a door trigger (+) és (-)


Előre is köszi
(#) ewl847 hozzászólása Szept 6, 2011 /
 
Sziasztok ! 1 kérdésem lenne ! OPEL Astra F Caravan-om van és sehol nem találom a központizár vezérlőegységét , ha valaki tudja ÍRJON E! Köszi
(#) mazsi258 válasza KARIP1 hozzászólására (») Szept 6, 2011 /
 
Íme!
(#) KARIP1 válasza mazsi258 hozzászólására (») Szept 6, 2011 /
 
Köszönöm
(#) Peppi hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
Kedves Hozzáértők!
Adott nekem egy 96-os corsa b-tip. jármű, és szeretném a meglevő gyári központi zárat távirányítani. A bal oldali zár már eléggé kikopott, mert városban használjuk, és sűrűn van nyitva zárva. Mielőtt meghalna gondoltam megér 2-3e Ft-ot egy riasztó fejegység, amivel ez gondolom megoldható. Van is kettő, egy Enforcer E-300N, és egy ES-80 ugrókódos valami. Valamelyiket be szeretném kötni központi zár vezérlés céljából, a riasztó része nem érdekel, (max index villantás nyitás-záráskor)úgy is akkor riaszt amikor nem kéne. Szeretnék tanácsot kérni melyiket kössem be, és hogyan ha lehet ilyet kérni. Köszönettel: Peppi
(#) Peppi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Szia!
Este leszek, most csak melóból írtam. Akkor tudok képet is küldeni.
Köszi: Peti
(#) Peppi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Szia! Teszek ide pár képet. Van egyébként hozzá csati kábellel.
(#) Peppi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Igen, látom!
(#) Peppi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Szept 14, 2011 /
 
Hát MBV+, és PLV+ van a nagy csatin az 1-es 2-es szálon, és a GND a 6-oson. Az 1-2-esen van biztosíték a vezetéken. Balról az első hármas csatin vannak a door lock, 12v, door unlock feliratok. A nagy csatin a 3-as, 4-es szál az a PL1, és a PL2. Ezek az indexé?
(#) Peppi hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
A GND az a test szál? Pl az nincs rajta!
(#) Peppi hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
Elnézést, nem írtam, de most elméleti síkon mozgok nem most fogok hozzá beszerelni, csak a hétvégén lesz rá időm. Elméletileg van hozzá huzalmam, csak tudásom nincs. Ezért kértem segítséget :help: . Sajnos ehhez nincs bekötési rajz, de az se lenne elég hozzáértő segítség nélkül. Csak a másikhoz van rajz, de az gagyinak tűnik. Most még egy kicsit homályos melyik felirat mi!
(#) Peppi hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
Itt a hátulja.
(#) Peppi hozzászólása Szept 14, 2011 /
 
Köszönöm szépen!
Annyit írj még le, hogy a központi zárra hogyan kell rákötni? Külön szál van a nyitásra, és a zárásra is, vagy másképp van megoldva? Az ajtók, + a csomagtartó nyitása-zárása az a műszerfal alatt beköthető, vagy az ajtóknál is kell bütykölni?
(#) Attila86 hozzászólása Szept 16, 2011 /
 
Vettem tegnap egy 2000-es évjáratú 1,3-as 5 ajtós Suzuki Swiftet. A szivargyújtót és a rádiót szeretném átkötni fix 12V-ra, hogy a kulcs bedugása nélkül is működjön a rádió és pl a telefontöltő amit a szivargyújtóba dugok. Hol és milyen színű vezetékeket keressek?

Azt meg lehetne oldani hogy a rádió a kulcs kivételekor lekapcsoljon ugyan, de utána manuálisan (a bekapcsoló gombjával) vissza lehessen kapcsolni?

Illetve még egy dolog: Az előző Swiftem az ajtók zárásakor feltekerte az ablakokat. Ez sajnos nem. Miért? Ezt meg lehetne oldani?
(#) Attila86 hozzászólása Szept 16, 2011 /
 
És még egy kérdés: Az autóban szerintetek hol van a riasztó? Próbáltam a sziréna és a visszajelző LED vezetékeit visszakövetni, de egyszer csak eltűnnek és nem férek hozzájuk, nem látom merre mennek tovább.
(#) Inhouse válasza Attila86 hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
Az autórádiókon (amik belátható időn belül készültek), van lehetőség a bekötésénél arra, hogy függjön a gyújtáskapcsolótól a ki/bekapcsolás, vagy ne. Szokott lenni egy sárga és egy piros vezeték, ezeket lehet variálni, hogy gyújtás és állandó 12V külön-külön, vagy mindkettő az állandóra. Ez utóbbi esetben csak te kapcsolhatod manuálisan. Ha külön-külön vannak, akkor pedig te is kikapcsolhatod, de be csak gyújtásnál lehet, ill. ha a gyújtás kapcsolta le, akkor azzal vissza is kapcsol.

Üdv
Inhouse
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 17, 2011 /
 
Tegyük hozzá, van néhány típus, ami tud olyat, hogy kulcs kivételre kikapcsol, viszont egy gombnyomással így is bekapcsolható (beckergrundigblaupunkt).
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Szept 18, 2011 /
 
Ezek szerint én sem láttam még mindent. Ezek gyári beépítésűek? Beckert csak névről ismerem, még sosem láttam élőben...

Üdv
Inhouse
(#) mazsi258 válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 18, 2011 /
 
A teniszezőt? Őt még én sem láttam személyesen.
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 18, 2011 /
 
Necsináld! Opel Astrában csak ültél már Azokban is be lehet kapcsolni azokat a CAR 200-300 meg mittudomén hányszázas Blaukat.
Nekem egy kb 15 éves csillagos Becker van az autóban, az is tud ilyet, előtte egy nemgyári Delphi Grundigom volt (azt nagyon utáltam), az is tudta.
Csak sokszor az ember észre sem veszi az ilyen kis extrákat.
(#) Inhouse válasza akos70 hozzászólására (») Szept 19, 2011 /
 
Volt is Opel Astránk, de nem rémlik, hogy gyújtás nélkül ment volna...de lehet...

Mazsi258!

Akkor már inkább Kurnikova!

Üdv
Inhouse
(#) kovacs78 hozzászólása Szept 21, 2011 /
 
Sziasztok! Van egy 97'escortom és vettem egy thunderCCL2 bicskakulcsos szettet és ezt szeretnem bekötni és ebbe kérnék segítség.
(#) mazsi258 válasza kovacs78 hozzászólására (») Szept 21, 2011 /
 
Még pedig?
(#) kovacs78 hozzászólása Szept 22, 2011 /
 
Szia! Gyári központi van benne és erre szeretném rákötni ebbe kérnék segítséget.Csak az a baj nem tudom hogy induljak neki.Az ajtó oldalán van egy csati amibe mennek a vezetékek és itt megálltam.(Bekötési rajzom az van).
(#) hinar83 válasza kovacs78 hozzászólására (») Szept 22, 2011 /
 
Többnyite a vezető oldali ajtóban (de az anyós ülés felőliben sem kizárt) szokott lenni egy kétállású kapcsoló a puskazárban, ezért azokból eleve 5 vezeték jön ki míg a többiből csak 3, gondolom ezt már megfigyelted a szetten.
Ha jól tudom ezekben a tipusokban valami bowdenes elektromos zárszerkezet van, nem kizárt hogy a meglévővel is könnyen összehozható.
Az elv végül is ugyanaz.
De előtte ajánlom az ajtókárpit lebontását hogy megbizonyosodj róla mi is lakozik az ajtóban valójában.
Következő: »»   60 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem