Fórum témák
» Több friss téma |
Rosz ötlet nagyon nagyon !!! Keletkező vákum ha jó a tőmítecsége a tartálynak akkor képes összeropantani! Holnapra csinálok kicsi vidit hogy kell megoldani.
Azt nagyon szépen megköszönöm,ha felraksz valami videót.
Szia! A buborékoltatódat át kell alakítani belülről úgy , hogy azt a csövet ami a folyadék alá megy ki kell egy sokkal nagyobb furatúra cserélni. Készítettem egy vázlatot az enyém ilyen és soha nem szívja vissza a lét!
Sziasztok. szovval az lenne a kerdesem hogy ha van gaz elegendo, miert nem tudom langra lobbantani? mindig visszarobban.
Köszi a tippet,de ez a megoldás nekem elég macerás lenne kivitelezni.De sokat agyaltam,és azt találtam ki,hogy megpróbálom könnyebben megoldani,és úgy néz ki,hogy sikerült is.Vettem egy T elosztót,elvágtam a csövet a két tartály közt.A T szárára meg rádugtam egy egyirányú vákum szelepet.Tehát ha megy a gép a szelep zárva,ha meg leáll,és az elektrolit tartályban vákum keletkezik,akkor nem a bubisból szívja vissza a vizet,hanem kinyit a szelep és csak onnan szívja vissza a levegőt.Egész nap ezt próbálgattam,és eddig úgy néz ki,hogy működik a dolog.Egy csepp vizet se szívott vissza.
De azért nagyon köszönöm a segítséget!!!
egy napot csúszik a vidi, bocsesz
Szia! Azt elfelejtetted még odaírni hogy egy jó része a megtermelt hidrogénnek ott szépen eltűnik. Nem kell nekem hinni tegyél rá egy műa zacsit és nézd meg hogy meg tudod-e gyújtani a benne levő anyagot. A szelepet szinte biztos hogy nagyobb erővel lehet nyitni mint a bubiban levő folyadék felszívásához szükséges erő! ha nem akkor az van amit fenn leírtam. Én is sokat kísérleteztem ezzel a buborékoltató össz. költsége ~1000Ft............................
Kis fúvókával, nagy gázkiáramlási sebességgel nem ég vissza.
Szia!Kis fúvóka kell a cső végére-így nagy lesz az áramlási sebesség(mert nyomás lesz a csőben)és nem fog visszarobbanni.A hegesztő palackot (dissous-acetilén)sem szabad használni egy bizonyos nyomás alatt.Itt egy "video"-már ha annak lehet nevezni-de a lényeget ki tudod belőle venni.Remélem tudtam segíteni.
Bocsi' de nem fért fel a vidi.Így csak egy képet küldök,talán ki tudod venni a lényeget.
Hali!Tökéletesen jól működik a szelep.A kedvedért csináltam egy tesztet.Bár nem a zacsisat amit te írtál,hanem egyszerűen kivittem egy pohár vizet,és beleraktam a szelepet.Egy deka bubi se jött ki rajta,tehát ott nem megy el a gáz,és azóta a vizet sem szívja vissza.Az igaz,hogy nem 1000ft volt,hanem 1500ft.De nekem így könnyebb volt kivitelezni is.De azért köszi,hogy írtál ötletet,csak nekem így egyszerűbb volt.
probaltam kis fuvokaval, ugy pedig nem csinal semmit. lehet nincs eleg mennyisegu gazom? vagy a buborekoltatoba tul vastag a kimeneti cso es nem osztja a gazt kisebb es surubben aramlo buborekokra. nem tudom mit csinaljak.
egyszer mar csinalt olyat hogy probaltam gyujtani es szaggatva lang nelkul vagyis nemlatszo langgal egett aztan robbant es szetlotte a buborekoltatot.
Szia!Biztos a Te összeállításodban van a hiba.A módszer működik,-a fotóm is bizonyítja-,de ne csüggedj,megoldjuk a problémát!Két lehetőséget látok a nem égés okaként;nagy a furrat a fúvókán,vagy kevés a gázmennyiség a fúvókához.Az eredmény ugyanaz.Pontos adatokat nem tudok mondani,hogy mekkora gázmennyiséghez milyen furatú fúvóka kell,-ehez rengeteg próba (és idő)kellene.Nekem is volt olyan,hogy nem égett.Ha nagy volt a nyomás(sok gáz-kicsi furat)nem gyulladt meg.Ha kicsi volt a nyomás,-kevés gáz-nagy furat-durrogot,mint a géppuska.Ha még kisebb volt a fúvókán kiáramló gáz sebessége(nyomása)visszarobbant egész a bubi-ig,de maga a bubi NEM robbant szét.A bubi szét robbanását a benne levő gáz tércsökkentésével(víz szint emelés)tudod kiküszöbölni.
Amikor nálad szaggatva égett,akkor kicsivolt a gáz nyomás(mennyiség),aztán ez hirtelen valamiért még lejjebb esett,ezért robbant vissza.Bizony ez a HHO dolog tökölős téma,és csak a rengeteg kisérlet hoz eredményt.Én már két éve foglalkozom vele,de csak most kezdem el kapizsgálni.De nekem nem volt aki segítsen(érdemben)viszont én a tapasztalataimat bár kinek szivesen átadom.Csak kérdezni kell.
Tisztelt Fórumozó társak! Boldog Újévet Kivánok Mindenkinek!
Kis fúvóka totál relatív, legalább az átmérőjét megadhatnád a nyílásnak. Oxi-acetilénes lánghegesztő szárát lehet felhasználni, nagyjából ezekkel a paraméterekkel:
.5-1 LPM= 0,33mm 1.5-3 LPM= 0,43mm 3.5-5 LPM= 0,55mm 5.5-8 LPM= 0,68mm 8.5-15 LPM= 1mm 15-25 LPM= 1,4mm A buborékoltatóba sima csapvizet kell tölteni, akkor látható lesz a láng is.
Nekedis és mindenkinek buék.
Sziasztok!
Boldog új évet és sikeres kísérletezést kívánok mindenkinek!
Szia
Ismét feltűnt a csalód a Vaterán http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/plazma_gyertya_akar_12_uzemanyag_megtakaritas_1527801254.html Eladó: EnergySaving
Köszi!Majd segítek neki az értékesítésben
Szia! Tökéletes? hát én biztos hogy gyenge kísérletező vagyok de az én rendszerem már nem is tudom 4-5! átalakítás után sem tökéletes sajnos. Egyre inkább az az érzésem hogy nem lehet idióta biztos rendszert csinálni és a normál autónál szükséges ellenőrzési ciklus- a HHO-nál 5-600km-re csökken. Addig teljesen üzembiztos IGAZ nálam ez kb 2 hónap! Ezután elektrolit csere és rendszer tisztítás. Most azon dolgozom hogy ez minél egyszerűbb legyen lehet hogy készítek egy kézi szivattyút amivel ki tudom a rendszert tisztítani. A gondom nem az hogy barnul a lé hanem hogy nem vesz fel elég áramot és ettől a gáztermelés is arányosan csökken. Egy tisztítás és megint a régi egy darabig...........
Sziasztok,
Keresztkérdésem zsiguli 1500s HHO használatával olyan kopogós, dugattyúhangos lett. Édesapám az ország legjobb LADA specialistája, szóval nem gond ez, de azt mondta egy motor úgy van kitalálva, hogy a koksz kirakódjon a tökéletlen égés miatt és az is szerepet játszik a hézagolásban Erőre, fogyasztásra jobb, de ilyen a mellékhatása Erre van orvosság?
Ilyen észrevételem nekem is volt, kisebb áramot vett fel, én a PWM-mel szabályoztam utána egy darabig, de a LADA alapszárszáma volt a lakatfogó
Szerintem detonál a HHO miatt.
Mikor a gyújtást úgy állítottam a 2107-en, hogy alapjáraton legmagasabb legyen a fordulatszám(hatásfok), 70km/h-nál , vagy gázadásra túl nagy előgyújtást adott, morgott, detonált. Próbáld kisebb előgyújtással. Legjobb lenne menet közben állíthatóra alakítani.
A "kopogást"én is tapasztalom a Mozdonyon(kisPolski)én is a "túl nagy"előgyujtásra gyanakszom.Mert ugye a HHO-tól gyorsabb az égés.
Üdv Mindenkinek!
Már régóta olvasgatok HHO-val kapcsolatos fórumokat, kipróbálnám én is, de nem tudok kifizetni érte 150e Ft-ot. Gondoltam hogy építek de minél többet utána olvasok annál bonyolultabbnak tűnik. Tudna valaki küldeni rajzokat a szárazcelláról, illetve, hogy milyen elektronikát kell beépíteni? (Pontos leírással, pl, hogy a légtömegmérő elé, vagy inkább utána kellene bevezetni a gázt stb.) Az autóm egy 1,5-ös 66kW-os nissan Almera, szabályozott katalizátorral és hengerenkénti befecskendezéssel. (180.000 km van benne, de egy deci olajat sem eszik, tehát nem kopott a motor) Fogyasztás kb 7-7,5l. Előre is köszönöm. *
szia
Előgyújtás állítottam természetesen, a túl tiszta henger a baj, kokszot kellene bele juttatni P
Szia,
nekem van pár eladó szárazcellás modellem. Kisebb-nagyobb. Nem kell nekiállj, ha összeszámolod az utána járást, darabolás, szerelés, stb., annyiért odaadom és.
Kicsai rigó!
Szépek hűtőbordák de mégis minek változtatad a lemezméretet ha a hasznos felület nem változott?
Még nem tudtam szerezni nagyobb gyűrűt. Csak a fénykép kedvéért szereltem össze. Még ki sem lett próbálva. Ha tudsz gyűrűt hozzá érdekelne: belső: 900mm; külső:95mm; vastagság: 1,8mm.
Vagy sav és lúgálló gumilap is jöhet. A kivágó nyomóformát már elkészítettem hozzá. |
Bejelentkezés
Hirdetés |