Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   60 / 87
(#) superpotyi válasza csonkagábor hozzászólására (») Dec 27, 2011 /
 
Rosz ötlet nagyon nagyon !!! Keletkező vákum ha jó a tőmítecsége a tartálynak akkor képes összeropantani! Holnapra csinálok kicsi vidit hogy kell megoldani.
(#) csonkagábor válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 27, 2011 /
 
Azt nagyon szépen megköszönöm,ha felraksz valami videót.
(#) svgyula válasza csonkagábor hozzászólására (») Dec 28, 2011 /
 
Szia! A buborékoltatódat át kell alakítani belülről úgy , hogy azt a csövet ami a folyadék alá megy ki kell egy sokkal nagyobb furatúra cserélni. Készítettem egy vázlatot az enyém ilyen és soha nem szívja vissza a lét!
(#) atella hozzászólása Dec 28, 2011 /
 
Sziasztok. szovval az lenne a kerdesem hogy ha van gaz elegendo, miert nem tudom langra lobbantani? mindig visszarobban.
(#) csonkagábor válasza svgyula hozzászólására (») Dec 28, 2011 /
 
Köszi a tippet,de ez a megoldás nekem elég macerás lenne kivitelezni.De sokat agyaltam,és azt találtam ki,hogy megpróbálom könnyebben megoldani,és úgy néz ki,hogy sikerült is.Vettem egy T elosztót,elvágtam a csövet a két tartály közt.A T szárára meg rádugtam egy egyirányú vákum szelepet.Tehát ha megy a gép a szelep zárva,ha meg leáll,és az elektrolit tartályban vákum keletkezik,akkor nem a bubisból szívja vissza a vizet,hanem kinyit a szelep és csak onnan szívja vissza a levegőt.Egész nap ezt próbálgattam,és eddig úgy néz ki,hogy működik a dolog.Egy csepp vizet se szívott vissza.
De azért nagyon köszönöm a segítséget!!!
(#) superpotyi válasza csonkagábor hozzászólására (») Dec 28, 2011 /
 
egy napot csúszik a vidi, bocsesz
(#) svgyula válasza csonkagábor hozzászólására (») Dec 29, 2011 /
 
Szia! Azt elfelejtetted még odaírni hogy egy jó része a megtermelt hidrogénnek ott szépen eltűnik. Nem kell nekem hinni tegyél rá egy műa zacsit és nézd meg hogy meg tudod-e gyújtani a benne levő anyagot. A szelepet szinte biztos hogy nagyobb erővel lehet nyitni mint a bubiban levő folyadék felszívásához szükséges erő! ha nem akkor az van amit fenn leírtam. Én is sokat kísérleteztem ezzel a buborékoltató össz. költsége ~1000Ft............................
(#) szsrobert válasza atella hozzászólására (») Dec 29, 2011 /
 
Kis fúvókával, nagy gázkiáramlási sebességgel nem ég vissza.
(#) tápláló válasza atella hozzászólására (») Dec 29, 2011 /
 
Szia!Kis fúvóka kell a cső végére-így nagy lesz az áramlási sebesség(mert nyomás lesz a csőben)és nem fog visszarobbanni.A hegesztő palackot (dissous-acetilén)sem szabad használni egy bizonyos nyomás alatt.Itt egy "video"-már ha annak lehet nevezni-de a lényeget ki tudod belőle venni.Remélem tudtam segíteni.
(#) tápláló válasza tápláló hozzászólására (») Dec 29, 2011 /
 
Bocsi' de nem fért fel a vidi.Így csak egy képet küldök,talán ki tudod venni a lényeget.
(#) csonkagábor válasza svgyula hozzászólására (») Dec 30, 2011 /
 
Hali!Tökéletesen jól működik a szelep.A kedvedért csináltam egy tesztet.Bár nem a zacsisat amit te írtál,hanem egyszerűen kivittem egy pohár vizet,és beleraktam a szelepet.Egy deka bubi se jött ki rajta,tehát ott nem megy el a gáz,és azóta a vizet sem szívja vissza.Az igaz,hogy nem 1000ft volt,hanem 1500ft.De nekem így könnyebb volt kivitelezni is.De azért köszi,hogy írtál ötletet,csak nekem így egyszerűbb volt.
(#) atella válasza tápláló hozzászólására (») Dec 31, 2011 /
 
probaltam kis fuvokaval, ugy pedig nem csinal semmit. lehet nincs eleg mennyisegu gazom? vagy a buborekoltatoba tul vastag a kimeneti cso es nem osztja a gazt kisebb es surubben aramlo buborekokra. nem tudom mit csinaljak.
(#) atella hozzászólása Dec 31, 2011 /
 
egyszer mar csinalt olyat hogy probaltam gyujtani es szaggatva lang nelkul vagyis nemlatszo langgal egett aztan robbant es szetlotte a buborekoltatot.
(#) tápláló válasza atella hozzászólására (») Dec 31, 2011 /
 
Szia!Biztos a Te összeállításodban van a hiba.A módszer működik,-a fotóm is bizonyítja-,de ne csüggedj,megoldjuk a problémát!Két lehetőséget látok a nem égés okaként;nagy a furrat a fúvókán,vagy kevés a gázmennyiség a fúvókához.Az eredmény ugyanaz.Pontos adatokat nem tudok mondani,hogy mekkora gázmennyiséghez milyen furatú fúvóka kell,-ehez rengeteg próba (és idő)kellene.Nekem is volt olyan,hogy nem égett.Ha nagy volt a nyomás(sok gáz-kicsi furat)nem gyulladt meg.Ha kicsi volt a nyomás,-kevés gáz-nagy furat-durrogot,mint a géppuska.Ha még kisebb volt a fúvókán kiáramló gáz sebessége(nyomása)visszarobbant egész a bubi-ig,de maga a bubi NEM robbant szét.A bubi szét robbanását a benne levő gáz tércsökkentésével(víz szint emelés)tudod kiküszöbölni.
Amikor nálad szaggatva égett,akkor kicsivolt a gáz nyomás(mennyiség),aztán ez hirtelen valamiért még lejjebb esett,ezért robbant vissza.Bizony ez a HHO dolog tökölős téma,és csak a rengeteg kisérlet hoz eredményt.Én már két éve foglalkozom vele,de csak most kezdem el kapizsgálni.De nekem nem volt aki segítsen(érdemben)viszont én a tapasztalataimat bár kinek szivesen átadom.Csak kérdezni kell.
(#) svgyula hozzászólása Dec 31, 2011 /
 
Tisztelt Fórumozó társak! Boldog Újévet Kivánok Mindenkinek!
(#) Collector válasza atella hozzászólására (») Dec 31, 2011 /
 
Kis fúvóka totál relatív, legalább az átmérőjét megadhatnád a nyílásnak. Oxi-acetilénes lánghegesztő szárát lehet felhasználni, nagyjából ezekkel a paraméterekkel:
.5-1 LPM= 0,33mm
1.5-3 LPM= 0,43mm
3.5-5 LPM= 0,55mm
5.5-8 LPM= 0,68mm
8.5-15 LPM= 1mm
15-25 LPM= 1,4mm
A buborékoltatóba sima csapvizet kell tölteni, akkor látható lesz a láng is.
(#) superpotyi válasza svgyula hozzászólására (») Dec 31, 2011 /
 
Nekedis és mindenkinek buék.
(#) NooooP válasza superpotyi hozzászólására (») Dec 31, 2011 /
 
Sziasztok!
Boldog új évet és sikeres kísérletezést kívánok mindenkinek!
(#) 424.247 válasza csonkagábor hozzászólására (») Jan 1, 2012 /
 
Szia

Ismét feltűnt a csalód a Vaterán

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/plazma_gyertya_akar_12_uzemanyag_megtakaritas_1527801254.html

Eladó: EnergySaving
(#) csonkagábor válasza 424.247 hozzászólására (») Jan 1, 2012 /
 
Köszi!Majd segítek neki az értékesítésben
(#) svgyula válasza csonkagábor hozzászólására (») Jan 1, 2012 /
 
Szia! Tökéletes? hát én biztos hogy gyenge kísérletező vagyok de az én rendszerem már nem is tudom 4-5! átalakítás után sem tökéletes sajnos. Egyre inkább az az érzésem hogy nem lehet idióta biztos rendszert csinálni és a normál autónál szükséges ellenőrzési ciklus- a HHO-nál 5-600km-re csökken. Addig teljesen üzembiztos IGAZ nálam ez kb 2 hónap! Ezután elektrolit csere és rendszer tisztítás. Most azon dolgozom hogy ez minél egyszerűbb legyen lehet hogy készítek egy kézi szivattyút amivel ki tudom a rendszert tisztítani. A gondom nem az hogy barnul a lé hanem hogy nem vesz fel elég áramot és ettől a gáztermelés is arányosan csökken. Egy tisztítás és megint a régi egy darabig...........
(#) 424.247 hozzászólása Jan 5, 2012 /
 
Sziasztok,

Keresztkérdésem zsiguli 1500s HHO használatával olyan kopogós, dugattyúhangos lett.
Édesapám az ország legjobb LADA specialistája, szóval nem gond ez, de azt mondta egy motor úgy van kitalálva, hogy a koksz kirakódjon a tökéletlen égés miatt és az is szerepet játszik a hézagolásban

Erőre, fogyasztásra jobb, de ilyen a mellékhatása Erre van orvosság?
(#) 424.247 válasza svgyula hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Ilyen észrevételem nekem is volt, kisebb áramot vett fel, én a PWM-mel szabályoztam utána egy darabig, de a LADA alapszárszáma volt a lakatfogó
(#) szsrobert válasza 424.247 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
Szerintem detonál a HHO miatt.
Mikor a gyújtást úgy állítottam a 2107-en, hogy alapjáraton legmagasabb legyen a fordulatszám(hatásfok), 70km/h-nál , vagy gázadásra túl nagy előgyújtást adott, morgott, detonált.

Próbáld kisebb előgyújtással. Legjobb lenne menet közben állíthatóra alakítani.
(#) tápláló válasza 424.247 hozzászólására (») Jan 5, 2012 /
 
A "kopogást"én is tapasztalom a Mozdonyon(kisPolski)én is a "túl nagy"előgyujtásra gyanakszom.Mert ugye a HHO-tól gyorsabb az égés.
(#) zardani hozzászólása Jan 6, 2012 /
 
Üdv Mindenkinek!

Már régóta olvasgatok HHO-val kapcsolatos fórumokat, kipróbálnám én is, de nem tudok kifizetni érte 150e Ft-ot.
Gondoltam hogy építek de minél többet utána olvasok annál bonyolultabbnak tűnik.
Tudna valaki küldeni rajzokat a szárazcelláról, illetve, hogy milyen elektronikát kell beépíteni? (Pontos leírással, pl, hogy a légtömegmérő elé, vagy inkább utána kellene bevezetni a gázt stb.)
Az autóm egy 1,5-ös 66kW-os nissan Almera, szabályozott katalizátorral és hengerenkénti befecskendezéssel. (180.000 km van benne, de egy deci olajat sem eszik, tehát nem kopott a motor) Fogyasztás kb 7-7,5l.

Előre is köszönöm. *
(#) 424.247 válasza szsrobert hozzászólására (») Jan 6, 2012 /
 
szia

Előgyújtás állítottam természetesen, a túl tiszta henger a baj, kokszot kellene bele juttatni

P
(#) Gylajos válasza zardani hozzászólására (») Jan 6, 2012 1 /
 
Szia,

nekem van pár eladó szárazcellás modellem. Kisebb-nagyobb. Nem kell nekiállj, ha összeszámolod az utána járást, darabolás, szerelés, stb., annyiért odaadom és.

IMG_0269.JPG
    
(#) superpotyi válasza Gylajos hozzászólására (») Jan 6, 2012 /
 
Kicsai rigó!
Szépek hűtőbordák de mégis minek változtatad a lemezméretet ha a hasznos felület nem változott?
(#) Gylajos válasza superpotyi hozzászólására (») Jan 6, 2012 /
 
Még nem tudtam szerezni nagyobb gyűrűt. Csak a fénykép kedvéért szereltem össze. Még ki sem lett próbálva. Ha tudsz gyűrűt hozzá érdekelne: belső: 900mm; külső:95mm; vastagság: 1,8mm.
Vagy sav és lúgálló gumilap is jöhet. A kivágó nyomóformát már elkészítettem hozzá.
Következő: »»   60 / 87
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem