Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Tudom nem mentség, hogy új vagyok. Hanyas HSZ-ben van, mert nem találom?
Nem emléxem.... De érdemes visszamenned és keresgetni. Azért írtam hogy képek is vannak mert a hozzászólások alatt azt jelzi hogy van még ott valami és így talán könnyebb keresni.
Talán ez lesz az:Bővebben: Link
Köszönöm a segítséget. Megtaláltam.
Remélem sikerül a javítás.
Kivettem a termosztátot az volt a baj a termosztátot nem is fogta a ház mert le volt törve ami kellet volna tartsa a termosztát is teszteltem az sem volt jó.Megrendeltem az új alkatrészeket remélem jó lesz.
Fuel trim bank 1 too rich, ez a hiba mit takar? Termosztátom megadta magát, nyitva maradt, most veszem az újat, ez okozhatja?
Octavia I. AMD, 2000. évj., a "ritka" skodamotoros autó.... ezt a hibakódot nem emlékszem hogy eddig dobta volna. Másik kérdés: a termosztát ha kinyitvamarad, okozhat G2 temperature sensor hibát is? (Intemittent, short or open B+). Köszi!
Szia! A hőfokproblémából eredő keverék dúsulásra utaló a megjegyzés. A másik pedig időnként nincs pozitív az ECT-n (G2) ?
Helló!
A skodámnál újabb probléma jelentkezett BGU 2006. Olyan érzésem van. hogy a benzin indításnál nincs ott. Menet közben semmi probléma nincs az alapjárat is rendben, ha beindul. Sokat kell indítózni, ha öt - tíz percig áll. Egy két percen belül százszor is beindul gond nélkül. Mi a véleményetek?? Nyomás tartó szelep. Tudna valaki küldeni üzemanyag ellátó rendszer rajzot? Ugyanis nem tudom hol vannak az alkatrészei. Benzinszűrő, nyomásszabályzó szelep stb. Választ előre is köszönöm. Ja és benzines.
Szerintem első körben a benzinszűrőt cseréld ki. Talán a Skodán is az alvázon van. A hozzáértők majd megmondják. Azt hogy benzines, már a benzinszűrőnél gyanítottam.
Sziasztok!
Nekem is szarakodnak a mutatók az 1-es Octin,és olvastam,hogy 3 ellenállást kell megforrasztani. Ki is vettem a műszeregységet,levettem a burkolatát,de az ellenállásokhoz,ha jól nézem csak úgy lehet rendesen hozzáférni,ha magát a műszereket is levenném a nyákról,de azok nem igazán akarnak lejönni,csak(ha jól nézem),levenném a mutatókat.Na most azt nem tudom,hogy azt csak simán le lehet húzni a mutató tengelyéről,vagy van valami titka.Nem akarnék letörni,kárt tenni semmiben,a forrasztást megcsinálja egy optikai műszerész haverom,de szét kellene szednem hozzá.Megköszönném,ha valaki aki már csinálta ezt elmondaná a fortélyát. Köszi:Boy-t
Szia
Óvatosan tekerd a mutatót óramutatóval ellentétesen (kúpra van rányomva). üdv:hp
Szia!
A benzinszűrőt mindenképp érdemes cserélni néha. Az AC-nak elvileg ajtónyitásra el kell indulnia pár másodpercre, pont azért, hogy legyen benzinnyomás a rendszerben. üdv:hp
Nekem,is elektromos problémám van a szuprb-vel,2008-as és már lecseréltem az akkut,az égőket erősebbre, de az a bajom,hogy kB az indulástól kezdve 10 perc múlva gyengül a világításom, főleg ha hidegebb van nehezen indul a gépkocsi is.A generátort már lecseréltetek velem,tehát új az aksim is, mégis szétszórt a fénye és gyenge, szerviz nem talál hibát, köszi a segítséget előre is.
Köszönöm szépen,meg is vagyok vele!
sziasztok.! mi lehet a baja az octáviámnak ? aee motorkodu 2001-es és a problémám vel azz hogy menet közben rángat leál majd ujra inditani kell vagy ujra gyujtásr tenni ingadozik az alapjárat és hirtelen gázadásra nem reagál ,emelkedönek menve pedig egyszerüen mint ha nem lenne benne erö. segitsetek .elöre is köszönöm.
Sziasztok!
Van egy 2001es activom. Olajlámpás sárgán jelzett az esetek 80%ban, az olajszint megfelelő volt minden esetben. A szerelő kicserélte a szintmérőt majd megjavult egy két hétre. Az olajnyomás rendben van, az olajszint azóta is jó (a szintmérő cseréjénél cserélve lett az olaj). Kábelhibára gyanakodnak. Valakinek volt ilyen hibája? Köszönöm! ui: átfutottam a fórumot, hasonló problémákat olvastam, de mégis másokat...
T. Fórumozó társak!
Jelentkezett egy problémám, hogy a motor indítása után nem emelkedik meg a fordulatszám ?nincs szivató funkció?. Ha hideg, ha meleg pöc-röfre indul, de az alapjárat stabilan 800. 2004-es, 1,6i, BFQ. Előre-is köszönöm a segítségeteket!!
Szia! Nem elektromos jellegű a probléma! A szintérzékelő csere sem volt jó ötlet, inkább ezt kellett volna kicserélni első körben. Most az új olaj miatt tünetmentes a kocsi. Az olajat 10 000km vagy évente kellene cserélni, 12 000km felett pedig a sűrűbb olajat kell használni.
Szia VIM!
Kb pár hétig bírta az új olajjal, kb 8200km volt a régiben, így nem sajnáltam lecserélni azt. Köszönöm a válaszodat! Remélem meg fogja oldani a problémát! Egyszerűbbnek tűnik mint az elektromos hiba.
Szia! A mellékelt képen a leírásban számos hiba lehetséges, de az elsők között említi a levegős blokkon a rést, tehát fals levegőt szív valahonnan.
Szinte biztos, hogy az olaj volt a fáradt és a szűrő is berakódott ennek megfelelően. 8 000km az sok egy intervallumnak, még a legjobb olajjal is.
Szia VIM!
Fél éve cseréltem ki a szívócsövet, mert a kartergáz felöl eltört. Újra átnézem, de olvasva a fórum írásait, én az utóbbi hat évben nem tisztítottam ki se a fojtószelepet, se a légtömegmérőt. A légtömegmérőhöz jó a féktisztító? A fojtószelénél elég a toroknál kitisztítani a nyílást? Holnap megnézem a széntartály felé a vákuumcsövet is, talán az a gáz. Köszönöm a segítséget.
....hát igen, ott van még a CTP is. A féktisztító az jó a CTP-t tisztítani, de nem jó a MAF-MAP szenzornak. Azokhoz lehet kapni speciális tisztító sprét. Mást NE használj, mert csak rontasz az érzékelők állapotán. A fojtószelep elég kormos szokott lenni ennyi idő alatt és nehézkessé teszi a pillangószelep mozgását. Az EGR szerintem nem jöhet szóba, mert az alapjáraton nem üzemel, de a tankszellőztető az igen.
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem hogy 1.6 aee Octavianál a teljesen elfordított kormány mennyire csökkenti az alapjáratot? Mert ha ütközésig tekerem, van amikor csak a szívattyút hallom búgni erősen, de nem változik az alapjárat.->Ez a legritkább. Van amikor leesik majd 200-ra aztán visszamegy 800ra.->Legtöbbször ez van. Van amikor lemegy 200ra és ott is marad->2x fordult eddig elő.
Normál esetben nem kéne csökkennie az alapjáratnak.
Alárántva sír a szervó és esik is az alapjárat de nem jelentősen.(állóhelyzetben értem) Menet közben nem veszem észre a változást igaz akkor nem is szoktam koppigtekerni a kormányt.
T. Fórumozók.
Remélem, nem dobtok ki a Fábiámmal. Már régebben kérdeztem tőletek vele kapcsolatban, és az megoldódott a segítségetekkel (féklámpakapcsoló). A mostani kérdésem is összefügg azzal, ugyanis a féklámpa működik, de a hiba jelzést nem sikerült törölni. Novemberben volt műszakin, és kértem a hiba törlést, de nem tudták törölni. Vettem egy PC alapú interface-t, de ezzel sem megy. A kiolvasáskor mind a három hiba tárhoz "NO TROUBLE CODES" szöveget írja. Ha rákattintok a törlés gombra, "Erase the ECU memory dump failed" szöveget írja. Ha a valós értékeket olvasom, akkor beolvassa őket, és 4-5 mp-ig frissíti, majd "Too many data read errors. Data reading stopped" üzenettel leáll. Szerintetek mi lehet a baj. Segítségeteket előre is köszönöm: Józsi. |
Bejelentkezés
Hirdetés |