Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Index
Én már feladtam a keresgetést, próbálgatást. Segítséget szeretnék kérni. Egy elektronikus indexrelét szeretnék a szimómba csinálni, ami 6V-os. Megcsináltam egyszer egy 555-ös IC-vel , de a motor működése közben a töltés belezavart, és a villogó össze-vissza gyorsan villogott. Egy olyan kapcsolásra lenne szükségem, amivel bedöglesztett, és beindított állapotban is 6V-os izzót, (illetve sorba kötve ledeket, ami 6V-ról üzemel) villogtasson. valakinek, valami ötlet?
Van benne akku ? Ha nincs akkor csak a régi melegedős jöhet szóba vagy az elektronikusnak a tápját kell bombabiztosra megcsinálni.Ilyen alapon az 555 nek is jónak kellet volna lennie.A táp soros dióda utána a tápra párhuzamosan 1000 mikro kondi 1 mikros kondi .Ezután jöhet az 555,esetleg még egy 100 nano Ja és a ledeket,égőket NE erről a tápról táplál meg.
Szeretnék babettára (210-es) indexet csinálni erről az oldalról mit ajánlotok indexrelé gyanánt?
http://www.hestore.hu/kat_119.html Válaszokat köszi
Vagy hol keressem?
Budapesten hol lehet kapni indexrelét 12v-osat
Szia!
Bemész bármely motorosboltba és kérsz egy 12 Vos indexrelét De egy kérdés. Mire fogod kötni? A babettában ha jól tudom a tekercsek a gyujtáshoz és a világításhoz vannak. Ha a világításra rákötöd, az nem lesz jó, nem fogja elbírni a tekercsed. Építhetnél LEDeset, az nem fogyaszt sokat. Elektronikus indexrelét pedig építesz hozzá ha ugy van. Vagy ha izzósat szeretnél kéne egy akksi szerintem, aminek a töltését is meg kellene oldani, ami babin nem tudom lehetséges-e. Remélem tudtam segíteni valamit. uli
Azon az oldalon egyetlen indexrelét sem látok.
Mégis, mi az elképzelés? Tekercsröl, váltoáramrol villogtatni a lámpákat, vagy akkumulátor/egyenáram? (A Babetta tudtommal 6 voltos.)
Sziasztok!
Egy robogót rakok össze és nem jó az index. Az index relé műanyag házba van építve, és 2 csatlakozó van rajta csak. Az egyik a +12V a másik pedig az index váltókapcsolóba megy. Hogyan működhet ez így test nélkül? Elektronikus relé, U269 IC van benne, egy relé és passszív alkatrészek.
A testet majd az izzótól kapja.
Ennek sem kell külön testelés, hanem "X1-1" pontra a tápfesz, "X1-2" pontra pedig az indexkapcsoló.
Köszi!
Mindenképpen le kell cserélnem, mert elszállt az egész.
Sziasztok!
A robogómba szeretnék vészvillogót. Hogy tudnám ezt megvalósítani? Kipróbáltam a 7végén az hogy az áramot levezettem egy kapcsolóra aztán majd azt kapcsoltam össze a 2 oldali indexekre...működik csak nagyon nagy áram kell hozzá..villog de naggyon lassan...
Sziasztok !
Van egy ARO kisteherautóm . TEREPJÁRÓ ! Meghalt benne az indexrelé, made in Romania. Nyolc kivezetése van , utánfutó visszajelzős, elektronikus . Járatos valaki ebben a történetben ? Esetleg valakinek nincs otthon elfekvő példánya...? Javítani lehetne ? Köszönöm ! Sanya
Nem lesz egyszerű ilyet szerezni. Pótold normál 3 lábúval, + mellé egy utánfutó-kontrol (ha van <ég rajta kampó).>
Sziasztok! Lenne egy kis gondom remélem valaki segit benne! Tegnap szerelgettem a motorom és villogtattam sokáig az indexet mire egyszer csak nem ment hanem felgyullad és ugy marad! A relét szétvettem és nem tudom mit kellene cseréljek benne hogy müködöképes legyen minjárt lefotozom assziszem 1 fet van benne! 2x10wattos 12 voltos
http://kepfeltoltes.hu/view/100606/20100606_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ime van benne 4 ellenálás 2 dióda egy sima tranyó egy 47 uf kondi meg egy P25N05 Nem villog csak világit folyamatosan! http://kepfeltoltes.hu/view/100606/20100606_001__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Makro (kis virág embléma) módban fényképezd .Elejét hátulját, ha azt akarod hogy jól sikerüljön.Egyébként a FET csere esélyes.
csak a fetet? Tettem be másmilyet de azzal is cska egyfolytába világitott bár lehet hogy azért mert nem egyforma tul-ú volt amit betettem fet
Na ma voltam bent a boltban viszont nem tudtak adni nekem fetet!
Voltam autóvillamosságiban is de ott meg ilyen relé nincs! Nem mondana nekem valami kis áramkört amivel helyettesiteni tudnám? 2x 10w-os volt! Nagyon megköszönöném
Jónak tünik az meg nem baj hogy nem 10W szerintem! kiprobálom hátha
kézzel rajzolom a nyákot! A fetnek a hátát ahol van rajata a juk és le lehet fogatni ugye a negativot(-) arra is rá kell kötni neki?
Hát akkor ugyan ott leszel mint most ,állandóan világít.
A ház általában a középső lábra van kötve, a negatív meg szerintem a bal szélső.
Sziasztok megint! Megint gond van az indexemmel! Vettem egy gyárit ujat és 1 hétig birta! Az a fura hogy eddig a motor csak aksival használva indexelt nélküle viszont nem! Most viszont anélkül is villogtatja a töltőárammal! Szerintem e miatt krepál be mindig az index amiért töltőáramot kap! Valami védelmet az indexrelére nem tudtok? Amugy van az aksirol lejövő szálnál egy 10A biztositék azt is mindig kivágja!
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni! A motoromra szereltem ledes indexet, vettem hozzá terhelésfüggetlen elektronikus indexrelét is kétpólusut, mint az eredeti bimetálos. Nos, minden rendesen működik, kivéve a műszerfalon az index visszajelzőket. Azok folyamatosan gyengén világítanak, és amikor kellene, hogy felvillanjon, akkor erősebben. Azt gyanítom, hogy átfolyik a relé működéséhez szükséges áram rajta, ami kevés ahoz, hogy a ledes indexek is világítsannak, de ahoz elég, hogy a visszajelző led igen. Nos ebben kérnék tőletek segítséget, hogy elhárítsam ez a kicsi, de annál inkább bosszantó problémát.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy lehet e olyan indexreélt építeni simsonhoz hogy az első index hamarabb vilanyon meg mint a hátsó mert úgy szeretném megépíteni hogy a simson töltő tekercsére rá tenni egy egyen áram átalakítót hogy ne keljen akummlátór bele .
Sziasztok! Van egy Honda CRE 50-es motorom. Gyárilag nincs rajta index. Ez a GYÁRI indexrelé van benne. Az érdekesség, hogy a H4-es izzóra ugyanaz a táp megy gyárilag mint a relére. Feltűnt a relé dobozán, hogy AC, meg hogy 555-ös IC van benne, meg van egy kis alkatrész, ami úgy néz ki mint egy graetz híd... Lehet az, hogy ez váltóáramról megy, vagy rosszul gondolom? Előre is köszönöm a válaszokat! Zoli
Köszi! 2 ilyen relém is van, de csak az egyik kell. Bátorkodtam rátenni a motorra és utána kötöttem egy izzót, de nem villogott... Holnap még akkor megnézem, vagy az is lehet, hogy inkább trafóról teszek rá 12V-ot mey vele sorba egy izzót. Igaz 25W-os izzót tettem rá, de nem hiszem, hogy az volt a baj. Csak világított...
Hát ez azért van, mert a visszajelző ugy van megoldva hogy a két oldali indexek közé van bekötve az izzó, és a kikapcsolt oldal izzói kvázi rővidzárat jelentenek a földfelé a visszajelző izzonak. Na LEDüeknél ez nem jó. Én azt csinálnám, hogy a két oldal vezetékét össze "vagy"-olnám 2 diódával (1N4000) és ugy a visszajelzőizzonak az egyik pontjára, a másik pontját meg a földre kötni.
Sziasztok!
VW bogárba kiment egy biztosíték,indexelment. Utána mindig kiveri, ahogy gyujtásra teszem. A biztitőlelmenő 2 vezetékegyike megy azindex relébe, a másik testre (amit nemértek miért hisz ezért veri ki abiztit nem?) Testről összekötve megy tovább a vészvillogo kapcsolora. Ha a testróllehuzom a vezetéket, akkor a bizti nem megy ki, de az index attol nemműködik, csak a visszajelző lámpája világít folyamatosan.
sziasztok az én suzukimnak mi lehet a problémája? lezárom a távirányitóval és a jobboldali indexek egyfolytában világitanak!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |