Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Jobban jársz, ha veszel egy 36V-os töltőt. 5e ft-tól már lehet kapni. Hol laksz?
Ez bizony így van. Ha hosszabb életet szeretne az akkuknak külön tölti őket. A párhuzamos töltést csak akkor, ha muszáj gyorsan.
Sziasztok!
Nagyon megköszönöm mindnyájatoknak a segítséget-eligazítást az akkutöltő témában! Arra gondoltam, hogy: páhuzamos töltés, "terhelhető" soros-párhuzamos válltókapcsolóval/kapcsolással/,egyenkénti töltés 12V-al /hoszabb akku-élettartam/, ha ráérősebb a dolog. 36V-al, ha netán sűrgetőbb lenne a biciklit használatba venni. /Persze 36 V-os töltőt vennem kellenÍgy, vegyes módon töltve az akkuk biztosan hosszabb ideig életképesek maradnak..Egyébként teljesen újak az aksik, még nem is lettek egyszer sem lemerítve Jaa..majdnem elfelejtettem: Felsőörsön lakom, Veszprém közelében. Köszi még egyszer Mindnyájatoknak! További szép napot, meg minden... Üdv! Imre
Köszi a választ, két napig csináltam nem akart menni.A motorban is cseréltem a hall-okat,meg a gázkarban is. igaz,a műszerfal még nem működik,de a motor az pöngeti!
Ha 36v ra töltöd akkor nem lesz hosszabb élet tartalmú.
Sok gyártó meg is adja az adott akkumulátor töltőfeszültségét. Ólom akkumulátoroknál 42,6v körül van. A megoldás a töltőáram korlátozása lenne.
A műszerfalnál a trimerek szoktak szarakodni.
Hello! Szerintetek ugyanazzal a hall ic-vel működik-e a gázkar amit a motorba szerelnek? Ha nem akkor tudja-e valaki,hogy miben különbözik egyik a másiktól? köszi!
Az a három lábú alkatrész? Vagy az hogy néz ki?
Egyik lineáris, másik digitális negatív haljel.
Elnézést a hibáért trimmer a pontos neve, és Google.hu
itt a fórum eleje közepe felé megtalálod a típusát a gázkarénak is meg a motorénak is!nem ugyanaz a kettő.a gázkaré potméterként működik,a motoré kapcsolóként!
A műszerfalat szokták külön biztosítékkal ellátni.lengőbiztinek kéne valahol legyen a vezérlő környékén a kábelen.A trimmer 3lábú.Olyan potméter amit csavarhúzóval tudsz állítani.Valahova a panelra van ráforrasztva,de azzal igazából a műszer kitérését tudod finomhangolni!
Joreggelt mindenkinek! Ezen a panelon nincs olyan. Tudom mire gondolsz. Itt csak 2 drb. kondi van, egy 3 lábu gondolom ic lehet,és 2 drb ic,ami egyformának néz ki,és van vagy 18 lába. Fekvő,és a lábak fele egyik oldalon,másik fele másik oldalon van. Csak led kijelzők vannak, felső sorban balrol kettő,jobbrol öt,ez a töltöttséget jelző,alattuk középen három,ez a sebesség fokozat jelző.A feszültségeket megkapja az 50voltot is,és az 5 voltot is a vezérlőtől ami jön megvan,és csak az irányjelző diodája jelez vissza,a többi meg sem nyikkan. Nem tudom mi lehet a baj
Ezek szerint van multimétered!Dióda állásban mérj rá a ledekre.ha polaritáshelyesen teszed rá akkor fel kell villanjon a led.Ha azok jók,akkor az ic adatlapját nézd meg,hogy megkapja-e a tápot,testet!
Igen van multiméterem,és mértem is,az ic megkapja a negatív pólust egyik sarkán,a többi lábakon mindegyiken közel 5 volt körül mérek. Az ic lábaira vannak kötve a ledek,és oda már nem megy feszültség negatív polusa.Az ic nem melegszik,de az egyik ic működteti fele ledet,a másik ic pedig a másik felét.Mindkét ic-n egyformán jelennek meg a feszültségek,és egyik sem működik.Magára a panelra amin az ic-k is vannak,bemegy minden feszültség aminek kell,a csatlakozókon keresztül.Lehet hogy az ic lábain nem jelennek meg a ledekhez hiányzó negatív polusok?
Egy kép a panelról és pontos ic típus szerintem mindenkinek sokat segítene a hibakeresésben.A panelra menő vezetékek felderítése is jó lenne. Neme valami külső tényező az oka.
Tehát két kondi,egy tranyó és 2 18lábú ic.Meg 10 led ha jól értettem.Ha egy ic lenne akkor azt mondanám lm sorozat,de annak csak a 9-es lábán nincs led a sarkon,oda meg a tápnak kéne menjen,nem a testnek.Rakj fel a panelról egy képet,és írd le mellé hogy melyik ic-re mi van írva,ha nem látszana a képen!Ja a panel mindkét oldaláról kéne igazából.
Azt ki tudod mérni.A ledek egyik lába fixen tápon van!Az ic kapcsolja a negatívat.Mérd meg hogy a ledek fix lábán megvan-e a tápfesz(5-12V).Ha igen,akkor nézd meg az ic lábai és a ledek pozitív lábai között.Ha ott semmi,akkor az ic nem kapcsol.De az ic típusa sokat segítene.
Tennék fel képet,de amit gép készít az 3Mbit.Itt pedig ekkora mérettel nem engedi felrakni.Nem tudom átméretezni.Az ic-n ezt írja 74HC164.és kétszer hét lába van,tehát 14láb az egyiknek és ennyi a másiknak.Van még egy 3 lábu valami,aminek a jelzése A1275 YK701.Ezenkívül 2drb kondenzátor
Minden PC-n lehet képet méretezni, nem a HE szerverétől kell a csodát várni. A windowsban például alapfelszereltség a Paint. A kamerán is lehet kisebb felbontást, nagyobb tömörítést beállítani...
No akkor kezdjük úgy hogy a fent említett ic-nek az egyik sarkán van egy pici kör jelölés,vagy az egyik oldalán ahol nincsenek lábak van egy u alakú bemarás.Ez jelöli meg az ic lábak számozását.Ha kör alakú jelölés van a sarokban,akkor az lesz az 1. láb,ha u alakú jelölés van,akkor ha úgy fordítod az ic-t hogy az az oldal legyen tőled legtávolabb,akkor attól balra lesz az 1.láb.A lábak számozása sorban egymás után "U"alakban történik.Nos ennek függvényében nézd meg hogy az ic 7.lábán megkapja-e a testet(negatívat),és a 14. lábon kellene kapnia a tápot(pozitív).
Hello! Ma nem volt időm a bicajjal foglalkozni, de holnap leellenőrzöm amiket írtál. Annyit viszont láttam,hogy az ic-n nincs sem kör alaku jegyzés,sem u alaku.Tudom mire gondoltál,de ezen semmi hasonlo nincs.Különben egy elektromos bicaj villamos alkatrészeit akarom átrakni egy közönséges bicaj vázba.Asztalon a kerék rendesen működik,csak műszerfal nélkül,de majd az is megoldódik,remélem.Holnap lemérem amit írtál! Köszi!
Sziasztok! Fontos lenne! Vettünk egy elektromos kerékpárt, rossz gázkarral, volt 3 vezeték Piros-Fekete-Sárga. Ha a Pirosat a Sárgával összeérintettem akkor max fordulattal pörgött a kerék! Ez igy jó? Most vettem hozzá uj gázkart, Piros Sárga Zöld színkiosztással, Pirosra kötöttem a + ot a Sárgára -5V ot, illetve a Zöldre a jelt Sárgát. A kerékpár max fordulaton pörög alapállásba, ha ráhuzom a csutka gázt akkor lelassul, tehát fordítottan müködik! Mi lehet a gond? Pls help! Kötözgetni nem akarok, mert aztál leég a szenzor. Előre is köszi!
Az a baj hogy rosszul kötötted be!Az új gázkarnál a zöld lehet a test.A piros maradjon a pirossal,a másik kettőt cseréld meg!
Üdv ibpeti
Legtöbb gázkarnál a piros (+) a fekete (-) sárga vagy zöld jel ki , sőt egyéb új kütyüknél is megáll a színsor.48V-os gázkar egyezik a 36 vagy 24 V-os gázkarral (Kínai) . Üdv
Mivel írta hogy nem működött megfelelően,így ez esetben a zöld nem kimenet.Egyébként az e-robogómon is a zöld a test. sőta 12V-os részen(villany)a fekete a táp.Gyárilag!!!
Üdv Poc
Kis Kínai hamisítja a másik Kínai termékét .Bocs. Üdv
Hello!Köszönöm Pocnak a segítséget,cinezési hiba volt a műszerfalon,azért nem működött.Már jó.Csak megkérdezem,tudja-e valaki hogy mi történik akkor,ha 120 fokos motor vezérlőt kicserélem 60 fokosra? Nem működik a motor? Vagy gyengébb lesz? vagy csak morog és nem forog? Üdv!
Szerintem morogni fog,ha véletlen el tud egyáltalán forogni a motor.A 60 ill. 120 fok a motor tekercseinek az egymáshoz viszonyított szöge.Nem jókor fogja a vezérlő kacsolgatni a fázisokat.olyan lesz mintha felcserélnég a fázis vezetékeket.
Hali! Köszi a válaszokat! Bekötöttem a Zöldet test-nek, de akkorviszont nemcsinál semit! Mértem multiméterrel, ha a sárga a test, piros az 5v, zöld a jel, akkor a test és a zöld között alapállásban 5v-ot mérek. Ha max gázon van akkor 1 v körül. Tehát pont forditva. Mit csináljak?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |