Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
Kész van, frankó a 25-össel. Indulás is ok.
Jobb is lett így, mert elég böszme a varrógép, így legalább nem annyira fickós, könnyebb vele dolgozni.
Sziasztok sikerült össze hozni a dolgot ami után érdeklődtem. köszia segitséget erbe kollégának meg mindenki másnak aki segitett valamilyen formában.
ha valakinek kell segitség segitek. videó
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni a képeken látható Siemens mosógép motor bekötéséhez. Esetleg még abban is, hogy hogyan lehetne szabályozni a fordulatát valami egyszerű módon. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv Zoli
Sziasztok!
Egy 220V-os kerti szivattyúmotor bekötése érdekelne, melyik vezeték mi lehet. Piros- Fekete 12 ohm, Piros Fehér 47 ohm, Fekete-Fehér 35 ohm. 8 mikroF-os kondi, 220-ba bedugva veszi az áramot, és ki is sül- műszer hiányában. Eredeti bekötésével - telken volt használaton kívül- csak zúg. Előre is köszönöm.
Fekete a közös pont, azaz a nulla.
Piros a főfázis tekercs, azaz a fázist ide kell kötni. A fehér a segéd fázis tekercs kivezetése, a kondit ide kell kötni a piroshoz, a fázishoz képest. Ha helyesen van bekötve és mégis zúg valószinüen a kondi rossz, kapacitás hiányos, cserélendő. Ha a forgórészt meglökve, pördítve a motor elindul, biztosan a kondi gyenge, rossz. Nem szorul a motor (a szivattyú)?? Lehet szoros a járókerék!
Szia!
Köszi a választ, azt hiszem így kötöttem be én is a kérdésem után, miután nem jött gyors válasz. Az kavart be, hogy ahonnan hozták állítólag működött azzal a bekötéssel ahogy volt, és a vezetékeket nem lehetett felcserélni, mert egy része sorkapocsba volt kötve, egy része pedig csúszósaruval a kondira kötve. Így - bízva abban, hogy működött- nem is volt sok lehetőség másfajta vezetékbekötésre ezek miatt- csak a kondin ide, oda kötni. Ezek után jött a teljes vezeték kivágás sorkapocsostól, sarústól, és újra kötés. Már működik a szivattyú, locsoltam vele. Így nem szabad hinni abban, amit más mond: nem nyúltunk hozzá, nem kötöttünk át benne semmit, működött rendesen. Köszönöm a segítséget, hogy megerősítetted bekötéseimet. Riki
Hát igen, nagy mesemondók léteznek.
"Így nem szabad hinni abban, amit más mond: nem nyúltunk hozzá, nem kötöttünk át benne semmit, működött rendesen. " Ez a szöveg ismerős, az a biztos amit Te magad leellenőriztél. Van egy bölcselet: " bizzál, de ellenőrizz."
Üdv nem tudom hogy minek fügvényében számitodik a motorok inditása . De azt igen hogy nekem 1 1690 W-os 230-as vilanymoci durmol a körfürészemen ami 2000-es fordulatu ezt tovább növeltem 1 sszíly áttétellel ami 15az1-hez gyorsit ja 1 400-as korongot dolgoztat és a 25-30-centis fának még csak nem is erülködik ja és én is 16 A rol hajtom és tökéletesen fut. A tengelyem tiszta súlya 12 kg ugy hogy erről enyit.
Gratulálok a hiperszónikus fűrészedhez!
Mindig szerettem volna 2000-es fordulatú motort szerezni de sajnos nekem nem sikerült. Különösen az alkalmazott, 15az1-hez áttétel fogott meg amellyel, ha jól számolom 30.000-res fordulatra pörgeted fel a 400-as korongot és azon dolgoztatod. Legalábbis az általad leírt adatokból ez következik. Lehet, hogy a közel kétszeres hangsebességű kerületi sebességen forgó tárcsának már a szele elvágja a 25-30 centis fát és a fogaknak hozzá sem kell érni az anyaghoz. De természetesen a 12 kg-os tiszta súlyú tengely használata már megmagyarázza, hogy miért is fut tökéletesen, mindössze 16 amperról a géped.
Szia!
Irigykedsz úgy veszem ki a szavaidból. A körfűrész lapnak is van max forgási sebessége- az említett szerintem jóval több mint a megengedett. Egy BOSCH 400-as lap max fordulatszáma 4700 ford/perc. Ez a 30.000 fordulat már az öngyilkosság határát súrolja. Javításként a 15:1 arány lassító áttétel. Az 1:15 gyorsító. Kétesnek tartom a motor forgatónyomatékát gyorsító áttételben, hogy hogy képes így is simán vágni a fát, mivel az ilyen áttételeknél is a nyomaték- fordulatszám fordítottan arányos akárcsak a lassítónál.
Szia!
off Nem szeretném szétoffolni a topicot, de nem hiszem, hogy az irigység süt az írásomból, inkább valami más...., ezt a szmájlik is jelzik. Csak a megadott adatok tükrében próbáltam a viszontválaszt megfogalmazni. Természetesen az adott téma elektromos és mechanikai oldalát is elég jól ismerem gyakorlati oldalról, de a kommentelő írására sajnos nem voltam képes ész érvekkel reagálni, de ez már biztosan az én hibám. on
Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni egy EVIG VZ90L2 tipus számu villanymotor ventillátor burkolatának érdekében. érdeklődtem boltokban de semmi, esetleg valakinek elfekvőben stb érdekel. ha horpadt az is érdekel vagy hogyan csináljak neki? "Remélem köbzolibácsi nem veszi ki "
Tegyél fel egy képet ha tudsz, melyik motor ez. Lehet, hogy nálam is hempereg hozzá.
Olyan kicsinek látszik a képen 2,2 KW 2855 Fordulat 220/380 stb kb 23kg
3 ponton lehet rögziteni felül középen és oldalt lejjébb kétoldalt.
Ilyeneket találtam eredetileg lemezböl készültek. és nem kör alaku hanem ovális
Szerintem ilyen a burkolat. felül és oldalt lehet rögziteni a faraday kft nél annó az orszy uton volt most a határúton. tudtam IMI motorhoz burkolatot ventillátor lapátot szinte mindent. de ehez a régi motorhoz semmi sincs ... (
24mm a tengely a ventillátor felől meg 20mm. valaki megtudná mondani milyen csapágy szükséges a motorhoz? emlékeim szerint 6205
Tegnap elfeledkeztem róla, de ma megnéztem. Egy olyan burkolatom van, ami egy 1,5kW-os motoron volt. A burkolat nem teljesen kör, hanem alul felül lapított. A magassága 190mm a szélessége 215mm a mélysége 80mm. A csavarhelyek úgy vannak mint a tiéden. Fent egy lejjebb kétoldalt a másik kettő.
Ugyan az. Érdekel. lemezböl van? ventillátorlapát is volna?
20mm a tengely de ha kissebb vagy nagyobb azsem számit. irj privátban és megbeszéljük a részleteket, köszönöm
Sziasztok Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 1,1 kW-os 220 as motorom 1445 RPM fűrészgépen van/ volt is. Most nagyon melegszik kell rá indító és munka kondi is én úgy tudom hogy kW-onként kel 70-75 mikrofarát, de nekem most 100-125 mikró közötti van rajta amit tekercselőbe raktak rá. Az lenne a kérdésem hogy ha venék rá egy kisebbet akkor menyit lenne érdemes mert ha a fülem nem csal halok egy kis bugást is mikor a motort üresen indítom el, és hogy legyen azért ereje hajtani a korongot is. segítségeteket előre is köszönöm.
Milyen tipusu motor? Márka stb Ami rajta van az inditó kondi. elméletilg nem kell hozzá üzemi kondenzátor. ha nagyon melegszik lehet hogy menetzárlatos, tengely könnyen forog? nem szorul?
Mivel inditod? kapcsoló + nyomógombal vagy, csak kapcsolóval.?? Kw onként 70-75 µF kondenzátor a 380as motorokra jellemző.
szia a motor imi 9Ampert vesz föl én nem tudom 6 kivezetéses és tekertcekőbe tekercselés után kötötték be igy a tengej szépen forog nem szorul és zárlatos sem lehet tavaj volt tekercselve azóta kb 10-15 uzemórája volt megfeleő hűtéssel a fúrészen van kapcsoló + nyomógomb de ez mindig is igy volt
az inditó kondi magyar gyártmányú az van ráirva hogy in1 amper/ im 21 amper
Egy db kondenzátor van most rajta? ha a Tipus száma 90c-4nd akkor arra nem lehet kötni üzemi kondenzátort mert a segédfázis ezeknél a motoroknál csak addig üzemel amig felpörög a motor. Az inditó nyomaték sokkal nagyobb ezeknél a motoroknál és csak rövid ideig üzemelhet mert hamar leégne. de aztán kitudja hogy tekercselték meg.
szia a számot nem tudom de az inditó az csak adig megy amég a motor felpörög ahogy irod
és 2 db kondi van rajta
1: inditó amire az van irva hogy in 1 aper im 21 amper 2: munka kondi ami 100-125 mikrofarát |
Bejelentkezés
Hirdetés |