Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » MSP430 mikrovezérlők

Témaindító: gomzito, idő: Ápr 21, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   119 / 139
(#) icserny válasza G-man hozzászólására (») Dec 11, 2013 /

Idézet:
„Melyik a legegyszerűbb megoldás a problémámra?”
A tranzisztor. Itt is találsz tippeket.
(#) G-man válasza icserny hozzászólására (») Dec 11, 2013 /

Á remek! Köszönöm szépen a segítséged!
(#) martonroli hozzászólása Dec 11, 2013 /

Bocsánat mint már mondtam kezdő vagyok.Akkor átfogalmazom a kérdésem, hogyan tudom hozzá kötni a dc motort az MSP430G2-höz?
(#) szitko válasza martonroli hozzászólására (») Dec 11, 2013 /

Idézet:
„hogyan tudom hozzá kötni a dc motort az MSP430G2-höz”

Keresel egy jó erős cipőfűzőt, vagy spárgát, és hozzácsomózod.

A viccet félretéve, az attól függ mit is szeretnél a motorral kezdeni. Oda-vissza forogjon? Szabályzott legyen a fordulat? És még sorolhatnám... Amit lentebb beraktál képet (motorszabályzó H-híd) az ehhez a motorhoz bőven jó. De ha körbenézel itt a cikkek között, akkor Fizikus fórumtársunk kivalló cikkében is találsz megoldást, pár könnyebben beszerezhető alkatrésszel.

Lényegében csak annyi lenne hogy gomb nyomásra x fokot fordul erre ha megnyomom még egyszer akkor x fokot arra.Ezt +vezérlő nélkül meg lehet csinálni?
(#) magitor hozzászólása Dec 11, 2013 /

Szisztok!

Uj avgyok még az msp430ben. Eddig csak SPI kommunikáciot használtam, az lenne a kérdésem hogy használte valaki i2c. kerestem valami emberi fogyásztásra alkalmas leirást de nem találtam eddig. igazábol az érdekelne hogy miképppen működik ha beállítom a p1sel p1sel2 t és a többi konfigot akkor utánna hogy tudom kiküldeni az adatot ill venni. egy mpu-6050 em van azt szeretném életre kelteni. ha valaki egy minta progit tudna küldeni meghálálnám. első körben nem akarok interruptot köszönöm.
(#) szitko válasza martonroli hozzászólására (») Dec 11, 2013 / 1