Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Feszültségszint kapcsoló
Témaindító: Szendrei Imre, idő: Nov 18, 2007
Témakörök:
Sziasztok!
Nekem egy olyan áramkörre lenneszükségem amely kb 40V ról31,5 V feszültségre csökkenéskor egy relét működtetne.
Elejtsen a relé vagy meghúzzon, ill. maradjon abban az állapotban (31 voltnál)?
Egy lehetőség...
Ha meg kell húzni a relének, a bal oldalit csináld.... ellenkező esetben a jobb oldalit. Indítás után, ha jó a 40 volt, bent marad a relé, kapcsol, ha lecsökken a fesz, elejt és nem tud visszahúzni magától. Először próbáld ki a relét tápról, hogy 18-19 voltnál még ne ejtsen el - olyant válassz. A soros ellenállás kiszámítása remélem, nem gond a tekercsáram ismeretében.
Az az igazság hoy elég kezdő vagyok és minden alkatrész paramétere fontos lenne.
Az is lehet, persze... de 27--es.... OK.
Szendrei Imre: Melyik alkatrészre gondolsz?
T1 T2 T3 vagy esetleg megépítenéd mert én nem vagyok ebben olyan jártas nekem csak az áramkör kellene további felhasználásra. mennyibe kerülne.
Ha ilyen költségekkel járna akkor az nagyonjó lenne. Ha megoldanád akkor fizetnék érte.
Na ja!
"Vennék valamit, de mibe kerülne?" Mert még a működés sem tisztázott! Ja, a relé árát kifelejtetttétek pedig az lesz a leghúzósabb. És hány ampert kell bontani v. zárni? Ezt is kellene közölni Fercivel! üdv! proli007
Hát igen... majd talán megírja Imre priviben..., mert itt furcsa lenne, hi...
Igen kis áramot kellene bontani. Sorba kapcsolt akkumulátorok kisütési idejét akarom megmérni és egy mutatós órának a tápját akarom megszakítani mikor eléri a kisütési szintet.
Az nem nagy gond.
Nem ismered a privátot? A válasz mellett van...
Na ugye! Már is okosabbak lettünk.
De gondolom az akkumulátorok terhelését is le akarod kapcsolni, ha kisültek. És az mekkora? Mert ha nem, semmi szükség a relére. üdv! proli007
Hali!