Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   108 / 195
(#) Csontdaralo hozzászólása Feb 9, 2014 /
 
Igazából az a szelep működik. Időnként szépen kattog, utána meg elhallgat. Vagy ettől még lehet rossz?
(#) VIM válasza Csontdaralo hozzászólására (») Feb 9, 2014 /
 
Mindenképpen üzemállapottól függ a működése és a motorvezérlő dönti el mikor működtesse azt. A két szonda közül az egyik széles sávú és úgy hírlik nem hosszú életű .... nem tudom mi az igazság. Annak a csatlakozóját kellene még megvizsgálni, érdemes, mert hat vezetékes.
(#) steeve0404 hozzászólása Feb 15, 2014 /
 
Hellósztok!

Nem rég tulajdonunkba került egy 2001 Skoda Octavia 1.9TDI 110Le L&K felszereltségű.
Német autóról beszélünk.
A probléma az hogy a műszeregység vagy óracsoport ki hogy ismeri a kijelző képe csikos alig olvasható.. a többi óra minden megy csak az a "kuka" úgy mond. Ez minek oka lehet ??
Vagy szimplán a kijelző csere és oké lesz?
És ilyen kijelzőt honnan vásároljak esetleg rendeljek ? Vagy van valakinek ilyen e ? Nagyon szépen köszönöm előre is a észrevételeket és válaszokat.
(#) Amarton válasza steeve0404 hozzászólására (») Feb 15, 2014 /
 
Ha az alsó két kijelzőre gondolsz, ami a fordulatmérő és sebesség mérő alatt van, akkor nekem van ilyen.
(#) steeve0404 hozzászólása Feb 16, 2014 /
 
Amarton én erre a kijelzőre gondolnék ..

http://www.autodemont.sk/hu/maxi-dot-kijelzo/
(#) simongergo hozzászólása Feb 16, 2014 /
 
Sziasztok!

Nekem egy 2001-es 1.6 elegance ferdehátú AKL-es Octaviam van.
Az a jelenség hogy mikor 2-be, 3-ba 4-be lepadlózom megtorpan mintha le akarna állni, ha elengedem a gázpedált visszaáll, ha tovább nyomom akkor lassan gyorsul aztán olyan 2000-2500 rpm körül elkezd húzni. De menetközben és állva se állt még le. Ha lassan gyorsítok nem tapasztalok rángatást meg semmit. Viszont néha az alapjárat ingadozik 600-1000 közt aztán valamikor visszaáll.Az üzemanyag szintjelző néha lefekszik aztán visszaáll de a nem mutat pontosan.
Mi lehet a gond illetve házilag meg lehet csinálni vagy egy jó szerelő kellene.
Ha valaki Debrecenben tudna specialistát azt megköszönném ja és a válaszokat is.
A szerelési könyvem megvan ha kell valakinek.
(#) VIM válasza simongergo hozzászólására (») Feb 16, 2014 /
 
Szia! Valószínű, hogy levegős gondok lehetnek. Van egy ún. dupladugattyús szelep aminek éppen gyorsításkor van szerepe, hogy honnan szívjon levegőt a szívócső. A szelep 12V-os és 25-35Ohm között megfelelő az ellenállása. Az is lehet, hogy a hozzá vezető csövek el vannak rakodva korommal és ezért nem működik megfelelően, nem tudom. Akkor tudnál többet, ha valaki tudna élő adatot is nézni a motor működése közben.
(#) BD249 hozzászólása Feb 17, 2014 /
 
Sziasztok!
Segítségeteket kérem egy AEE motor kódu 2002-es Octávia bal első ajtó központi zár nem működik hibajelenséghez.
A zárat már kiszedtem és azon minden tökéletes.
Az biztos, hogy a motor nem kap feszültséget....
Hallok valahol egy relét kattani, de nem tudom hol lehet talán az több áramkörös és csak egy érintkező pár van megdögölve.
Vagy állítólag az ablakemelő motornál lévő elektronika ad oda feszt. nem tudom.
Szoftveresen ezt letílthatja valami? Mert a risztóm is elhalgatott csak az indekszek villognak...hang nincs. Ez sem így volt amikor jó volt.........
Előre is köszönöm......
(#) csibai válasza BD249 hozzászólására (») Feb 17, 2014 /
 
Kedves fórumozó Társunk!

Többször ki lett itt a fórumon tárgyalva ez a hiba. Sajnos típusbetegség, nekem is előfordult. Jellemzően a zár alsó részén lévő mikrokapcsoló szokta megadni magát. De érdemes a többit is megvizsgálni. Nem egy szívderítő ebben az időben sajna. Én nem vettem hozzá javító készletet mert találtam a lomok közt egy hasonlót most egy éve azzal működik.
(#) BD249 hozzászólása Feb 17, 2014 /
 
Kedves frumozó Társunk!
Mint írtam a mikrókapcsoló jó a hiba másutt keresendő
De azért köszönöm.
(#) sufni-tunning válasza BD249 hozzászólására (») Feb 17, 2014 /
 
A kp. motorhoz kimegy az áram?
Ha a relé kattan és nem egy ki, akkor a kábelátvezetőben keresném a hibát.
(#) BD249 válasza sufni-tunning hozzászólására (») Feb 17, 2014 /
 
Próbáltam maszírozni a kábel átvezetőt, de nem változott......lehet végleg megszakadt.....megnézem..köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2014
(#) VIM válasza BD249 hozzászólására (») Feb 17, 2014 /
 
Szia! Már ITT egyszer kibeleztem ezt a dolgot és elláttam némi képsorral is a könnyebb megértés végett. A kérdéses mikrokapcsoló az az ajtó bezáródását ellenőrzi le és kikapcsolja az ajtóvilágítási lámpát is.Van azonban még egy jó néhány mikrokapcsoló abban a zárszerkezetben, nevezetesen a kulcsal működtetett zárhenger végén lévők (ezek). Ha mindig kulcsos nyitást eszközölsz, talán nem árt ezeket a mikrókat is megnézni. Másik (utas oldali) ajtóról nem tudsz esetleg zárást kiadni?
(#) BD249 válasza VIM hozzászólására (») Feb 17, 2014 /
 
Köszönöm.
Ellenorzom a forrasztásokat.
(#) Smidipeti hozzászólása Feb 18, 2014 /
 
Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok a fórumon.2006-os BSE motorkodú 1.6 gázos octaviám van 210.000 km-rel.Kb 2 hónapja tapasztlom,hogy komolyabb emelkedő után vagy ha magas fordulatszámon megyek,égett olajszagot érzek az utastérben.Illetve mostanában,főleg nagyobb hidegben voltak alapjárati gondok is(2-3-szor az autó is leállt menet kőzben) de csak hideg motornál.Visszaolvastam majd minden oldalt.Pillangószelepet megpucoltam,érdemi változás nem történt.Lehet,hogy a kipufogó leömlő repedése okozza az olajszagot.Tudna valaki esetleg egy korrekt szerelőt ajánlani pesten aki megnézné?
Előre is köszönöm a válaszokat.
(#) gyuo hozzászólása Feb 20, 2014 /
 
Sziasztok! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. 2001-es, 1,9 tdi octaviámban az autómata váltót kicseréltettem kézire. A motorvezérlőben át tudták írni a váltót, de az óraegységben nem. Ezért az ASR és a tempomat nem is működik. Mit tegyek szerintetek?
Köszönöm előre is a segítséget.
(#) Birs Alma hozzászólása Feb 21, 2014 /
 
Sziasztok,

Az a problémám, hogy ha nem használom az autót, akkor 3-4 nap mulva már nem indul be. Az akku lemerűl. (Minnél tovább áll az autó, annál jobban.) Megmértem, ha kulcs kivéve, ajtók csukva akkor 18mA-t vesz fel. Az nem tűnik soknak. Ha sikerül beindítani az autót (bika) és megyek fél órát, akkor utána rendben indít.
Cserélhetem az akkumulátort?
Ha igen, milyen típust és mekkora teljesítményűt javasoltok. (1.4 benzines.) Most BOSCH SILVER 60Ah (540A) volt benne. kb. 4 éve. De ha van valami olcsóbb, de jó...
Az akku feszültségét hogyan tudom megmérni? Multiméterem van, de valami oylasmi rémlik, hogy valami ellenállást (mekkorát?) az akkura kell kapcsolni. Ez így van? És miért?
Azt olvastam valahol, hogy ha a töltőfeszültség < 13,4v vagy > 14,5v az káros. Hogy tudom a töltőfeszültséget megmérni?
Egy régi akkutöltőm van. Annak a töltőfeszültségét hogyan tudom megmérni?

Kösz a segítséget.

L.
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2014
(#) gaba78 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Feb 21, 2014 /
 
Szia! Nekem is volt ilyen problémám, önindítom volt rossz, bendikszet kellet cserélni.
(#) zolika60 válasza Birs Alma hozzászólására (») Feb 21, 2014 /
 
Ha tudod nézd meg benne az elektrolit szintet, akkor is ha gondozás mentes. Elrontani már úgysem tudod. Ha mégis venned kell, írj privátban, segítek olcsóbbá tenni.
(#) judas545 hozzászólása Feb 21, 2014 /
 
Sziasztok!

Van egy 1-es Octavia a családban és a központi zár már nem az igazi. Van amikor nem zárt le minden ajtót, most már csak egy ajtót zár le. Valami ha tudtok javasoljatok, köszönöm.
(#) zolika60 válasza judas545 hozzászólására (») Feb 21, 2014 /
 
A zár(ak)ban a mikrokapcsolókat vizsgáld.
(#) steveboy21 hozzászólása Feb 23, 2014 /
 
Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni. Most vásároltam egy 2007-es Octavia rs tdi-t és az a problémája hogy teljesen rabszodikusan leesik a vizhöfok mutatoja a müszerfalon majd vissza áll majd megint leesik félig majd visszaáll. Az autó közben rángatozik menet közben. Vizhöfok jeladot már kicseréltem mind a kettöt de igy is csinálja. Diagnosztika azt irja folyamatosan hogy vizhöfok jelado probléma. Mi lehet a baj? Kábelszakadás? Valaki ötlet?
(#) Amarton válasza steveboy21 hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia, menet közben kellene olvasni a mért értékeket a műszerfalból és motorvezérlőből. Amikor rángat, akkor mit mér a műszerfal, illetve a motorvezérlő?
(#) VIM válasza steveboy21 hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia! Motorkódot tudnál mondani? Az "rs tdi" nem sokat segít. Nem találtam olyan vezérlőt amiben kettő motorhőfok érzékelő volna, vagy belevetted az üzemanyag hőm. érzékelőt is?
(#) steveboy21 hozzászólása Feb 24, 2014 /
 
BMN motorkod. Van egy vízhőfok jeladó bal oldalon felül és egy jobb oldalon alul. Kimértük a kábelezést az sem mutat hibát. Most cserélünk egy termosztátot hátha. A diag mindig vizhöfok jelado hibát ir.
(#) geyseer válasza judas545 hozzászólására (») Feb 24, 2014 /
 
Üdv!
Meg az ajtókba menő kábeleket.a gumi átvezetők alatt,azok is el szoktak törni a sok nyitogatás miatt.
(#) steeve0404 hozzászólása Feb 24, 2014 /
 
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok miszerint van navi a skodánkban és úgy tudom javítsatok ki ha rosszul , aksit cserélünk például, a navi elfelejt mindent és kéne valami féle kód ami után hozzáférhető a rádio. Ez igaz? És ezen kód hogy deríthető ki ?Mivel a Navi rész is elméletileg azért nem megy a cdről mert valami kódot kellene levadászni és megadni.
(#) Sáradi János hozzászólása Feb 25, 2014 /
 
Sziasztok. 1.6-os Octaviám van. A nagy gondom hogy ma nem tudtam
kinyitni az ajtót. A központi zár nyitja mind a négyet / kombi /, de a baloldali
vezető ülésnél lévő nem nyílik!! Bemásztam a másik ajtótól, a kallantyút
meghúzva érzem, hogy a bovden nincs elszakadva. Úgy tűnik mintha
zárt állapotba szétesett volna a zár !! Van tippetek, hogy tudom az ajtót kinyitni ??
Elektromos probléma is tud ilyet csinálni ??
(#) VIM válasza Sáradi János hozzászólására (») Feb 25, 2014 /
 
Szia! Már írtam egyszer erről, de nem érkezett visszajelzés, hogy sikerült-e így nyitásra bírni az ajtót. A kulcsos nyitást próbáltad a hengerzárban? Ha így nem megy akkor belülről a kis stiftet, kettő erősebb és hegyes rajztűvel kell felcsalni a felszínre. Lehet, hogy két kéz nem elég hozzá és találékonynak kell lenni a művelethez.
(#) Sáradi János válasza VIM hozzászólására (») Feb 25, 2014 /
 
Központi zár van, de kulcsos. Nincs távirányító. A hengerzár elfordul, nyitja is a többi ajtót.
Belülről ha meghúzom a kallantyút, a stift fel is jön, de az ajtó nem nyílik !!
Következő: »»   108 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem