Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Ezek szerint már a Blaupunkt sem tartja magát az ISO csatlakozókhoz?
Én pl az Auchanba vettem 580 Ft Blaupukthoz sima ISO-t
A nagyja sima ISO csatlakozó (a biztosíték mellett), bármelyik ezzel foglalkozó boltban (pl. Media Markt) kapni, a táp és a hangszórók. Ekkor már meg kell szólaljon. A felső és az oldalsó rész vonalkimenet, cd tár vezérlés, meg ilyesmi, ha nem kell, szerintem hanyagolhatod...
Köszönöm a segítségeteket, utána nézek mindenképp.
Sziasztok 2 napja vásároltam egy sony dsx-a30 http://www.sony.hu/product/icd-usb/dsx-a30
névre hallgató autós rádiót. A beszerelést követően minden tökéletesen müködött addig amig elő nem jött az a hiba hogy amikor hangosan hallgatom a zenét akkor egyszer csak a rádió fogja magát és kikapcsol majd ujraindul . A kocsimban 4 hangszóró található 2 Sony xplod és kettő régebbi tipusnak kinéző de nem kicsi hangszoró az ajtóban. És arra lennék kiváncsi hogy ez lehet e attol hogy például a rádió nem birja el a 4 hangszorot mert lehet tul nagyok : / a rádio alaphangon 4x50w bir. köszönöm a hozzászólásokat / segitségeteket. Üdv-
Akkor kapcsol ki a védelem, ha a tápfeszültséged nagy hangerőcsúcsnál leesik. Vagy nagyobb terhelhetőségű akku, vagy mankóként egy kondit beletenni. Vagy járó motor mellett döngesd.
értem mondjuk valóban csak akkor csinálta eddig amikor nem járt a motor. tegnap lett beszerelve aztán tegnap észleltem előszőr. zsir uj rádió . Megnéztem hátul van kettő sony xplod hangszóró amire láttam 40w irva meg max input 180w elől az ajtóban pedig 2 kinézetre ugyanolyan nagy csak márkátlan hanszóró őket nemtudom mekkorák lehetnek
igazad volt szamóca járó motornál nem csinálja nagyon durván jol szol tiszta és mégis remeg a visszapillantó meg a hátsó szélvédő köszi
Lehet, hogy ez csak annyit jelent: az akksid már csereérett.
értem lehetséges amugy mert most vásároltam a kocsit 1 hete kereskedésből. megprobáltam megnézni mikori az akksi de nemláttam hogy rá lene irva
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2013
Mérni kellene feszültséget a rádiónál és az akkunál, miközben hangosan szól. Ha nagy a különbség, akkor vékony a vezeték, vagy rossz a kontakt. Ha egyformán esik, akkor gyenge akku. Az, hogy egy hangszóróra mi van írva, az egy dolog, az a kicsit nagyotmondó maximális terhelhetőség, nem ennyit fogyaszt. A mérete sem igazán számít ebből a szempontból.
Re: "Blaupunkt Heidelberg CD51"
Nos a LOMEX volt megközelíthető, s így tudtam venni azt a bizonyos ISO csatit, ami nem volt 400 Ft Beis kötöttem faaxáúl és nagyon szól a kütyü. Szoval csak meg akartam köszönni az infót, sokat segített. Köszi ;-D
Örülök, hogy jó lett, használd egészséggel!
Sziasztok! Van egy Pioneer 6800mp típusú autórádióm és a kocsi beindításkor azonnal kikapcsol és be se lehet kapcsolni csak akkor ,ha leállítom és újra gyújtásra teszem.A 12V-ot megkapja folyamatosan a sárga vezetéken.Próbáltam másik kocsiban is,ott tökéletesen működik. Mi lehet a baj?Kérlek segítsetek!!!
Valószínűleg már halódik az akkumulátor,és annyira megrántja az indító a feszt,hogy a rádió lekapcsol.Lehet a rádióban egy védelem,hogy addig ne induljon újra,míg a kapcsolt szálon nem szűnik meg a tápfeszültség teljesen.
István
Próbáltam frissen feltöltött aksival,úgy is kikapcsol ,a kocsi meg simán indul világítással meg fűtőventilátorral bekapcsolva is.Tettem bele egy másik rádiót is azzal is ezt csinálja,holott az már 1x volt benne és működött rendesen.
Ha bekötöd mindkét szálat állandóra,akkor mit művel?
Lehet valamely biztosítékod , kötésed fellazult az autóban.
Annak a szálnak adjak 12V-ot állandóan amelynek csak gyújtás pillanatában kéne h kapjon feszt? Vagy nem lehet h az X relé lehet a rossz?
Lehet a kiindulópontod is rossz. Tegyél a csatlakozóba egy 12V 21W égőt ahol az akkut kapja tisztán, a backup szálra meg valami kisebb terhelést. Ez után ha mindkét ponton megvan a 12V akkor lehet tesztelni a testkábelt ( lehet az antennán kap testet biztos örül neki.) Ha mindez rendben van akkor jönnek a hangfal kábelek. Amelyik átvezet a test felé azt kiiktatni. Ez után már csak az antenna motor mozgató szál marad.Ha ez többet fogyaszt mint 1A akkor az antennamozgató motor csere. Ha ezután sem jutottál dűlőre akkor rádiócsere.
A hozzászólás módosítva: Nov 24, 2013
Sziasztok!
Van egy CD-s autórádió a kocsiban. Sajnos a gyújtásrendszere nem olyan a kocsinak, hogy legyen a gyújtáskapcsolón olyan kivezetés, ami az autórádiónak van fenntartva (tehát addig van rajta pozitív amíg a kulcs bent van). Így most a sárga állandó pozitív és a piros vezérlő pozitív egybe vannak kötve. Az a bajom, hogy véletlenszerűen magától bekapcsol így a rádió és lemeríti az akkut ha nem veszem észre. Egy külön kis kapcsolóra szeretném kivezetni így a piros vezérlőszálat. Az lenne a kérdésem, hogy ezen a piros vezérlő szálon ami megmondja neki, hogy mikor kapcsolhat be, ezen kb. mekkora áram folyik? 4x25W-os a rádió. Csak azért kérdezem, hogy mekkora terhelhetőségű kapcsolót kéne szereznem. Köszi szépen! Üdv.!
Bár gondolom, mivel az csak vezérlő szál, nem folyhat rajta nagy áram, egy 5A-es kapcsoló vagy relé elé lehet (ilyen van itthon)???
Köszi
Az bőven jó lesz, de fel is szokták tüntetni, hogy hány amperes bizti kell elé.
Ebben azért nem vagyok biztos. Szerintem a gyújtás kulcs a végfok áramát kapcsolja.A vezérlő szál a rádió memóriájához kell, ez valóban kis áramot igényel. Hogy hogyan működik fordított beállítással, azt nem tudom.
Sziasztok!
Autórádió válogatja, melyiknél, mit kapcsol a piros szál. Sok esetben a sárga szálon már szinte teljes a tápellátás, csak egy kapcsolójel érkezik a piros szálon. Üdv
sziasztok lenne egy ojan kérdésem hogy nem e tud nekem valaki abban segíteni hogy van egy lg autós rádióm hidegben nem indul be csak bizonyos idö után mi lehet a probléma?? merrt én akárhogy probálkozok kideríteni nem sikerül :S válaszaitokat elöre is köszönöm
|
Bejelentkezés
Hirdetés |