Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » GSM alarm

Témaindító: mrkatona, idő: Máj 30, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   16 / 19
(#) jocif hozzászólása Márc 14, 2012 /

Teljesen amatőr vagyok, én csak valakinek segítek aki jobban ért hozzá. Egy 3310-es mobiltelefont, ami 3.6V-os szeretnék vagy 3 db ceruzaakksiról, vagy egy 9V-os elemről táplálni. A telefonnal riasztót szeretnénk vezérelni. Az átalakításhoz kellene nekem egy leírás, rajz. Előre is nagyon köszönöm!
(#) jocif válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 15, 2012 /

Kerestem, de nem találtam!
(#) atideath válasza jocif hozzászólására (») Márc 15, 2012 /

Ez engem is érdekelne csak T610-es Ericssonhoz. Másik kérdés hogy a T610-es alkalmas AT parancsok fogadására? Mert egyértelműen nem tudtam kideríteni hogy valóban van-e rajta TX,RX kiosztás vagy sem.
(#) poros válasza jocif hozzászólására (») Márc 16, 2012 /

Szia.
Már évek óta ezzel a kapcsolással megy néhány telefonom.
(#) barzoj válasza atideath hozzászólására (») Márc 16, 2012 /

Szia.
Természetesen van benne kommunikációs port, és modem. Az " AT" protokoll igaz hogy szabvány, de van eltérés a típusok között. Ezeket a portokat célszerű a klasszikus MAX232 kapcsolással hajtani. Újabb telefonoknál az akkumulátor alatt található "Fbus" található.!SE Pinout
(#) jocif hozzászólása Márc 30, 2012 /

Én átrágtam magam mind a 16 oldalon, de nem találtam olyat, ami segítene nekem (teljesen amatőr vagyok)!
Vettem egy passzív infrát:
http://www.buyincoins.com/details/pyroelectric-infrared-pir-motion-...8.html
Van egy Nokia 3310-es telefonom:
http://www.telefonguru.hu/keszulekek/keszulek-guru_Nokia_3310.asp
Ezt a két dolgot szeretném összehozni, az sem baj ha egy akksiról menne! Csakhogy az infrának csak egy kimenete van... A telefon gombjára szeretnénk forrasztani, de ahhoz két szál kell! (tudom tényleg amatőr vagyok) Ha valaki tudna ezen problémák megoldásában segíteni, nagyon szépen megköszönném
(#) Inhouse válasza jocif hozzászólására (») Márc 30, 2012 /