Fórum témák
» Több friss téma |
Teljesen amatőr vagyok, én csak valakinek segítek aki jobban ért hozzá. Egy 3310-es mobiltelefont, ami 3.6V-os szeretnék vagy 3 db ceruzaakksiról, vagy egy 9V-os elemről táplálni. A telefonnal riasztót szeretnénk vezérelni. Az átalakításhoz kellene nekem egy leírás, rajz. Előre is nagyon köszönöm!
Szia.
Már évek óta ezzel a kapcsolással megy néhány telefonom.
Én átrágtam magam mind a 16 oldalon, de nem találtam olyat, ami segítene nekem (teljesen amatőr vagyok)!
Vettem egy passzív infrát: http://www.buyincoins.com/details/pyroelectric-infrared-pir-motion-...8.html Van egy Nokia 3310-es telefonom: http://www.telefonguru.hu/keszulekek/keszulek-guru_Nokia_3310.asp Ezt a két dolgot szeretném összehozni, az sem baj ha egy akksiról menne! Csakhogy az infrának csak egy kimenete van... A telefon gombjára szeretnénk forrasztani, de ahhoz két szál kell! (tudom tényleg amatőr vagyok) Ha valaki tudna ezen problémák megoldásában segíteni, nagyon szépen megköszönném
Ott van a PIR szenzor oldalán a kimenet bekötési lehetősége. Vagy relével zárod a gombot a telefonon, vagy optokapuval. Ez utóbbinál el kell találni a CE bekötést, hogy jó legyen.
Üdv Inhouse
Mondtam, h amatőr vagyok... Egy rajzot esetleg?
Ne szórakozz, ott a rajz az általad linkelt oldalon. Ha az optokapusat csinálod, akkor annyi a bonyodalom, hogy az optokapu tranzisztorának CE átmenetének jó polaritással kell bekötve legyen.
Ha a reléset, akkor meg annyi, hogy a relé zárja azt a gyorshívó gombot, amit akarsz. Ne vezesd ki túl messze a telefontól a gombot. Ennyi. Üdv Inhouse
Bocsi a zavarásért, még egyszer mondom, h amatőr vagyok, de nagyon...
Ha egy konkrét bekötési rajzot tudnál nekem készíteni alkatrészekkel, mindennel, úgy, h a PIR és a telefon is egy 9V-os akksiról menne, akkor nagyon szépen megköszönnénk, esetleg még fizetnénk is érte! Várom válaszod!!!