Fórum témák
» Több friss téma |
A klónok CH340 Soros-USB illesztőjének drivere (Letöltés)
Idézet: „Az Arduino _nem_ támogatja a 7/24-es üzemet” Akkor ne bízzunk rá eseményvezérlést, több napos hetes időzítések ? Nem megbízható hosszú távon ? Avagy bizonyos programozási "trükkök" segítségével kell elkerülni az ilyen "túlcsordulásokat"? Egyéb hiányosságai , korlátai ? Időnként resetelje magát hosszú távon?
Chipbe BOD berak. És még pár:
MCUSR regiszterrel figyelés (mitől van reset), tápszűrés,, külső resetáramkör, I/O lábak védelme, memóriavédelem (túlcsordulás/alulcsordulás), profi(bb) hibakezelés, Watchdog használat + bootloader-módosítás, bekapcsolási/kikapcsoláyi tranziensek HW/szoftveres megakadályozása/védelme....
Sziasztok.
Kezdő vagyok még a témában most tanulom programozni. Olyan gondom van, hogy egy relét akarok ki/be kapcsolgatni de nem delay-al. Amiket találok példa programokat időzítésre nem működnek. Írna nekem valaki egy kis példa programot? Előre is köszi.
A delay() azzal nem meghúzod.
Nézd meg a time() date() függvényt. Illetve a seconds(), milis() függvényeket.
A delay tudom hogy várakozás idő csak akkor úgy semmi más sem megy.
Akkor megszakítások használatával időzíteni.