Fórum témák
» Több friss téma |
sziasztok!
Tegnap menet közben leállt az elektronikus gyújtású simsonom miután hűlt egy jó tíz percet újra indult. ma is ugyanezt adta elő. a gyújtó tekercsem 700 ohm körül van. a jeladó lehet kontakt hibás vajon?nincs valakinek hasonló tapasztalata?
Szia,valószínű hogy a jeladó hibája okozza,itt egy kis segítség:
Bővebben: Link
Szia.
Hát sajnos nem sikerült megjavítani a jeladót.Ez már egy Újabb fajta jeladó.Csak az egyik tekercs végét találtam meg a másikat nem igazán. Na mindegy vettem másikat beszereltem és majd holnap megyek vele egy nagyobb kört. Most pöcre indul. A boltos azt mondta hogy biztos a tirisztor nyírta ki a jeladót. Hát nem tudom hogy ez mennyire valós. Na majd kiderül. De azért köszi a segitséget!
Sziasztok
Megépítettem ezt a gyújtást: * Megszeretném csinálni hogy hall IC vezérelje ne a megszakító. Tudtok valami kapcsolási rajzot hozzá? A hozzászólás módosítva: Jan 16, 2014
Ez lenne. Bocsánat a linkért.
Sziasztok. Esetleg valakinek lenne simsonhoz Index relé kapcsolási rajz?. Sajnos tönkre ment. Egyik ellenálás kiégett a másik meg kiesett a panelból. És egy kondenzátor is megadta magát.
Köszönöm a segitséget előre is! A hozzászólás módosítva: Jan 25, 2014
Gugli a barátod, egyébként meg nekem ez a kapcsolás teljesen bevált a gyári tekercsekkel, ha tuningolod akkor nőveld a hűtőborda méretét, íme a nyákterv: Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2014
Az első link javítva: Bővebben: Link.
Üdv!
Szeretnék kérni egy kapcsolási rajzot tirisztoros gyújtásról ami bevált Simson-ra. Találtam persze jó néhény rajzot, de nem tudom melyik a megbízható, és működőképes. Előre is köszi!
Köszönöm a javítást. Az említett típusú tirisztor megfelel ebbe a kapcsolásba?
Szia,amit linkeltél az 400 voltig jó és nagyon drága oda a 25 amper miatt,amire nincs szükség..Egyes gyújtótekercsek,ennél több feszültséget is tudnak nagy fordulaton,a TIC 106 M tirisztor 600 voltig jó,avval biztosan működni fog.Nekem 2 gyújtás tirisztorát ütötte ki egy kisipari "új" gyújtótekercs.
Ezzel a tirisztorral megépítettem a gyújtást ,több éve működik.Bővebben: Link Sok sikert az építéshez. Csaba. A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2014
Azért kérdeztem ezt a tirisztort mivel ebből van itthon 2db,és arra gondoltam megfelelne a célra ez a típus.
Megfelel,ha gyári a gyújtótekercs,mert az utángyártottból ha hiányzik a feszültségkorlátozás az első gázfröccs után /400 V /feszültség felett/vége és kuka.Bővebben: Link Ez a tizedébe kerül a tiednek,én nem kockáztatnék.
köszönöm,akkor inkább veszek bele.
Üdv!
Van egy simson S51/1C1 electronic típusú járgányom! A télen teljesen szétszedtem, a váz, plussz az összes alkatrész újra lett fényezve! Össze is raktam, már csak az újra kábelezés volt hátra! Tudtam is szerezni hozzá új kábelköteget, rajz is volt hozzá! Gondoltam, frankó sima ügy ez! Be is kötöttem mindent rajz szerint! Már csak az akksi vezetékei voltak hátra! Ekkor ért az első meglepetés. Pozitív saru fel a gyújtáskapcsolóra, negatív saru biztosítékhoz, és durr... Biztosíték elszállt! Na szép! Gondoltam elkötöttem valamit! Újra átnéztem, minden a helyén, de a probléma nem szűnt meg! Közben még egy dolgot is tapasztaltam! Gyújtáskapcsoló teljes kiiktatva, semmi kábel nincs rá dugva, és még is ad szikrát! Na, még ilyet sem láttam! Most ott tartok hogy már átnéztem százszor mindent, de még mindig produkálja mindkét problémát! Ehhez szeretnék segítséget kérni, hátha valaki már járt így és tud segíteni!
A gyújtás 2 pontját (elektronikáról jövő) testre (31 pont) köti a kapcsoló, akkor nincs szikra.
Ha le van húzva minden , persze hogy működik.
Ok ,igazad van!
Az előbb rosszul fogalmaztam, írtam! Vagyis azt kihagytam, hogyha vissza is van dugva minden a helyére (31-es pont is) akkor is van szikra! Ez mitől lehet? Én test problémára gyanakszom, de már ezerszer átnéztem, és minden a helyére van kötve!
Igen nem jó a testelés vagy rossz a kapcsoló.
Ha új, akkor meg pláne.
A kapcsoló nem gyári már, de felújítás előtt viszont működött vele a gép.
"Igen nem jó a testelés..." Erre gyanakszom én is, de mint írtam már átnéztem párszor a testkábeleket és minden a helyén van! Szóval egyenlőre nem tudom mihez nyúljak! :S
Attól átnézted és helyén van, még nem biztos hogy jó. Mérni kéne,
mert mint tudjuk a festék elég jó szigetelő. Amúgy én javaslom, hogy a fent a tanknál (5saru), az oldaldobozban levőt (6saru) , és a blokkot (8saru) egy közös test vezetékkel kösd össze. Enyém is úgy van.
Mérés meg volt( mindenhol ok), mert én is erre gondoltam.
Ezt a közös vezetéket lehet megpróbálom, hátha segít!
Sziasztok! én ezt a gyújtást építettem meg:http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&view=article&id=291
az a gondom vele hogy a megszakítóhoz menő vezeték a levegőbe lóg és valamelyik tápfesz vezetékét érintgetem az aksihoz csak akkor ad szikrát.MI lehet a baj??
szia! gondoltam rá én is.ki mértem de nem.de ki is cseréltem a bd 250 ent is meg a másikat is és akkor is azt csinálja.egyenlőre rejtély számomra miért.De köszönöm a tippet
Sziasztok az itt látható videó kapcs rajzát amit Nyemi készített hol találhatom meg?
Video Üdv. A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2014
Sziasztok!
Ismerősömtől kaptam egy babetta gyújtás rajzot.Terveztem hozzá egy nyákrajzot. Ez a kapcsolás működőképes?
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni ,a gyújtó kábelre ha tekerek pár menetet tud e indukálni annyi áramot amely felvillantana egy hozzávaló izzót ,amivel szeretném beállítani a gyújtás idejét egy benzines motoron. Kösz : aramis
Üdvözlet!
S51-es motoromat újítom fel és gyakorlatilag nem volt benne kábel, csak ami a motor üzemhez szükséges volt. S51 B kábelköteget szereztem be, de mivel ki volt belezve a moci nem tudom, hogy gyárilag hol futnak a kábelek és az egyes részegységek (fesszabályzó, indexrelé, akksi, duda) pontosan hol és hogyan helyezkedett el gyárilag. Mindent oda szeretnék elhelyezni ahová az való, de hosszas keresgélés után sem találok épkézláb képeket vagy rajzot a neten. Kérem akinek gyári állapotú a motorja lőjön egy pár fotót róla és tegye fel ide, hátha mások is okulnak belőle! Vagy legalább pár mondatban hogy melyik oldalon a boxban... Köszönettel: Zoli A hozzászólás módosítva: Jún 17, 2014
|
Bejelentkezés
Hirdetés |