Fórum témák
» Több friss téma |
Őszintén megmondom,nemtudom.A gyújtás rész rajzát innen vettem: Bővebben: Link Szerinted ez lehet a baj?
A hozzászólás módosítva: Jún 25, 2013
Van ott kód is, miért nem azt használod? Legalább ötlet szinten. Egyébként a kapcsolás sok sebtől vérzik, de ez itt off, nem itt kéne belemenni...
Először is köszi a választ!A kódnál a c nyelvhez nem igazàn értek,másolni meg nem akarom.Pont az a cél,hogy valami működőt összehozzak saját forrásból.Szerinted rossz a kapcsolás?Hova tegyem fel,ahol tudnak segíteni.Bocs de kezdő vagyok,gondolom mindenki volt az valamikor.
Idézet: „A kódnál a c nyelvhez nem igazàn értek” A Flowhoz igen? Az elektronikához igen? Milyen segítséget vársz? Én meg tudom oldani, le is írtam hogyan, de helyetted nem fogom... Ha nem fejleszted magad, nem fog menni, ez nem egy egyszerű feladat...
Jól van,nem kell magad idegesíteni.Nem értek a flowhoz,nem értek az elektronikához,KEZDŐ AMATŐR VAGYOK,pont ezért írtam ide,hogy útmutatást kapjak,és amit írtál meg is köszöntem,ezért nem értem mi a bajod.Azt mondtad az elektronika itt off,erre mondtam rendeben.Akkor mi a baj?Vagy ide csak profik tehetnek fel kérdést?És nem kértem hogy old meg helyettem!Azt kértem segítsen aki tud és akar!
Idézet: „Akkor mi a baj?” Rossz kérdések, rossz helyen. Atomreaktor vezérlést nem akarsz (Flowcode-ban) írni kezdésnek??? Kaptál linket is, ahol kérdezhetsz elektronikáról...
Fékezd Magad, légy szíves! Ez a stílus itt megengedhetetlen!
Most miért írtad,hogy fékezzem magam?Milyen stílus?Csúnyát írtam,vagy megsértettem valakit?Akkor neharagudjatok,azt hidtem a fórum arra való amire használni akartam. Mégegyszer bocs.
Üdv Mindenkinek! Az a kérdésem lenne, hogy 12F508-ba, hogy tudom lefordítani a flowcode forrást? 509-et találtam csak. Mert a listában nem igazán találom a PIC-t. Azért ezt a szériát használom, mert több darab is van itthon. Köszönöm a választ előre is.
Új projekt alatt megtaláltam, de amikor a beállításokba megyek kidobja, hogy