Fórum témák
» Több friss téma |
Kell 2db ellenállás, egy kondenzátor, és egy tranzisztor. A két ellenállás sorba, az egyik vége a sziréna kimenet, a másik test. A kondi az ellenállások találkozása és a test. A tranzisztor (NPN a relét bírja kapcsolni, esetleg darlington) bázisa az ellenállások találkozása, az emitter test, a kollektor a relé egyik lába a relé másik lába a +12V. A relével illik párhuzamosan rakni egy záróirányba kötött diódát.
Az értékeket úgy kell megválasztani, hogy a csippanások alatt ne töltődjön fel annyira a kondi, hogy nyithasson a tranzisztor. Riasztás esetén a folytonos hang miatt ez be fog következni, bár 1-2s késleltetéssel. Üdv Inhouse
Köszönöm szépen a leírást és segítséget. Egész idáig próbálgattam, de valamiért sajnos nem megy.
Ez egyébként egy hordozható 6V-os riasztó, egy kis piezo visit benne riasztáskor. Megcsináltam, ahogy írtad, ha valahonnan a bázisra külön hozok ellenállással + -t, akkor szépen kapcsolja a tranzisztor az 5V-os relét, de a piezo előtt semmilyen mérhető feszültséget nem találok, hiába kötöttem oda többféle ellenállást és kondit, úgy nem kapott a bázis jelet. Túl kicsi lehet a feszültég a piezo előtt?
Sziasztok
Autó riasztóhoz érdekelne emelés érzékelő. Kerestem neten ilyeneket, de azért nem olcsók (10-14 E ft). Egy alap darab nem lenne nehéz, de fontos tulajdonságuk, hogy emelkedőn/padkán állva is működnek. Ötletek?
Hát egy riasztó vinnyogója jópár wattos kell, hogy legyen...abból kellene legyen elég nafta...
Üdv Inhouse
Nem igazán írtam le jól...bocs.
Kell egy soros dióda, hogy ne süsse ki a jel a kondit a negatív félperiódusban. Hagyd le a tranzisztort az elején, csak mérd a kondin levő egyenfeszültséget. Abból látod, hogy mennyire megy fel és milyen lassan éri el a maximumot. Az alsó ellenállást inkább sorba a bázissal majd... Tehát jel-diódaanód-diódakatód-ellenállás-kondi-test, a kondi + lábáról ellenállás és tranzisztor bázis, a többi stimm...remélem! A kondi mikroF nagyságrendű... Üdv Inhouse
Mostanában nem vagyok százas az biztos!
Tehát csak a próba idejére hagyd el a tranzisztort, amíg beállítod az időzítést! Üdv Inhouse
Sikerült!!!! Müködik!!)
Köszi a részletes leírást, most már szépen húzza a relét, riasztás közben. Tényleg nem minden kondival működik, de 16V 10 mikroF jó hozzá. Az első válasznál még azt sem tudtam mi az a tranzisztor, ezért tartott ennyi ideig.. Boldog új évet!
Örülök! Szívesen, BÚÉK neked is!
A csipogást akkor így kihagyja? Rakd fel a rajzot a konkrét értékekkel, vagy legalább az értékeket, hogy legközelebb, ha kell valakinek csak ide kelljen linkelni... Üdv Inhouse
Az emelésérzékelőknek két csoportja van a jó és a rossz az egyik a meta a többi a másik csoportba tartozik. Ha még igényeid is vannak akkor csakis a méta fogja a legjobban megközelíteni. Ezekbe már nincs mozgó alkatrész. BUÉK
Néztem én is a meta félét, ezeket bonyolult lenne le utánozni házilag ?
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget. Seat Cordoba, 2001-es 1.6-os központi zárja sima villanymotoros vagy vákumos? Előre is köszönöm!
Nem bonyolult.
Én egy sima golyós egérből csináltam Használd egészséggel! A költsége minimális... Üdv Inhouse
Ez egy nagyon ügyes ötlet! Mennyiben kellene átalakítani, ha én PIC-el szeretném ezt megoldani?
Innen vettem az ötelet:
HE rajzok Le van írva az elv, de neked az irány nem is kell (nekem sem kellett), ezen kívül meg nem nagy kunszt, ha tudsz bánni a pic-el, akkor meg tudod oldani. A változást kell figyelni és kész. Üdv Inhouse
Üdvözlet!
Nagy segítséget szeretnék kérni! Először is teljesen laikusként, és műszaki analfabétaként fordulok Önökhöz. Nemrégiben vettünk egy használt autót, amiben riasztó is van. Sajnálatos módon az akkumulátor cseréje után teljesen megbolondult. Amint áram alá helyezzük, szirénázik, és nem lehet leállítani. Előtte szépen működött, nyitotta, zárta az ajtókat. Az eladó semmilyen segítséggel nem tudott szolgálni. Sem leírással, sem mással. Az interneten keresgélve leltem rá a típusára: Rhino HT 18 BE Több "amatőr" tippet is kipróbáltunk, egy sem vált be. A vezető ülés alatt van egy kétszálas vezeték, annak állítólag köze van a riasztóhoz. Jelenleg ki vannak szedve a biztosítékjai, hogy ne szirénázzon. Tudnának nekem segíteni, hogyan lehetne ismét életre kelteni? Válaszaikat előre is köszönettel: O.M.
Üdv!
Ha valakinek lenne egy Laser Line N 970 riasztóhoz bekötési illetve programozási utasítása megköszönném ha megosztaná velem. Köszönöm
Jóestét Mindenkinek! Kérdésem: ismeri-e valaki az AUTRON KZ-9 tipusu központi zár vezérlőt. Egy ilyen elektronika van az autómban, de sajnos nem müködik. A bekötésa (rajz) hiányában a hibakeresésé is lehetetlen, Minden segitséget megköszönöm.
Üdv: lacusska
Ha csak a bekötés nincs meg, az kitalálható, kell pár jó kép a NYÁK és az alkatrészoldalról is.
Ha rossz is, akkor jobban jársz, ha építesz helyette egyet... Fiat Uno kp zár vezérlő A freeweb megszűnt ingyenes lenni, az UW meg nem enged ugyanúgy linkelni, úgyhogy katt elektronika, és azon belül a fiat uno. Üdv Inhouse
Autron álltalános bekötés:
piros--- 12v fekete --- (-) szürke- kék--- motorszálak fehér- barna--- motorok mikrokapcsoloi (-) lila-zöld --- riasztótól a vezérlés (-) ird ide a színeidett ha nem stimmel
Üdv mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem hogy a héten vettem egy hd riasztó-központizár csomagot és be is szereltem kivéve a fék és indításgátlást. gyújtás nélkül minden ok, de ha ráadom a gyújtást megállás nélkül villog az index. a riasztó nyit zár illetve élesedik de kikapcsolt állapotban gyújtás mellett(járó motornál is!) folyamatosan kattog a relé. Van valakinek ötlete mi okozhatja?(jumpernél az automata aktiválást kivettem a többi az eredeti!
Hello
Szerintem az ACC szálat nem jó helyre kötötted. Tegyél már fel rajzot légyszi
Üdv! az jó helyen volt,a motortér kapcsoló adott tévesen testet.Hiba javítva!De azért köszönöm!
Üdv!
Közben kiderült a riasztó típusa: Rhino HT36AL-4E(M). Egy korábbi hozzászólás alapján sikerült észhez téríteni. Csak az a baj, hogy nem zárja a távirányító az ajtót. Más működik. Tudja valaki, mi lehet a baj?
sziasztok segítséget kérnék vásároltam HD márkájú AV-NT898D/LJ064 íipusú riasztót a gond vele nyitott ajtónál villognak az irányjelzők és motor leállítás után élesedik a riasztó adtak valami relét hozzá hogy ha bekötöm ezek megszűnnek de sajna nem ha valaki tudja a megoldás megköszönném
Sziasztok! Most vettem egy vezérlő egységek egy 97 es vw polo ba!
Mellékelt bekötési rajzon elmenni nem lehet! Ez ügyben tudna vki segíteni? Köszönöm
Namégegyszer...mi a kérdés?
Üdv Inhouse
Szerintem Inhouse kolléga arra gondol hogy nincs mellékelt rajz
http://bicskakulcs.hu/kepek/bkulcs1_010w.jpg
Ezt vettem! Kérdésem még, hogy a biztosíték táblába kössem be a kábeleket(index, áram)? |
Bejelentkezés
Hirdetés |