Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   61 / 87
(#) Collector válasza Gylajos hozzászólására (») Jan 6, 2012 /
 
Milyen fajta rozsdamentes lemezből készítetted? Ezt mondjuk általánosságban mindenkitől kérdezem, mert nekem úgy emlékszem ko33-as lemezem van, és a KOH elektrolit valahogy megtámadta a lemezeket, barnás elszíneződés van az egyik oldalukon, amit ugyan le lehet szedni dörzsöléssel, de félek, hogy ez ha halmozódik, lerontja a hatásfokot, esetleg teljesen megeszi a lemezeket.
(#) csonkagábor válasza svgyula hozzászólására (») Jan 6, 2012 /
 
Szia!Egy kicsit félreértettél.Nem a komplett szettre mondtam,hogy tökéletesen működik.Csak a vákum szelepre mondtam,mert nem szívja vissza a vizet a bubiból,és nem engedi el a gázt sem.Azóta sincs semmi gondom vele.Nem akartam beléd kötni.Isten ments!Tisztelem a munkádat,kísérleteidet!Meg is néztem az összes videódat.Én csak egy amatőr vagyok hozzátok képest,és örülök,hogy tanulhatok tőletek!
(#) attikanagy válasza Collector hozzászólására (») Jan 7, 2012 /
 
Üdv.
Csak akkor kezdj el félni ha a lemezed olyan lesz mintha "belelőttek" volna sörétessel.De ez csak olyan képletesen.Minden más /főleg ha volt előtte kondícionálva/ a víz illetve KOH bűne.
(#) Gylajos válasza Collector hozzászólására (») Jan 7, 2012 /
 
316L saválló lemezekből készült, de nekem is bebarnul.
Olyan lesz mint a "pisa". Sok fajta vizet kipróbáltam (ioncserélt, desztillált, forralt, stb.). Talán még a desztillált víz volt a legjobb, de egy kicsit azért ez is elszíneződik. Valaki említette a szűrt esővizet, hát ez lesz most a következő próba. Ja és kálium-hidroxidot használok hozzá.
(#) tápláló hozzászólása Jan 7, 2012 /