Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   62 / 195
(#) cserepg hozzászólása Jan 7, 2012 /
 
Sziasztok!

Igaz kérdésem egy része már elhangzott, de megpróbálom újra: 2007 decemberi RS. Szóval jobb oldali lámpatest időnként nem működik... Hibakódot nem tárolt még el soha. Tudja-e esetleg valaki, hogy pontosan merre megy a kábelezés, csak hogy végig tudjam nézni, vagy esetleg találkozott már hasonlóval, és van tippje mi lehet?
(#) zolika60 válasza cserepg hozzászólására (») Jan 7, 2012 /
 
Szerintem a lámpa testelését vizsgáld meg. Vagy a csatlakozónál, vagy ahol a karosszériához van csavarozva lehet kontakthiba. Mivel VW csoportos autó gondolom barna színű.
(#) BD249 hozzászólása Jan 17, 2012 /
 
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az AEE motorkódu 2002-es octimba milyen lambda szinda kell? két vezetékes vagy négy esetleg cikkszám és hogy hol a legoptimálisabb beszerezni?
Köszönöm
(#) zolika60 válasza BD249 hozzászólására (») Jan 17, 2012 /
 
Ha minden igaz négy vezetékes. A száma: 06A 906 265 AN Ezen a számon keresd. Gyártótól függően 30-50eFt Esetleg univerzális körülbelül 20. Ezek a Bárdi autó árai. Jó nagy kedvezményem van, ha kell írj privátot és segítek.
(#) cipo1971 hozzászólása Jan 17, 2012 /
 
Sziasztok van egy 2003 ?koda Octavia BSA motorkód hidegen elsőre nehezen se indul akármeddig tekertetem be másodikra indul cseréltem már víz hő gombát ki takarítottam a lég tömeg merőt kicseréltem a benzinpumpát és semmi változás komputer semmi hibát nem jelez hogyan tovább ?????
(#) cipo1971 hozzászólása Jan 17, 2012 /
 
Sziasztok van egy 2003 Skoda Octavia BCA motorkód hidegen elsőre nehezen se indul akármeddig tekertetem be másodikra indul cseréltem már víz hő gombát ki takarítottam a lég tömeg merőt kicseréltem a benzinpumpát és semmi változás komputer semmi hibát nem jelez hogyan tovább ?????
az előzőbe rosszul írtam a motorkódot
(#) turho válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 17, 2012 /
 
Üdv zolika60!
Abban tudnál nekem segíteni hogy 2000-es évjáratú, 1397 ccm-es AMD kódú MP motoros Octaviamba milyen lambda kel, és mennyi a Bárdinál? Most utángyártottal járok de nem 100-as a dolog. Látszólag működget, de nem az igazi, voltak is hibakódok.

Másik kérdésem a tagokhoz: elektromos vagy mechanikus hiba okozhatja azt, hogy pár óra hidegben állás után, bár pöccre röffen a kocsi, a fordulatszám felugrik egy másodpercre 2000-ig, majd leesik 1000 köré szinte azonnal, és 1-2 perc múlva áll be a 850-re.
(#) zolika60 válasza turho hozzászólására (») Jan 17, 2012 /
 
Holnap utána nézek. Már itthon vagyok.
(#) zolika60 válasza turho hozzászólására (») Jan 18, 2012 /
 
Megy privát.
(#) turho válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 18, 2012 /
 
Válasz(ok) is, és köszi :R
(#) VIM válasza turho hozzászólására (») Jan 19, 2012 /
 
Szia! Ha minden igaz, akkor neked ilyen kell a kocsidba. A betűjel a végén az érzékelő vezetékhosszára utal.
(#) mazsola77 válasza VIM hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
sziasztok,él még ez a fórum??
ha valaki tud segíteni octavia alapjárati problémával kapcsolatosan,írjon kérem!!
köszi
(#) VIM válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Szia! Tessék írni motorkódot, mert így nehéz lesz szimultán találgatni.
(#) csibai válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Ezúton tudatom Veled, hogy igen él még ez a fórum. Elég lett volna kicsit olvasgatni!
Egyébként mi az, hogy "alapjárati probléma"? Leáll, felpörög, egyenetlenül jár, rángat? Milyen Octavia (esetleg motorkód vagy valami).
De ha veszed a fáradságot és vissza olvasgatsz néhány 10 oldalt talán választ is kapsz a kérdésedre.
Egyébként figyeld VIM, és Samara üzeneteit megtalálod a megoldást.
Üdv.
(#) Sáradi János hozzászólása Jan 20, 2012 /
 
Sziasztok!

Rohadt magasak a benzinárak ezért gázosra szeretném átszereltetni az Octaviát.
BFQ motorkódú. Van valakinek tapasztalata e téren?
A kettős üzemmód nem vágja haza verdát? Vezérlést nem vágja haza a Kiegészítő elektronika?

Előre is köszönöm a segítséget!!
(#) turho válasza VIM hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Igen, úgy tűnik, de egyre kevesebb helyben bízom meg, hogy jót ad (Pl. tényleg A grade Bosch-t kapok-e vagy kínai szemetet......)
(#) snakesix válasza cipo1971 hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Lehet akár üzemanyagnyomás szabályzó is, elvileg a jobb hátsó kerék előtt van a benzinszürő,azon van rajt a nyomásszab. Cseréld le a szűrőt,a szabályzóval együtt, de csakis GRÁRI! olcsóval már szivtunk.
(#) snakesix válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Néha ki szokott kopni a fojtószelepházban az elektromos motor müanyag fogaskereke.Akkor csere.
De gondolom már voltál márkaszervizben,és próbálták is illeszteni a mot.vez.-höz.

De az is lehet,h gyertya,vagy trafó gond,ha rángat,gyenge,meg fura hangja van...Látatlanba nehéz....
(#) zolika60 válasza Sáradi János hozzászólására (») Jan 20, 2012 /
 
Ne félj tőle két nem tesz a motorban. Sőt inkább egy kicsit jobb is neki. azt kell kikalkulálnod, hogy az átalakítás költsége mennyi km után térül meg. Ha sokat használod jó lehet, de átlagos használat mellett nem igen van nyereség.
(#) mazsola77 hozzászólása Jan 21, 2012 /
 
Sziasztok! Szóval 1.8 20v nem turbós 1998-as.Motorkód AGN.... Semmi előjel nélkül egyik reggel úgy indult a kocsi,hogy hullámzott az alapjárat. (300-1300) között. Egy szerelő egyből mondta,hogy folytószelep csere. Rendeltem egyet egy vadonat újat,utángyártottat. A gyári száma nem stimmelt,(asszem az utolsó szám más volt) de azt mondta az eladó,hogy jó lesz az bele. Beleraktam. Ugyanazt produkálta az autó mint előtte,sőt még rosszabb volt. Visszaküldtem neki. Utána vettem egy bontottat,olyat aminek teljesen egyezett a száma is. Beleraktam. Egy nagyon picivel jobban működött mint az eredeti,de a probléma ugyanaz volt. Én nem értek hozzá,de régebben,míg minden ok volt vele,lefulladós előtt valami "behúzta" a gázpedált. Gondolom ez valamilyen automatika. Na ez is megszűnt teljesen. Most a bontott van benne,kitakarítva,a fogaskerekek tökéletesek szerintem... Amit pontosan produkál: hidegen-melegen tökéletesen indul. Hidegen stabil az alapjárat,nem ingadozik. Melegen hullámzik ritmusosan fel-le. Könnyen lefullad,a pedálbehúzós dolog sincs. Csak azt furcsállom,hogy 3 alkatrésszel próbáltam,és mindnél ugyanaz a probléma merült fel. Ha van valakinek ötlete mivel próbálkozzam,szívesen veszem. Ha veszek bele eredetit (méregdrága) és ugyanezt produkálja akkor szívás van,mert nem veszik vissza. Köszönöm! Zoli
(#) bpi válasza Hosszulabu hozzászólására (») Jan 22, 2012 / 1
 
Sziasztok,

Nemrégen vettem egy 2000-es évjáratú Skoda Octaviat, de vásárlás előtt nem tűnt fel, hogy a számlálók minden egyes indításnál lenullázzák magukat (kivéve az össztávolságot). Kicsit bosszantott a dolog, hogy mi lehet a probléma, így böngészni kezdtem és ide találtam A leírások alapján utána néztem és kiderült, hogy a 15-ös biztosíték eltávolításával már "orvosolták" a műszercsoport problémáját.
Tervezem majd szétszedni a műszercsoportot és a forrasztásokat megnézni, de kérdések merültek fel bennem, melyekre nem találtam eddig választ.
A műszercsoport kiemelése és szétszedése után, visszaszereléskor van valami további teendő a comuterrel, vagy ha mindent jól csináltam, akkor minden jól fog működni?
A műszercsoport kiemelése nem nullázza le az össztávolság számlálót?
(#) Napraforgó válasza márkó01 hozzászólására (») Jan 25, 2012 /
 
Lengés csillapítót nem igen érdemes Magyarországon javíttatni.. Én autókkal foglalkozom s eddig csak negatív a tapasztalat
(#) Napraforgó válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 25, 2012 /
 
Nem érdemes elektromos alkatrészt így csípőből cserélni. Ez még viccnek is rossz. Öndiagnosztika lekérdez, eredmények kiértékel s utána jön a javítási technológia!!!
Ha érdekel tudok segíteni:
zsoltauto@gmail.com
(#) VIM válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 25, 2012 /
 
Szia!
Idézet:
„hullámzott az alapjárat. (300-1300) között. Egy szerelő egyből mondta,hogy folytószelep csere.”
Talán inkább szerelőt kellett volna cserélni, azt könnyebb és olcsóbb megoldás. Talán egy diagnosztikai vizsgálat sokat segítene a hiba behatárolásában. Ha nincs rá lehetőség, akkor marad a nézgelődés és találgatás.
Mivel a gyújtás vezérlés a szívócsőnyomáson alapszik és ehhez légtömeg mérést végez, feltehető, hogy a levegős rendszer csatornában valahol hézag van. Rendszerint nem olyan helyen törik, vagy reped el a harmonika, vagy az összekötő csőszakasz kritikus darabja, hogy azt látni lehessen. Rendkívül körültekintően, tükör segítségével át kellene vizsgálni a levegős házat és az azt összekötő csőszakaszt, közben kézzel mozgatva a tagokat nem-e fellelhető repedés a hajlatokban. A légtömeg mérő a vastag harmonika csőszakaszában van jobb oldalt.
(#) Hosszulabu válasza bpi hozzászólására (») Jan 25, 2012 /
 
Nem,nem nullázza le,
PM ment,sok sikert !
(#) mazsola77 válasza VIM hozzászólására (») Jan 26, 2012 /
 
Szia!
Egy elektromos szaki "bemérte" egy laptoppal,meg valami szuper programmal,és egyértelmüen folytószelep-problémát jelzett. Én csak azt furcsállom,hogy ez a harmadik ami benne van,és minddel ugyanaz a produktum.
(#) bpi válasza Hosszulabu hozzászólására (») Jan 26, 2012 /
 
Nagyon szépen köszönöm!
(#) zolika60 válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 26, 2012 /
 
A szakival is lehet némi probléma, mert különben tudná, hogy egy komputeres hibakód még nem 100%-osan adja meg a hibát. A csatlakozókat vezetékeket vizsgáltad már?
(#) csibai válasza mazsola77 hozzászólására (») Jan 26, 2012 /
 
Kedves Kolléga!

Én is hasonló gondokkal küszködtem, de most egy ideje megfelelően működik. Én szétszedtem a pillangó szelep házát, alaposan kitisztogattam, és az alapjárati kis motort jobb híjján alaposan megjárattam. Ez egy fél éve történt, azóta műkszik. Valahol az 57 oldal környékén fotót is találsz. (#1063592) hozzászólás.)
(#) mazsola77 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 26, 2012 /
 
nem,de nincs is hozzá müszerem. Vagy csak úgy manuálisan? Megnézem a hétvégén. Most ezen a légtömegmérön agyalok,hátha,...
Következő: »»   62 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem