Fórum témák
» Több friss téma |
a 25% minden korulmenyek kozt meg van , vagy csak ha figyelmesen hajtod ?
Ha megnezed a ceg oldalat ahol vettem ezeket akkor latni fogod hogy a DC 3000 cella nal 18-22 A az atlag ezt javasoljak 2800cc tol- 4200cc ig , sajnos nem tudom hogy a TD knel hogy kell szamolni a cm3 mert valaki mondta , hogy ez elmeletileg tobb , lehet ha sikerulne infott kapni egyertelmu lenne hogy hiaba 2.2 az auto gyakorlatila a TD miat lehet 3.0 nak megfelello es akkor lehett neked van igazad csak csikolgatom a HHO val. es tobb kell neki
Szia!
Nem azért annyi, mert jobban odafigyelek, hanem mindig ennyi lett a csökkenés. A stílusom nem változott, mert a végén le is mondtam majdnem arról, hogy egyáltalán odafigyeljek rá, megy és kész. Szóval ez nem a bakancs méretének köszönhető, az már biztos. De térjünk vissza egy kicsit a Te dolgodra. Ha van egy kis időd, hogy elolvasd, akkor elrebegném a nem éppen kedvező véleményemet. Főleg olyan dolgokra szeretnék rávilágítani, amit én fontosnak tartok, lehet, hogy túlzás, de szerintem nem. 1. Megnéztem a DC2000 konfigurációt. kezdjük a legrosszabb dologgal. Az elektrolit tartály. Azt mondod, nagyon fogy a víz! Szerintem meg nem csak a víz, hanem az elektrolit szőröstűl- bőröstül! Ha tételezzük fel percenkint termelne 2 litert, akkor 15 óra alatt fogyna el 1 liter víz! Amit említettél, hogy Miért gondolom? Mert amikor az elektrolit bemelegszik és a tartályba úgy jut be, hogy azon az ominózus búvárcsövön levezeti a termelt gázt a folyadék aljára, akkor ha nem habzott volna eléggé , akkor most fog, ugyanis úgy viselkedik a lúg, mint a szappanbuborék fújóka a gyerekeknél, habzik. Sőt egyre jobban. Minél töményebb, annál jobban, minél melegebb, annál is jobban! 2. Miért nincs utána buborékoztató, ami leválasztja a gázból az elektrolitot tartalmazó gőzt? Ha ez bejut a motorba, akkor az Isten irgalmazzon mindennek, ami alumíniumból vagyon! 3. Az erős habzás egyébként annak köszönhető, hogy igen kicsi az összfelület, ezért kihagytak egy-egy semleges lemezt a rendszerből, na ja, de akkor nem 17, hanem 21 lemezesnek kellene lennie! Túl magas a cellafeszültség, vagyis két egymás melletti lemez között mérhető feszültség, ezért hajlamosabb a habzásra. Röviden ennyi lenne, de tényleg meg kellene mérned a gáztermelést, és azt is megtenném a helyedben, hogy amikor azt mondod nagyon habzik, akkor lehíznám egy kicsit a csövet ami a szívótorok felé megy és megnézném, hogy véletlenül nem jön e belőle hab! Ha igen, akkor nagyon nagy baj van!
Koszonom az infott.
A habzas az rovid ideig tartotott ma , mikor az elektrolitt tomenyseget noveltem , az az tolteme meg hozza , es ez csak max 30 percig volt ilyen, a hbzas elenere az Buberoekok szepen jottek es a habzas abba is maradt persze levittem a PWM bol is a teljesitmenyt , most nem habzik. Kulon buberekolott nem adtak hozza en kerestem boltba de nem talatam semmi megfelelott valoszinu rendelnem kell a netrol. a Cso ami bevezeti a gazt a szivo torokba egy szelepel egyeniranyito szeleppel van elatva , remelem habott nem sziv BE . Amit en eszre vettem hogy 6-8A kozt jol mozog de igaz nem tudom mennyi gaz jon letre, megrobalom valahogy lemerni es kelentkezem , amin most torom a fejem az hogy a Jumper nek tegyek meg egy parhuzamos celatt hatha ugy lesz eleg gaz 8 A el is. Mi a velemenyed. Mint latad ok a 2 l telhesitmeny 12-15 A kozt velik elerni , ebbol kiindulva 8 A legalabb 1 liternek lenni kell szerintem , es ha bekotom a masikat is akkor megvan a 2 l , ez igy szerinted helyes?
Szia,
Szerinted hogyan keszitsek vagy mit alakitsak att hogy legyen egy Buborekoltatom , illetve szetrinted ha ez kellene a kedves gyartok ezt miert nem forgalmazzak ? es nem is javasoljak a hasznalatatt , azert nem akarhatjak hogy ennyi auto tonkre menjen. Ha van otleted hogy keszitsek vagy mitt alakitsak att illetve mekora legyen a buborekoltato es menyi vizet es milyet tegyek bele ? Koszonom
Szia Zsolt!
Azt kérdezed, hogy: "azert nem akarhatjak hogy ennyi auto tonkre menjen" ? Szerinted? Mi a jobb? Ha az emberi hülyeség miatt több autó megy tönkre emiatt, vagy, ha egy egyébként kiváló technikát valahogy le kell járatni, mert nem ők találták ki, sőt nem is alkalmazzák! A megítélését Rád bízom! Talán egy másik kérdés is kapcsolódik ide: miért oly magas az üzemanyagok ára? Nem az a jó, ha fogy? Sőt, ha már fogy, akkor az is jó sok legyen! No de nem politizálunk, hanem meg akarjuk oldani, amit mások nem akarnak! Buborékoltató. A mellékletben van az olcsó változat, nekem ez kb. 300 Ft volt csatlakozóval és üveggel együtt. Aztán van a "profi" változat 8000 Ft értékben, ami egyébként pont ugyan olyan tartály, mint az elektrolit tartályod, csak alul nincs füle és kisebb persze. Feltölteni nyáron vízzel kell, télen pedig célszerű bioetanol-víz keverékével. Tegnap meg elfelejtettem mondani, hogy igen csak tévhit és kábítás, hogy az a bizonyos visszacsapó szelep bármit is megakadályozna, sem a visszaégést, sem pedig azt, hogy az elektrolit gőzben lévő oldott lúg ne kerülhetne a motorba. A visszaégésről nem is beszélve! Amikor egy visszacsapó szelep nyitva van, akkor megy ott minden. Visszaégéskor is nyitva van! Akadály sehol, mert a hidrogén lángterjedési sebessége a leggyorsabb a világon az ismert éghető gázok esetén! Aki ilyeneket ír és állít, hogy ez megakadályozza a visszaégést, vagy a gőz által szállított egyéb anyagok továbbmenetelét, az annyira sincs tisztában a fizikával, mint egy óvodás! Erre a célra nem jó, majd arra kell használnod, hogy a kikapcsolás után a buborékoltatóból a lehűlő gáz ne tudja visszaszívni az elektrolit tartályba a buborékoltatóban lévő folyadékot a térfogatcsökkenés következtében fellépő vákuum miatt! Az igazi visszaégésgátló az egy bronzgyapottal (0000 - ás minőség, vagyis finomság) teletömött csődarab. Az majd nem engedi az esetleges lángot átmenni a bubiba sem, jelen esetedben pedig az elektrolit tartályba és a bontóba sem. Ha valamiért most visszaégne neked, akkor volt egy tartályod és egy bontód is! Arról nem is beszélve, hogy a szétfröcskölő lúg sem tenne jót a környezetének, és a frászt hoznád rá a környezetedre! Akkor folytassuk. Azt mondod, hogy beiktatsz két bontót párhuzamosan, és majd 16 A árammal termel neked 2 litert. Álomvilágban élsz! Ha ez a bontó tud egyáltalán két litert is termelni, akkor ugyan azzal a 16 A árammal meg is tehetné! Nem is melegedhetne jobban! Nem mondom, hogy hideg lenne, de nem forrna benne a lötty, az biztos! Szóval, először, mielőtt alkotnál valamit inkább mérjél gáztermelést különböző áramok mellett. Az majd eldönti, hogy mit kell csinálni. Megint más dolog. Hiába töményíted az elektrolitot, mert egy bizonyos töménység után már csak az áram nő meg rendesen, de sajnos a gáztermelés ezzel együtt nem növekszik lineárisan, sőt, nagyon romlik a hatásfok, sok-sok habbal együtt! Nem kell ugyan rám hallgatnod, de én pillanatnyilag 1,75% -os (nem írtam el, 1,75%) NaOH oldattal dolgozom. Olvass utána, hogy miért, nem akarom leírni, mert hosszú! Ha ezzel a töménységgel nem tud a bontó felvenni megfelelő áramot, akkor baj van vele. Mondjuk túl kicsi a bontásban résztvevő felület nagysága. Idéznék az adatlapodból: "- Total area for gas production: 1297 cm2; - Production of Hydrogen: 2.0 liters per minute (25A);" Nekem az összesen 6 lemezes bontóban ennél nagyobb a felület, vagyis 1830cm2 Elgondolkodtató adatok. Ha gondolod, akkor majd küldök rajzot arról, hogy elméletileg hogyan kell bekötni egy HHO rendszert biztonságos üzemeltetéshez!
Szia!
Bocs,hogy bele vau-vau,de van egy tapasztalatom a bubival kapcsolatban.Sokkal hatékonyabb visszaégés gátló és főleg gáz mosó hatása van,ha a beömlő cső vége(ami a folyadékba ér)nem egy nagy(cső átmérő)lyukkal rendelkezik,hanem sok-sok kis furattal.A cső végét lezárni,és 0.5 (max 1mm átmérőjű)furatotkat elhelyezni rajta.Annyi darabot,hogy az össz felület akkora legyen,mint a lezárt cső vége-vagy minimálisan több.
Szia!
persze, természetes, elvileg a legjobb lenne egy habkövet tenni a végére, de a szegény embernek, mint én, ez is megfelel, a semminél sokkal jobb! Üdv.:patkolttojas
Sziasztok!
Bár lehetséges hogy ostoba kérdésnek fog tűnni de szeretném ha segítenétek egy számomra fontos kérdésben. A kérdésem a következő: Lehet-e csinálni 2 ütemű robogóba, HHO generátort fogyasztás csökkentés érdekében? Előre is köszönöm a válaszotokat. Üdv: Amperes
Szia,
Nem tudom hogy szolitsalak , lehet kesobb elmondod . Szoval ma beszeltem a portugalokkal elmondtam mi a gond monddak kuldjek kepeket , kuldtem. MA mielot az utolso DC 2000 , eletemben fel fogom szereltetni elotte megcsinaljuk az altalad mondott gaz tesztett , fel is fogom venni es majd itt posztolom. kepekkel meg stb. Ma a portugalok azt mondtak a DC 2000 12-13A kell termeljen elegendo gazt. mondtam nekik ez nem igy van mert semi kulombseg a fogyasztasban. a Habzasa kapcsoaltban futottam par kort es a kovetkezoket mondtak ami logikus is, mert pont akkor tettem bele ujra KOH ot a tartajba es tapasztalat hianyaban ra is engedtem a teljestmenyt azzonal es alitolag nem vartam meg a kemiai reakciot es ezert habzott, NEM tudom, a lenyeg hogy azota nem habzik es minden ok, teker minket cella 12-13 A rel de az eredmeny 0, a Fiat ducato ma megtett kb 870 km az atlag fogyasztas 7.95 , ez vegyes volt autoplaya es foutak, klima nelkul 400 kg sulyyal 90-100/km/h sebbesegel, ez a 7.95 l/100 km nem egy nagy dolog , volt mar 6,7 is HHO nelkul es volt ennel tobb is. szoval ennyi. este ha megcsinaltam a probat jeltkezem es akkor elvalik hogy az 1.8 Zafira megkapja vagy nem. Emlitetema Portugaloknak a nagyobb cella igenyemet erol nem mondka meg semmit. szerintem vagy csere lesz vagy visszakuldom bukok penzt es van ertekeheto tapasztaltom ezzel a termekkel kapcsolatban. Nezelottem meg a netten , talan a Saska HHO meg szoba johet esetleg.
Szia!
Lehet. Csak meg kell oldani, hogy a feszültségellátása jó legyen. Az eredeti "generátor" (?) nem bírja el! Még akkor sem, ha minden lámpát LED- esre cserélsz! Valahogy kell varázsolni 12V 10A teljesítményt pluszban! Az elég lenne bőven. Szóval előbb azt kell megoldani, utána a többi már gyerekjáték.
Szevasz a gáztermelés valóban nagyon kevés ezeknek a dc szerkentyűknek de a te celádnak akoris kellene produkálni 15-20A közti felvételt. aki nemismeri vagy esetleg nem találkozot ezzel a fedőnevű valamivel annak elmondom hogy ezek rádugós sarusak és ráadásul ezis nagyon gyengén vannak kialakítva ezalatt azt értem hogy a rádugós satut épenhogycsak rálehet dugni mivel a csatlakozó fül nagyon kicsi és ezért rosz a kontaktus nagyon ezen a saru finom összenyomásával lehet javítani. Irod a fogyasztási adatokat amik beszerelés előt mértetek nos a 6,7-8L közti fogyasztás amúgyis igencsak jónak mondható mivel általában 9,5L környékén szaladgálnak ezek a verdák. 6,7L fogyin sokat nem lehet javítani. Valamikor irtad hogy a gyujtáskapcsolóra kötöded a vezérlő szálat ez nagy hiba !!!!!!!!! felnyitod a motorháztetőt és szembeálsz a motoral bal oldalon otvan a generátor a generátorból kijövő vékony kábelt kell kicsit megblankolni és ide kösd a vezérlő szálat és igy csak járó motornál üzemel a az egész szerkezet. Motorbecsatlakozás ezeknek a szerkezeteknek nagyon gyenge a becsatlakozójuk és radásul bolha szerűen van megoldva amit mindenki utána valami takonyal akar berögzíteni vagy a szivárgást megszüntetni. Remélem a turbó elé kötöted ! Amúgy kb 20E ft a tudó előti szakasz ha mégsem akarod használni és kiakarod cserélni ezt a csövet. Mi lenne neked az elvárásod fogysztásilag ?
Elméletileg lehet gyakorlatilag én még nem készítetem ezért erről nemtudok érdemben nyilatkozni.
Szia,
Ma este megcsinaltuk a tesztett , 1,5l gaz szoritota ki a vizett kb 1.54-2 perc alatt , 50g KOH, 15 A, A Citroen Jumpere es a Fiat Ducaton eddig 12 A ampernel tobbett nem engettem ra , mert mintha ennel az aram fogyasztasnal a Viz is jobban fogyott volna. de most akkor igy fogok jarni egy darabig es fiegyelem. Tobben mondtak hogy ezeknek a DC 2000 celaknak kicsi a hozama ez lehet hogy igy van ezert gondolkodom vissza cserlini oket es DC 3000 el helyetesiteni ami lehet 80% tud elegendo HHO termelni. De addig is a Zafira talan holnap kesz lesz es remelem az 1800cm3 re eleg a DC 2000 is. Dacia 1.5 DCI nel tobben nagyon jo eredmenyeket ertek el. Vissza terve a fogyasztasra Mercedes 313 .130ps , 9.8-10.5 l , ez elege fix Citroen Jumper 2.2 a furgon 8.3-12 l , altalaban 8.5l Citroen Jumper ponyvas 2.2 9.7-10.7 l , de van hogy 12.4l Fiat Ducato 6.7 l-9.8l de altalaban 7.4l-8.3l Szoval ezek a fogyasztasi adatok altalaban 100km/h korul palyan es soha nincs tulsuly , szel , illetve neha sietni kell ezert valtozik de nagyon odafigyelunk a fogyasztasra mert Muszaly !!! Miben remenykedtem ....... oszinten egy atlag 8.0 l nagyon tudnek orulni. Nagyabol ennyi. Oszinten nem gondoltam hogy ennyi gubanc lesz es hogy ennyire hianyos lesz az elado szerviz hattere , sot a viszzont eladok is nagyon hulnak mert csak penzt akarnak csinalni. Akivel sikerult komolyaban beszelnem es Objektiv es segitokesz volt az a Saska HHO tol volt , Minden tiszteletem a hozza alasert es a turelemert. Ha lesz meg mitt elmondanom a napokban akkor mindenkep elmondom esetleg azert hogy mas ne kopanjon ugy mint en. A Hec Chpek az OGO verzio nem er semit ezek fekete dobozosak. a VOLO chiprol csak jot halottam de azt is halottam hogy HHO nelkul is csoken a fogyasztas , sot Saska ur elmodasa szerint 10 egyforma zafirabol 4 nel nincs eredmeny, 1 tobbet fogyaszt es 5 auto kb 22-25% kevesebbet, csak tiszta HHO val semi mas nincs meg lambda szonda tavtarto sem.
Nos 15 A , 1.5 l , 2 perc , ez a petes teszt eredmenye, ez eleg lesz a 1.8 Zafiranak ?
Szia Zsolt!
Azt mondják, hogy a "megfelelő mennyiség" kell hozzá. Nincs meghatározható érték, minden esetre én még ennek a dupláját is kevésnek tartanám. Ez a 0,75 liter/perc, legfeljebb egy 1,3-as Suzukinak elég! A fenti csak az én véleményem, esetleg van valaki a "vonalban", aki pont olyan típusba épített már be HHO rendszert, mint most ez a Zafira és tud valami konkrét eredményről beszámolni. Hátha van jelentkező, aki meg is akarja osztani a tapasztalatait ez ügyben. Örülök a tesztnek, de azért még megküldhetnéd a bontót azzal a 25A árammal és megmérhetnéd azt a beígért 2 litert! Most megmondom az eredményt ha gondolod: max. 1,3 liter/perc! Ha véletlen tudná a 2 litert, akkor üzemeltesd annyival , de tegyél be bubiztatót, nehogy baj legyen. Ha meg nem tudja, akkor is hagyd 25 amperen, legalább egy kicsivel többet kap a motor, mint ezt a 0,75 litert! Üdv.: patkolttojas
Ha szavaszhatok akkor mercire szavaznék szinte minden merci igen jó eredményeket szokot elérni, szerintem ebben jónak kel lennie de minimum 20A fevételel kellene hajtani.
Viz fogyás, viztartály méretéböl itélve max 1,2-1,5L lehet ebből a hasznostérfogat max 0,5 L ez valóban gyorsan kifogyhat főlegha napi 500km vagy e feleti futást hoznak az autók. A következő probléma a tartályban lötyögő víz ami minden útegyenetleségnél fellép ami ugye gyakori jelenség ezt egyszerűen hullámtörő berakásával könyen megoldható igy a gáz nemfog magávalvinni elektrolidot ( nem a párára gondolk hanem magára az elektrolidra) Gondolom edig rendesen teleöntöded a tartályt hogy minél tovább eléglegyen és nemérteted mitöl fogy a viz enyire. Mondhatnánk erre hogy ezsem kell mert a bubit berakod és kész igen de ezis megtelhet vizzel és otvagyunk ahol elkeztük. Buborékoztató hát ez megint egondolkotató mégis mijet van egyszerű, drága, és jó. Egyszerű amit láthatál patkolttojas berakot képén ez az alap ez valóban egyszerű és általános hibája hogy a felépő visszaszívásos problémát nemképes megoldani csak visszacsapó szeleppel ami ha jól tömit a tartály akkor egyszerűen összeropan. Drága a viz szürőházas megoldás ami szintén nemképes megoldani a visszaszívásos problémát. Jó az ami minden irányban képes átengedni a buborékot egyszerűen egy vastag szilikoncsövet félbehajtasz aminek a közepébe berakol egy kevés mosogatós fémszövetet eztet azért hogy netörjönmeg totál a cső és a gáz áthalagyon akadáj nélkül egy negyedig töltöd vizzel a két végét dugózod a csatlakozókal és tökéletes, olcsó, jó és használható. A végére azért odatartozik hogy minden igyekezet ellenére előfordulhat hogy nem jelentkezik az elvárt eredmény hanem etől kevesebb azt azért tudnikel a dukátó elégé jó motoral redelkezik ebben a kategóriában.
Szia!
Tudnál pár képet feltenni az általad leírt megoldásról?
Javasolnék egy jó megoldást a visszaszívás ellen. Tegyél egy visszacsapó szelepet az elektrolittartály tetejére úgy, hogy vákuum létrejöttekor levegöt tudjon beszívni (lehetöleg szürve) .Mivel a szelep egyirányú, nem fogja a HHO gázt kiengedni. Kár kínlódni mással, ez a legegyszerübb, nálam még nem "hibázott".
Vakegér!
A másik oldal be lett fagyasztva-itt talán megtalálod a válaszomat. Az egész hőcserélő le van hőszigetelve.A hőmérséklete állandó-a motor üzemi hőfokát elérve.A kipufogó azon része,ami a hőcserélővel érintkezik,szintén.Ha változik is a hőfoka a motor teljesítménnyel-kisebb teljesítmény=alacsonyabb hőfok-kisebb teljesítményhez amúgy is kevesebb gőz kell.Amúgy meg mindegy,hogy 600 fokos,vagy 150.Mindig ugyanannyi gőz keletkezik-csak a hőfoka változik. De ez már merő vitatkozás,"agyalgás".Lehet hogy ezért fagyasztották be a másik oldalt.senkinek nem mondtam(és nem mondom)hogy építse meg-és ugyanígy építse.Aki nem hiszi-járjon utána.
Üdv ' mindenkinek!
Már,ha nézi egyáltalán valaki ezt a fórumot-augusztus óta senki nem tett hozzászólást.Na, most én teszek:Hosszas tanakodás,ilyen-olyan próba után most már határozottan kijelenthetem,hogy a vízbontó egységem 100% fölötti hatásfokkal dolgozik!!!!!Csak azért nem írom,hogy mennyivel,mert pontosítás végett újabb mérések kellenek,de hogy 100 fölött van-ez már biztos.A pontos érték bemérése után jelentkezem.
Ha ez igaz, minimum Nobel díjat fogsz kapni. Igaz, egy kicsit szkeptikus vagyok a hatásfokot illetően.
Egyenlőre magam is kétkedve fogadom az eredményeket-ezért is nem teszek közzé részleteket.A Nobel díjra meg magasan * !
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2012
Üdv!
Csupán egyetlen kérdésem van: milyen müszerrel méred a gáz tömegáramot?
ÉS milyen műszerrel a cella áramát?
Ha PWM ről megy akkor a legkorrektebb tárolós oszcilloszkóppal a feszültség és az áram kelalakot összeszorozni és abból átlagot számoltatni. Ha sima DC-vel akkor jó a sima árammérő.
Szia!
Rendkívül egyszerű-de nagyszerű a módszer.Egy fél literes üdítős flakon aljára fúrok egy 5mm átmérőjű lyukat.A csavaros kupak tetejébe beteszek egy régi autóbelső szelepet-kívül-belül gumi alátéttel,anyával összeszorítva-aminek a szelep részét kiveszem.Erre csatlakozik a gáz vezető mipolán cső ami a bontó kimenetére megy.Feltöltöm a flakont 0.5 liter vízzel,rácsavarom a kupakot-mialatt az alján lévő furatot befogom-vízbe teszem a kupak alját,majd megtöröm a mipolán csövet-így nem jut levegő a flakonba,a víz benn marad.A bontó közben megy,"bemelegszik".Amikor a csövet rádugom a bontó kiömlő csonkjára,indítom a stoppert.A víz elkezd kimenni a flakonból,ezalatt a kiürülésnek megfelelő sebességgel emelem kifelé a flakont a vízből úgy,hogy a flakonban levő víz szintje mindig azonos legyen a vízzel teli nagyobb edényben levő víz szinttel.Így a bontóból jövő gáz sem nyomás,sem vákuum alatt nem lesz.Amikor az leső buborék megjelenik a flakon alján,leállítom a stoppert.A próbált módszerek közül ez bizonyult a legjobbnak.Hát ez lenne az a "műszer","Szegény ember vízzel főz".
Az lenne jó, ha jóval 100% felett lenne a Faradayhez képest, és sikerülne megépíteni egy önellátó rendszert, ami nem, vagy csak minimális mennyiségű külső üzemanyag égetését igényelné a működéséhez.
Sajnos még 30% megtakarítás mellett is jelentős tétel az üzemanyag költsége. 100000km alatt egy autó árát költjük üzemanyagra. A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2012
Ezen dolgozom három éve.Ahoz,hogy csak HHO-val menjen egy (mondjuk)benzin motor,elképzelésem szerint minimum 130%-os hatásfok kell.Az üzemanyag költség csak egy elenyésző hányada annak a felmérhetetlen "haszonnak",amit a HHO nyújt(ana).Ide tartozik a környezet szennyezésének megoldása,a foszilis tüzelő anyagok kiváltása-hiszen a HHO nem csak motorokban égethető el,hanem kazánban,gáztűzhelyben is!Nem utolsó sorban pedig,a tudósok beszámolói szerint a kőolaj készlet-jelen felhasználási ütemben-50 év múlva elfogy.
Vagy 130%-nál magasabb hatásfok szükséges. Sajnos jelenleg az üzemanyag hőenergiájának 2/3 részét veszteséghőként elfűtik a motorok.
Környezetszennyezés HHO-val is lesz(égéskor keletkező nitrogénoxidok), hacsak nem zárt lesz a rendszer, kipufogógáz nélkül. 1 liter benzinnek megfelelő hidrogént elméletileg 2 liter víz tartalmaz. Ha nem lesz zárt a rendszer, brutálisan megemelkedik a vízfogyasztás, a vízigény, a felhasználható tisztaságú víz ára.
Szia!
Az 1100 köbcentis autóm MAF -ja 10,5 g/sec, 800-as RPM-en (ELM-327 -tel mérve) tehát valamivel több mint 10 liter levegőt szív másodpercenként (ha jól számoltam), ehhez jön még a befecskendezett üzemanyag, ami a beszívott keverék térfogatát csak elenyésző mértékben növeli. Ebből meg lehet saccolni, hogy legalább fél köbméter HHO gázt kéne percenként termelni, hogy alapjáraton elpöfögjön a gép. Ez még 130% -os hatásfok mellett is akkora teljesítményt igényelne, amire önerőből még álló helyben is képtelen volna a 46 kW-os motor, hogy a 120A-es generátorát ne is említsem... Sajnos a leghalványabb elvi lehetőségét sem látom a tiszta HHO-s üzemeltetésnek. A hozzászólás módosítva: Szept 30, 2012
|
Bejelentkezés
Hirdetés |