Fórum témák
» Több friss téma |
Oké köszönök minden segítséget.Már csak a hátsó ködlámpa a problémás.De sztem szerzek olyan billenőkapcsolót ami 3 állású és akkor 0-->első-->és hátsó.Ezt látom a legjobb megoldásnak (Legalábbis én).
Csak arra figyelj, hogy ha lehet, akkor ne kösd be direktbe, mert ha rajtafelejted, akkor lőttek a mobilitásnak. (magyarul leszívja az aksid)
az aksid, amit akár 2 k-val is írhattam volna...
Abból már tanultam és az aksi lemerül.Ha benne van a kulcs de a világítás rajta marad akkor nem jelez.Ha kiveszem a kulcsot akkor sípol.Most már a kulcsot sem hagyom benne és így nagyon kicsi az esélye hogy elfelejtsem
Megszívtam rendesen.Van a belső biztosítéktábla.És van mellette egy picike doboz,lenyitható résszel.Amikor a biztosítékokat átnéztem akkor láttam hogy az a doboz ott van de nem sejtettem hogy mi az.Mivel időközben megnéztem a relét hogy az jó-e így nekiestem és a picike dobozt elkezdtem feszigetni,mozgatni és hopp,lenyílt rajta a kisajtó.Abban a pillanatban a xar elöntötte az agyamat mert látom hogy rá van írva "15".Kivettem és ki volt olvadva.Na akkor relé (persze már egy jobb fajtát) vissza,a direkt kötést szétkaptam relére rá pakoltam a vezetékeket és müxik (elől és hátul is).Na ez a biztosíték az én eddig beszerzett leírásaimban nem volt benne.Pedig tuti hogy gyári a ködlámpa mert nem külön van kötegelve a vezetéke az elsőnek hanem a többivel van (gyengén megvágtam a kötegelést).A hátsó meg ugye alapból olyan búrában van.És még jobb is lett mint volt.Mert hátul eddig csak egy ködlámpa világított.Most mind a 2.
De mindenesetre köszönöm a segítséget.
Szia!
Nem szeretném kétségbevonni a szavaid, abban a tekintetben, hogy gyári-e a lámpád, de ha nem gyári, akkor is meg szokták neki csinálni gyárilag a kábelezést, mert így olcsóbban jönnek ki, mint ha a nem ködlámpás autóknak külön kábelkorbácsot csinálnának.
Akkor jók az emlékeim. Az elején írtam, hogy több helyen van biztosíték. Örülök, hogy megoldottad.
A hozzászólás módosítva: Jan 21, 2013
Hogy a lámpa gyári-e azt nem tudom,de a lökhárítón a felfogatás az gyári kialakítás nem házi fúrás faragás.Kiálló rész,benne menet és sárga színű fénnyel világtó, téglatest alakú lámpa.
Ugyan ilyen csak sárga Akkor tehát nem biztos hogy ez az autó ködlámpásnak készült csak a korbács lett kialakítva úgy.
Igen sajnos több helyen (Fő a biztonság,vagyis biztosíték ).3 nagy doboz meg egy akkor amibe ép belefér egy lapos biztosíték (az is jól elrejtve).
96- os swift- hez üzemanyagszivatyu kapcsolási rajz kelene,honan lehetne letölteni.
Mit vártunk? 0napos a reg... A gyerek se lehet több.
Reméljük, a gyenge kezdést nem követi erős visszaesés.
És hogy a kérdésére is választ kapjon:
Sziasztok! 2001-es 3 ajtós swiftről lenne szó.
SOS kérdésem lenne. rádió akartam kiszedni, majd füst kíséretében az órához menő kábelekből egy elfüstölt. .... megnéztem, ha minden igaz, a fehér színű, kapcsolási rajzokon 12-es számmal jelöltről van szó, ami állandóan feszültség alatt van. az óra nincs bent, hanem a tükörnél van van egy régebbi fajta, ahhoz az óra csatijából húztam fel villanyt a háttérvilágításhoz, de az ugye másik szál. erre az állandó szálra kesztyűtartó LED-es világítását kötöttem. egyik kérdésem, hogy ha az említett kapcsolási rajzokon szereplő 12-es "belső világításhoz" menő biztosítékra mi van rákötve? ha minden igaz, java rész csak ilyen kiegészítő cuccok, de mintha az ECU is kapna róla a rajzok szerint. ha azt a biztit kiveszem, esélyes, hogy nem indulna el az autó? honnan tudnám azt a kábelt lekötni, hogy nehogy kiégjen az autó ??
Sziasztok!
Végig olvastam a topicot de a nagy gépkönyvet,szervízkönyvet nem tudtam letölteni, vagy nincs fent vagy 404 hiba. Ha valaki teheti akkor kérem ossza meg újra. Köszi előre is
Köszönet: Zolika60 és Ákos70 kollégának az irányjelző hiba megoldásában!
Van viszont egy problémám: üzemanyagszintjelző megvadúl, a tartályban lévő érzékelővel van a gond. Kérdés: Hogy férek hozzá? sapikoma: megosztanám, hogy kell? A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2013
Sziasztok. 2008-as évjáratú Swifttel kapcsolatban lenne olyan kérdésem hogy a külső hőmérsékletet érzékelő szenzor ki van e kábelezve? A helyét tudom, valahol mélyen a lökhárító alatt, de annak levétele nélkül, sőt az autó felemelésével sem láttam hogy meglenne-e a vezeték. A műszerfalban már megvan a gyári műszer, pillanatnyi fogyasztást mutatja is szépen, de a hőmérsékletet nem, szenzor is megvan hozzá már de nem nagyon szeretném potyára bontani a lökhárítót. Ha nincs meg a kábel esetleg benne akkor valaki tudna abban segíteni hogy ez miként pótolható utólag? esetleg rajz vagy bármi. A segítséget előre is köszönöm.
Helló! 1998 Swift sedam kapcsolási rajzot keresek én is de sehol nem találok.
Központi zár és immobilájzer érdekelne. Segítenél kérlek?
A kolléga egy éve nem járt erre. Talán keresd emailben, akkor van egy kis esély, hogy olvassa a kérésed.
Szia,ebben megtalálod. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Ápr 9, 2013
Sziasztok! Olyan problémára keresünk megoldást: a helyzetjelző időnként véletlenszerűen kigyullad ilyenkor a check engine lámpa a műszerfalon parázslik egyébként ne is világít, akkumulátor sarui levételével 1-2 nap pihentetés után ideig óráig jó. Aztán kezdődik minden elölről.
A segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok!
Adott egy 2000es évjáratú 8 szelepes 1,3as Swift. A probléma a következő: nem kapcsol be a hűtőventi. A venti jó, gyanakszom a hőkapcsolóra. Viszont az autósboltban csak 2 érintkezős hőgombát lehet kapni, a gépben viszont 3-as van... :-O Ha lehúzom a csatit, gyújtáson megy a venti, mintha direktbe lenne kötve... Ötletem sincs merre induljak el... Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Fogyasztásmérőt készítenék, ehhez szükségem van az injektor és a sebesség-jeladó jelére. Az injektort még megoldom mert a motortérben gyönyörűen hozzáférek a vezetékéhez. A sebesség-jeladó viszont már más tészta! A pdf szerint ha jól látom akkor rózsaszínű vezetéket kell keresni az ECU-nál. Az előbb kimentem a kocsiba és kerestem is a kormány alatt az A-oszlop aljánál, de nem igazán találtam. Sajnos elég nehezen hozzáférhető az ECU és a belőle kijövő vezeték-kötegek. Feladtam és gondoltam magamban hogy majd valamikor máskor folytatom és visszacsavaroztam mindent. Beteszem a kulcsot és erre villog a check engine és nem indul a motor! Rendkívül boldog lettem... Újra leszedtem a műszerfal aljáról a burkolatokat, megmozgattam az összes vezetéket és csatlakozót amihez korábban hozzáértem, majd kulcs be és ismét megy a motor. Szóval ezek után nem igazán merek a vezetékekhez nyúlni érthető okok miatt. Viszont a sebesség-jelre akkor is szükségem lenne, nincs valami ötletetek hol lehetne könnyen hozzáférni?
Nem ismerem konkrétan a Swift-et, de a legtöbb autón ott van a jeladó ahol régen a spirál volt a váltón. Ott keresném.
Szia! Elöször is nézd meg, hogy nincs-e direktbe kötve .Aztán hány kábel megy abban a csatlakozóba amit lehúztál a hőgombáról. Lehet, hogy helyettesítették az eredeti jeladót, és alakítsd vissza két érintkezősre,ez csak egy kapcsoló ami zárja az áramkört a ventilátor felé. Jobb ötletem nincs. ui.: az eredeti biztos hogy két érintkezős
Sajnos nincs direktbe... Annyit sikerült közben kideríteni róla, hogy állítólag a klímásokban volt ilyen (bár az enyémben soha nem is volt klíma - 0 Km-es korától ismert a járgány előélete) és 92-102 fokon alacsony fordulaton 102 fok fölött magas fordulatszámon megy a venti.
Ha nem sikerül ilyen gombát lőni, akkor marad az átalakítás. A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2013
A szakirodalom szerint két fajta hőérzékelő kapcsoló volt beépítve ezekbe, termosztát függvényébe. Az egyik hőtartománya 88-93-ig, a másik 93-98fok a ki és bekapcsolási hőmérséklet. A 102fok egy kicsit soknak tűnik.
Igen, ezeket az értékeket én is megtaláltam már...
Viszont kezemben egy bontott gomba. Hátha valaki ilyen cipőben fog járni, mint én és segítenek neki az adatok. Szóval a következő feliratok vannak a gombán: A (ha jól tévedek ez az alacsonyabb értékű termosztáthoz való [88-93 fok]), 3C (ötletem sincs, hogy mi lehet), 13 (szintén zenész), azonosító: 13650-50F01 (ezt az azonosítót egyetlen szakirodalomban sem találtam, pedig átnéztem párat... Persze lehet, hogy nem eleget ) és a gyártó: Denso. Köszönöm a segítséget! A hozzászólás módosítva: Máj 3, 2013
Heló!
Kis segítség kérnék. 2000 1.3 Swift Van 3 ajtósba szereztem gyári elektromos ablakot. Minden megvan hozzá csak a kocsinak a kábelkötegén nem találtam a csatjait csak az elektromos ablakét. Szeretném bekötni de nem találok róla semmi kapcsolási rajzot! Tudnátok ebben segíteni ? Előre is köszönöm! |
Bejelentkezés
Hirdetés |