Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
A kérdésem a következő: a kollégám valahol látott olyat hogy gombnyomásra indul a motor, gondolom meg lehet oldani egy 434 MHZ-s adó-vevő párossal, egy pic-el, meg néhány izmosabb tranzisztorral, (persze ha nincs 1-esben a sebváltó ). ![]() Csinált már valaki hasonlót?
PIC, egy sima logikai kérdéshez?
![]() Két érzékelő bemenet, "I1":váltó üresben, "I2":kézifék behúzva. -> Ha "I1" és "I2" "ON" akkor a kimenet("O1") aktív. ("ÉS" kapcsolat) =indítható. -> Ha "O1" és "I3" (gyújtásrelé), "ON" akkor indul. szintén sima "ÉS" kapcsolat. Egyszerű RC távval megoldható,+ 2-3 relé, de lehet bonyolítani. ...évek óta működik, már meleg autóba ülök be télen ![]() ![]() ...de szutyokiba? ![]()
szia!
Én is gondolkoztam már rajta.lehet venni olyan riasztót,hogy indító funkció van benne.de egy probléma van vele,hogy az imos kocsit hogy indítod be?itt én abba is hagytam.transzpandert meg azért nem ragasztok be mert akkor más is indíthatja. ![]() ![]() Ha valaki tud megoldást azt én is szívesen olvasom.
Ezt pageres autóriasztók tudják, 30-től csillagos ég
Igazából nem az számít, hogy a kommunikáció milyen frekvencián törénik, hanem hogy miylen program van megírva a vezérlőbe, milyen titkosítással, ellenörzéssel megy a kommunikáció, az autóban milyen felszerelések vannak eddig benn (ráindítás gátló, fordulatszám figyelés, riasztó...), tehát nem egyszerű. Megkockáztatom, hogy egy saját prototipus előállítása többe kerül mint egy dupla annyit tudó alapmodell megvásárlása.
Ezért is írtam:
Idézet: áthidalja az immo.-t. „...de lehet bonyolítani”
Annyi azért még beleférhetne, hogy a motor egy minimális fordulatszámánál önállóan állítsa le az indítózást, és csak adott idejű nulla rpm után engedje megint (ráindítás, túlindítás elkerülése miatt).
Mókus-nak viszont, különösen a biztonság tekintetében, igaza van. Mert gondolom, ha indítják az autót távolról, akkor nyissa is ki a központit, kapcsolja ki az indításgátlót, riasztót, ami épp van benne, ne zavarja a meglévő funkciók működését. És mindezek mellé nem árt, ha a lehető leginkább "lophatatlan" a kommunikáció, ugrókóddal pl. Házilag mindez se nem olcsó, se nem egyszerű. Idézet: „évek óta működik, már meleg autóba ülök be télen” Hol ilyen olcsó a benzin? ![]() ![]() Idézet: az már egy másik történet.„önállóan állítsa le az indítózást”
Jaja... Mindig értékelem azon tele power dízeleseket, akik izzít-indít-kipörget stílusban rajtolnak bármikor, aztán a műhelyben nekemesnek, "Ne mondd má', hogy hároméves autóban ennyire gátas lehet egy hengerfej, **** anyját a **** kútnak, sose tankolok ott még egyszer..."
![]()
Hali!
Én is gondolkodok hasonlón de én nem a motort akarom beindítani, hanem majd az elektromos ablakemelőt vezérelni (ha lesz majd ![]() Nekem van egy ötletem: nekem olyan riasztó van a suzukiban aminek van egy vezérelhető kimenete és ha lenyomva tartom 5 másodpercig a távirányítója kis gombját akkor aktivizálja azt. Eurocar 25p a riasztó típusa. Csak egy tipp volt. További jó barkácsolást! ![]()
[OFF]Mi a bajod a Suzukival?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |