Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kapcsolási rajzot keresek
 
Témaindító: Kallai Csaba, idő: Márc 11, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   179 / 375
(#) kadarist válasza szikorapéter hozzászólására (») Szept 22, 2011 /
 
Abba a topikba írjál be és ne ide, valamint olvasd is át, hátha rálelsz a megfelelő megoldásra.
(#) dawe69hun hozzászólása Szept 24, 2011 /
 
Helló van egy kapcsolási rajzom, én csináltam, gyakori kérdéseken már mondták h van vele baj
Az a gyanúm, hogy hibáztam amikor a VDD és a VSS eket rákötöttem + - ra...de nem biztos...ja és mondták h 5v kevés stb.
picel akarom vezérelni a ledeket...fényerősséget állítani remélem tudtok segíteni, továbbá elméleti segítség is kéne, hogy hogy számítom ki h elbírja e, hány v kell neki, hova milyen ellenállás kell esetleg szal minden számítás ami egy ilyennél szóba jöhet... nagyon kezdő vagyok, most kezdett el a dolog érdekelni, még csak elméletben nemsokára viszem át gyakorlatba...ha jó lesz minden

itt a rajz:
http://imageshack.us/photo/my-images/199/krds.jpg/
Tisztelettel, Dávid!
(#) tabakiki hozzászólása Szept 25, 2011 /
 
Valaki elmagyarázná nekem , hogy hogy működik az alábbi kör? Azt értem, hogyha benyomjuk a startot akkor a kontaktor meghúz és a teljesítményérintkezők zárnak.

Amit nem értek: üzemzavar esetén hogy működik a lámpa, illetve alapjáraton hogy működik?
A motorvédő segédérintkezői, hogy működnek? Ha megnyomom a startot a vezérlőáramkör hogy záródik ?
Szóval amit nem értek az főként az hogy hogyan vezéreljük a motorvédőt és hogy a vezérlő á. kör 2 ágában a Q2 záró és Q2 bontó hogy működik?

Köszi a választ előre is.

Még most tanulom, úgyhogy sorry ha balgaságokat kérdezek. A 0002-es kép a vezérlő á kör (24V DC ).
(#) kadarist válasza tabakiki hozzászólására (») Szept 25, 2011 /
 
Szia!
Az öntartó kapcsolás magyarázata: Bővebben: Link. A hibajelző lámpa érintkezője összeköttetésben van a hőkioldó érintkezőjével (Q2)és amikor az nyitja a tekercs áramkörét, akkor a lámpáé záródik.