Fórum témák
» Több friss téma |
Tehát szedjem szét? Köszi a tippet, valószinüleg ez lesz a baj nálam is...
Nem annyira értek az elektronikához, de nagy hülyeség egy kondit kötni a motrohoz segédfázisként?
De nem új gázkarról beszélünk?
Mert ha nem akkor a másik lehetőség pedig hogy fordítva raktad be a hall elemet.Az egyik oldalán az északi,a másikon a déli pólusra reagál.
Egyenáramúra? Erősen igen. :yes:
Hello! Olyan kérdésem lenne, hogy van-e valami szabály az elektromos kerékpár motor kivezetés szineinek és tekercseinek sorrendjére?Érthetőbben,az első tekercs kivezetése kék,zöld,vagy a sárga?Aztán a másodiké?És a harmadiké?Azért kérdezem,mert van a szomszédban egy ,aminél átfordult a tengely,és kicsupálta a motorból a kivezetéseket.Hogy lehet azt megállapítani,hogy melyik tekercsnek milyen szinű kivezetése volt,és melyik hall a párja?
Üdv etm
Pár kép segítség. Üdv
Közben pár képet találtam a Simson Voltage építéséről.
Kis folytatás....
És akkor még pár kép, de nem rongállak vele titeket tovább.
Az viszont jól látszik, nagyon jól lehet donorként használni ezt a modelt. Ma már nem így néz ki, tele van műszerekkel, meg sok egyébbel, és lesz még bőven fejlesztve is, ha kicsit ráérek erre is .
Mik a tapasztalatok vele? Sebesség, hatótáv?
Na ezt jól átdobták ebbe a topicba, pedig nem is ide írtam.....
valaki segitsen ha tud elektromos kerékpárom van .Az a gond vele hogy ha ráadom a gyujtást már teljes gázzal megy,ugy hogy a gázkar besints kötve,ha be van akkor sem lehet vele müködtetni Asegitséget előre is köszönöm.
Nézd meg a csatlakozót,és a vezetéket végig a vezérlőtől a gázkarig.A pozitív táp és a jelkimenet összeér,vagy pedig a test kábel szakadt,vagy a csatlakozóban nem érintkezik.
Hát igen, különösen az első zip állomány 3249sz. képén látható a helyes csatlakoztatási hely.
Üdv M Pisti
Valóban a sok kusza vezeték közt kis megnyugvás a szemnek ! ?. A képek közt ott a gázkar bekötés ,figyelem a túltáplált akku képe is ott van .Az akku vagy sokáig volt töltve, túlfeszültség avagy áram eredménye vagy túlmerítés (mid ez melegedéssel jár) 48V 20 Ah pakk . A háromkerekű képeit gyűjtöm az oldalamon ,belinkelem majd. 1 gázkar 2db motor elektromos+mechanikus fék ,tolató megoldás stb. Pár motort javítottam anno .Segítek de ha nyelvtanilag elírom nem kell lelőni .Ismerem a Velox márkát . Üdv
A legjobban a DSCF3249-es számú képen látszik a lényeg.
Adott egy 48V-os elektromos kerékpár töltő. Az a problémája, hogy valamilyen oknál fogva megállt benne a 12V-os ventillátor, ami a hűtést szolgálja és úgy tűnik, hogy hiába dugom rá az akksit, a visszajelző ledek nem jeleznek úgy ahogy kellene. Ha nincs rajta akksi, akkor az egyik lednek zölden, a másiknak pirosan kell világítania és a ventillátor ilyenkor nem forog. Ha rádugom az akksira, akkor forogni kellene a ventinek és mind a 2 lednek pirosan kellene világítani, de sajnos ugyanúgy viselkedik így is, mintha nem lenne rádugva az akksi.(prios és zöld a led és nem forog a venti) A kiementen 52V-ot mérek, szóval maga a táp része üzemel, valószínűleg az automata töltő része romlott el. 2db ic van benne. Az egyik egy cmos ic 4050(6x puffer), a másik ic számára most nem emlékszem fejből, de CA-val kezdődik. A 4050-es ic-t már cseréltem, a diódákat,ellenállásokat, tranzisztorokat átmértem és jók, de továbbra sem műxik. Még a CA...... ic-t nem cseréltem de sajnos nem látok egyik alkatrész bolt árlistáján sem. A kérdésem az lenne, hogy hol tudnék ilyet beszerezni, vagy esetleg mivel helyettesíthető, vagy egyáltalán mi lehet a probléma, mert nem biztos, hogy ez az ic a rossz, de én másra nem tudok gondolni.
Hello! Nincs a kábel amit rádugsz az akksikra megszakadva? A csatlakozó dugóknál az akksinál rendbe minden? Apropó,nekem is lenne egy kérdésem!A négy akksis töltő hány voltnál vált át zöldre,ha feltöltött?
Nem feszültségél vált át, hanem az áramot figyeli. De pontos értéket én sem tudok fejből.Sose volt még erre az adatra szükségem.
Én azt az 52v ot keveslem azért.
Nézd meg hogy egyáltalán vesz-e fel töltést az akkumulátor. Ahogy azt már írta etm is. Vagy az áram figyelő szokott még rövidzárlat esetén elmenni.
Üdv mindenki
Volt kis időm , egy vezérlő vezeték színei és bekötéseit leírtam. Ez talán segít valakinek . Mit hová ,Első fék egyben motorfék is ,... . Üdv
Heló
Egész jó kis vezérlő, ritkán alkalmazzák a fet meghajtókat.Ha valami kérdésed van segítek szívesen ha tudok.
Hello! Van egy elektromos robogó,melynél a kézifék behúzásakor kigyullad az első,és hátsó lámpa is. De a motort is lekapcsolja fékezéskor,tehát jól működik ez a funkció rajta,csak az első lámpának nem kellene világítani fékezéskor.Hátul nem dupla érintkezős égő van.Lehet hogy ott a hiba?Ott lehet összekötve a fék és a helyzet világítás,és ez okozza a problémát?
Üdv Bubuc17
Én ilyen vezérlővel oldtam meg a 3 kerekű járgányt .Ebben P75NF75 FET van és élből tudja a hátramenetet panelvágás IC láb közelébe ,most nem tudom melyik láb , de testre kötöm előre megy, (szabadon/+5V-on) akkor hátra. A képen körberajzoltam 3 diódát az a motorfék kék vezetékkel (első fék). Ez volt a MINI bicajokban anno begyűjtöttem párat a boltban (rosszat) most ráérek javítani .A korszerűbbek már PICes . . Üdv
Robogónál biztos hogy 2 érintkezős égő van!
És a hátsó helyzetjelző az első lámpával össze van kötve.
Én is csináltam már valakinek 3 kerekűt.
Az is tudott előre hátra de ott a vezérlőt teljesen én terveztem. Nem szeretem ezeket a *** . A hátramenetel nem a fet tulajdonsága. Csak a 48v miatt raktak bele 75nf75 öt. Sajnos én amelyik szerviznek szoktam javítani ott mindig vissza adják a rosszat is. Saját javításnál meg nagyon ritka mikor cserélni kell. Inkább azok kiégettek amiket cserélek de azokkal nem megyek sokra. (: Amúgy az elkókra mindig nagy figyelmet adj az 1 fázisú vezérlőknél.
Üdv Bubuc17
Az említett vezérlőben az IC MC33035 vagy NCV33035 a típus és a 3 láb okozza a előre hátra viszonyt .A FET pedig P75NF75 6db ezt hajtja (csikálja) meg a 3db IR2103 .Az IC energia +36V 120Ohm után LM7815 .A P75NF75 a biztos üzem miatt . 2 motor 2 vezérlő és 1 gázkar .a háromkerekűnél . Videó róla Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |