Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Pár infót még árulj el! Típusszáma,hogy nincs kép( sötét ernyő,vagy vízszintes csík...,nagyfesz sercen bekapcsoláskor...ilyesmi)
István
Örülnék, de csak egy scart csati van a beltérin, a dvd-n,a tévén is. Meg 1-1 RCA. Más megoldás?
Azért kösz
Tipusa: Daewoo DMQ-20A1
Bekapcsolom csak hang van a képenyő tök sötét.mást nem észlelek rajta.a hangerőt tudom szabályozni,csatornát váltani.Mindn stimmel csak kép nincs.
Ha a TV-n van RCA és az FÜGGETLEN a scarttól, akkor abba dugd az egyik készüléket. Ha nem független, vagyis nem AV2, akkor csak dugdosni tudod őket, mert a két szinkron nem jön össze egymással.
Képcső fűt?
Függőleges eltérítés megy?
DVD-t nem lehet áramtalanítani?Akkor maradhat bedugva, de nem zavar be a képbe,és még áramot is spórol.
huhh annyira nem értek én hozzáMit kéne néznem rajta?kezdő vagyok még ezekhez a dolgokhoz.De a képcső hátul világít ha erre gondolsz esetleg.
Akkor fűt a cső,ez jó,valószínűleg nagyfesz is van.A sorkimenőn találsz kettő darab potmétert.Az alsó SCREEN feliratút tekerd el kicsit jobbra,és nézd közben az ernyőt,hogy mit látsz.Aztán írd ide le!
Sziasztok!
Elkélne egy kis segítség. Hozzájutottam egy 50''-os toshiba projektoros tv-hez. Először az tűnt fel, hogy nem túl éles a képe, majd rájöttem, hogy nagyon piros. Olvasgattam, majd nekiugrottam bontani. hamar találtam 6 potmétert. A felső 3 az izzók fényerejét állítja. Piros, kék tökéletesen dolgozik, a zöld viszont maxon nyújtja a másik kettő kb 10 %-át. Ekkor már a képe is torzul és becsíkozódik. Most úgy állítottam be, hogy a zöldet még éppen csíkozás elé, a többit meg hozzá. Így nagyjából jók a színek, de a fényerősség szánalmas. Éjszaka sötétítőfüggönnyel is gyenge. Hogyan tudnám nagyobb fényerőre bírni a zöldet? Előre is kössz mindenkinek aki reagál.