Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Forrasztópákák - melyik miért jó
Lapozás: OK   52 / 193
(#) agressiv válasza vzoole hozzászólására (») Márc 23, 2013 /
 
Nem megy bele a solomon hegy, ennek ilyen nagy bifla vége van.
(#) zolika60 válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Márc 23, 2013 /
 
Klassz lett, de az operatőrt is cseréld le.
(#) gordonfreemN hozzászólása Márc 23, 2013 /
 
Az utolsó kettőn jót nevettem
(#) mechanika hozzászólása Márc 26, 2013 /
 
Sziasztok!

Eljött az ideje, hogy új pákát vegyek.
Ha valaki tudna ajánlani, hogy milyet vegyek azt megköszönném!
Szempontok:
- viszonylag olcsó,
- MSOP8-tokozású alkatrészt szeretnék vele forrasztani (a legkisebb alkatrész),
- igen kezdő vagyok, nem használnám minden nap 8 órán át.
Milyen átmérőjű pákahegyet érdemes ilyen kicsi alkatrészhez használni?
Hol érdemes vásárolni?

Segítségeteket előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Márc 26, 2013
(#) BarnaPili válasza mechanika hozzászólására (») Márc 27, 2013 /
 
Ez nagyban függ az anyagi lehetőségeidtől.Az MSOP8 beforrasztása nem csak pákafüggő.Kell még hozzá folyasztószer (flux) meg vékony ón is.Szerintem olvasd át ezt a topikot,látni fogsz sok véleményt.Ezeket ötvözve anyagi helyzeteddel,rá fogsz jönni,neked melyik lesz jó.Mindenképp hőfokszabályzósat vegyél.Solomon SL10-től fölfelé.
István
Nekem egy SL10 van,10enpár éve,ebből aktív TV javítás jópár év,gond nélkül.Most vettem egy kattogós Wellert mert kisebb hely kel neki a bőröndben.
(#) HERC válasza mechanika hozzászólására (») Márc 27, 2013 /
 
De jó is lenne ha kezdőknek lenne lehetősége drágább felszerelésre..
Mondjuk nekem is csak egy solomon sl30 van ár érték arány szerint szerintem jó.
Sokat nem szabad elvárni tőle de mondjuk fluxal én TQFP tokozást simán beforrasztok vele.
A fölött meg már úgyis lényegesen drágább cucc kell. Kiforrasztáshoz meg mondjuk
még a leg brumszlibb fej is néha kevés hozzá de ilyenkor meg simán inkább kivágom
a rossz alkatrészt és utána egyesével kihúzgálom a lábakat.