Fórum témák
» Több friss téma |
Többféle létezik belőle. Ha az Unix, Láng, Bárdi webshopok valamelyikében kikeresed a neked valót és megküldöd a számát privátban megírom, hogy én mennyiért tudom beszerezni neked.
A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2012
Sziasztok!
Nekem volt ez az esőszenzor problémám.Vettem új szilikonkarikát, már csak az a kérdés, hogy melyik felét kell a szélvédőre ragasztani,mert az egyik oldala egy sárga papírral van fedve, a másik pedig egy piros műanyag fóliával.A piros fóliás oldalon erősebb a ragasztó!
Amennyire én tudom nincs jelentősége. Bár ha úgy érzed a piros fele erősebb azt tedd az üveg felé. Arra úgyis minden nehezebben tapad.
A hozzászólás módosítva: Nov 23, 2012
Sziasztok! Lehet, hogy már késő, de nekünk is ilyen bajunk volt a Golf-fal. Simán kitakarítottam az alapjárati motort, meg a gyertyákat és megoldódott a probléma.
![]()
Sziasztok!Sajnos ez a szilikonzselé nem oldotta meg az esőszenzor problémámat.Valahogy az lenne jó, ha kilehetne iktatni.Nincs erre valami ötlet?Nekem csak az lenne a lényeg, hogy működjön a kivárásos fokozat.
Sziasztok!
Van egy 2006-os TDI 4 es golf variantom 195 ezerben és a gond az, hogy főleg négyes és ötös fokozatban ha hirtelen meggázolom az autót, ameddig a turbó be nem kapcsol ami kb. 1800 rot/min-nal történik, eléggé beremeg a kasztni valamint álló helyzetben ha kiengedem a kuplungot egy zörej hallható, mindez már két éve. Sokan mondják, hogy a lendkerék és a kuplungtárcsát cseréljem ki. Decemberben németbe mennék vajon mennyire lenne rizikós ilyen formában az út? Milyen hirtelen megy meg a kuplung ha már a vége felé jár? Kérem olyanok vállaszoljanak akik már jártasak ebben a problémában vagy esetleg szakik. Előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Nov 30, 2012
Üdv! Egy tisztán elektronikai jellegű kérdésem van Golf4 2000 évjárat AHW 1,4 motorral. A gond az hogy villódzik a műszerfal világításom azaz elhalványul majd újra felerősödik és a fényszórók is ugyanazt csinálják . Töltést tudtam nézni a kocsin 14,3 V járó motornál alapjáraton.
A generátor volt pár hónapja volt szétszedve kipucolva ,mert beszorult az egyik szénkefe benne azt szedtük szét pucoltuk kis majd raktuk össze.
Akksi, saruk, testkábel, generátor, fesz.szabályzó - ezek környékén mondjuk oxidálódott, kontakthibás csatlakozást keresnék.
Ilyen állapotban kiszámíthatatlan meddig megy. Nem indulnék külföldre javítás nélkül. Egyik pillanatról a másikra eltörhet valami és ott maradsz az útszélén. Arról nem is beszélve, hogy most még jó alkatrészek is tönkre mehetnek.
Sziasztok,
tud nekem valaki 98as 1,9TDI(AHF) Golf4 tempomathoz bekötési/kapcsolási rajzot adni/küldeni? További adatokat(alvázszám, stb) inkább privátban küldeném el! ELőre is köszi,üdv Lali
Ha csak 4-esben és 5-ösben csinálja akkor nem gondolnám,hogy kuplung probléma de látni kéne.Ha nehéz kinyomni a kuplungot akkor kinyomószerkezet repedés.Ha zörög akkor a tárcsában a rugók koptak el.Lehet kinyomócsapágy és ezek összesen.De én 90%-ban üzemanyag ellátási problémára gondolnék.Mint az 1Z motornál.
lehet,hogy ez segít:Bővebben: Link
vagy ez:cruise control:Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Dec 7, 2012
Köszi!!!
Sajna az első linken nem jön be semmi, a másodikon meg nincs rajta az AHF motorkód. Ennek ellenére lehet hogy jó, de biztosabbra szeretnék menni......
Sziasztok!
Golf 4 2002-es érdekes probléma jelentkezett: menet közben elkezdett villogni, majd folyamatosan világítani a nyititt ajtót jelző piros fény ........álló helyzetben ha a gyújtás rajta van az ajtók csukva vannak világít, de azt vettem észre ha megnyomom a féket elalszik! Mi lehet a hiba ???? Előre is kösz ia segítséget!
Sziasztok! Segítségeteket kérném. Az utastér világításom nem kapcsol fel egyik első ajtó nyitására sem. A hátsó ajtók nyitásakor tökéletesen üzemel. Hogy tudnám megoldani a problémát?
A rádióm is vacakol. A hátsó hangszórók egyáltalán nem szólnak, elől pedig az utas oldali néha recseg néha szól néha meg nem. Mindenképp kicserélném őket. Mekkora átmérőjű hangszórók illeszkednek bele? Remélem a kábelezéssel nincs gond. Még azt is meg szeretném érdeklődni hogy az ajtókon a behúzó karokat ki lehet e cserélni vagy csak komplett kárpittal együtt? Csak mert sajnos az enyémen meg vannak kopva nem is kicsit és piszkálja a szemem. Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm
Szia!
Azért nem kapcsol fel a lámpád mert elkopott az ajtózárban a mikrokapcsoló. Én is sokat küzdöttem vele mire jó lett. Ilyen kapcsolót vettem bele: Mikrokapcsoló Ezt csak ragasztással tudod rögzíteni megdelelően, mert a furatok 2 mm-rel arrább vannak mint az eredetin és nem lehet másikat fúrni mert kevés a hely. Nekem már több mint egy éve így működik. VW szervizben ugyanezt 600 Ft-ért adják. Pont olyat nem fogsz találni bele mint a gyári, illetve vaterán láttam 6000-7000 Ft-os áron, de az túl sok szerintem. A hangszórókról annyit hogy szedd le a kárpitot és nézd meg kap-e jelet, nekem a hátsó csipogók nem szóltak mert csak lógtak a dróton az ablak mellet (az előző tulaj gányolta össze lehet, hogy nálad is ez a helyzet).
Üdv!
Nekem is gondom van a mikrokapcsolóval.Az általad megjelölt MSW11 et kell rendelni?Mennyire volt bonyolult és időigényes a beépités.Láttam én is a neten mindenhol árulják a "javitókészletet" ami 1db mikrokapcsoló 6000-7000 Ft.
Szia!
Itt egy leírás a cseréről, nekem elsőre 2 óra volt a csere. Az MSW11 tökéletes helyettesítés! Üdv!
Sziasztok!
Új tulajdonosa lettem egy 2000-es évjáratú 1.4 16V Golf IV Euro Edition-nak. Na,de... A héten jöttem haza Pestről és egyszer csak magától bekapcsolt az ESP. Nem tudtam kikapcsolni, a gomb (többszöri) megnyomására nem reagált semmit. Leállítom a kocsit, majd beindítom, akkor nem világított már a műszerfalon az ESP. Ez mitől lehet? Forduljak szerelőhöz? Vagy gyárilag ilyen? Köszi a segítségeket! Viktor.
Az a lámpa nem azt jelenti, hogy "bekapcsolt az ESP", hanem hogy "kikapcsolt az ESP".
Amikor ég a lámpa, és nem is lehet a gomb megnyomásával sem eltüntetni, na akkor kell kiolvasni a számítógépéből, hogy mi a baja. Lehet ezekhez a lámpagyújtogatós hibákhoz úgy hozzáállni, hogy ha a következő indításra elmúlik, akkor nem foglalkozunk vele, meg lehet úgy is, hogy minden kis izével szerelőhöz megyünk. Vagy lehet venni egy hibakód-kiolvasót.
Köszönöm a segítséget.
Még az utólag betehető központizárral kapcsolatban lenne kérdésem, hogy mit ajánlotok? 3-ajtós, de nincs benne és már annyira hozzászoktam, hogy múltkor lent hagytam egész este nyitott csomagtartó ajtóval. Most tetetek fel 205/50/17 kereket. Ezzel a mérettel mik a tapasztalatok fogyasztás valamint teljesítmény szempontjából? Tisztában vagyok vele, h alapból nem egy izmos jószág. Fogyasztásra most vegyesbe 175/80/14 kerekekkel 7.1-7.3 jött ki. Köszi!
Nagy különbség nem lesz, az új kerék egy picivel kisebb át mérőjű, de csak 0,19% az eltérés. Számoló. A lábad többet számít. Viszont a kátyúkra még jobban ügyelj.
![]()
Igen ezekkel azért tisztában vagyok, de azért köszönöm
![]() ![]() Igyekszem majd a kátyúkat figyelni ![]() Lényeg az, hogy nagy különbség nem lesz. Eddig erősebb kocsijaim voltak és próbálok még barátkozni vele, csak nem szeretném, hogy még ennél is gyengébb legyen ![]() ![]()
Üdv! Töltés gonddal küzdök .2000 évjárat AHW motor 1.4 benzin. A jelenség az, hogy motor megy töltés lámpa nem világít töltés OK 14,6 volt indítás után közvetlenül , majd 14,4 volt kb 10 perc alapjáratnál, és 14,23 V felkapcsolt világítással járó fűtőmotornál.
A hiba néha jelentkezik egyszerűen egy egy pillanatra megszűnik a töltés! A műszeren a fesz lezuhan 13,8 V ra ,majd újra vissza 14,2V ezt hektikusan ,van hogy fél óráig OK de van amikor diszkót rendez a műszerfalon. A szabályzó típusa BR 14 mo. Kiszereltem ma a generátor szabályzót megtisztítottam ,a kefék kb . 15-20 mm-esek rajta az egyik kefe tartójának a feremén égésnyomokat látok kicsit lógbak a helyükön. Lefényképeztem a szabályzót ha valaki meg tudja mondani ez cserés lehet-e, ez miatt van vagy más hiba /de mi ??/ lehet ?
Inkább valami érintkezési hibára gondolnék. Lehet, hogy tisztogatás után jó lesz. Nekem egyszer akkor volt hasonló jelenség, amikor a gerjesztő tekercs egyik forrasztása elengedett. A gyárban csak a normára figyeltek így gyatra volt a forrasztás.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2013
Üdv! A kérdésem nem elektronika jellegű. Azt szeretném megtudni hogy a váltó körül levő műanyag borítást hogyan tudom leszedni? vagy az rá van ragasztva az alatta lévő boxra? Én most arra a burkolatra gondolok amire a hamutartó teteje is rácsúszik. Remélem érthetően fogalmaztam. Ha nem akkor mellékelek képet is esetleg. Nagyon örülnék ha le tudnám szedni a hamutartó fedelével együtt, mert megkopott egy kicsit és szeretném újrafesteni.
válaszaitokat előre is köszönöm.
Köszönöm. Egyenlőre lekopogom, jól működik!
A hibajelenség megszűnt.
Az utókornak annyit hogy levéve a szabályzó chippet borító műanyagfedelet 3 helyen volt rögzítve, a chip bondoló/bekötő/ huzalai között pár vízcseppet ? találtam . A huzalok ugyan zselatinban voltak de kilógtak a zseléből! Ezt kiszárítottam , sziloplasztal kinyomtam ,a fedelet visszatettem ,körberagasztottam. A szénkeféket kifújattam levegővel. Ahol a kefe lyuk pereme megégett azt megvakartam óvatosan.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy szétszedtem a 99-es 4-es golfom csomagtartójának a kapcsolóját és ott 3-om vezeték van 2 vezetéket ha összeérintek világít a csomagtartó világítás de a harmadik szál nem tudom, hogy mire való. Tud valaki segíteni ebben a kérdésben? |
Bejelentkezés
Hirdetés |