Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Igazából az a szelep működik. Időnként szépen kattog, utána meg elhallgat. Vagy ettől még lehet rossz?
Mindenképpen üzemállapottól függ a működése és a motorvezérlő dönti el mikor működtesse azt. A két szonda közül az egyik széles sávú és úgy hírlik nem hosszú életű .... nem tudom mi az igazság. Annak a csatlakozóját kellene még megvizsgálni, érdemes, mert hat vezetékes.
Hellósztok!
Nem rég tulajdonunkba került egy 2001 Skoda Octavia 1.9TDI 110Le L&K felszereltségű. Német autóról beszélünk. A probléma az hogy a műszeregység vagy óracsoport ki hogy ismeri a kijelző képe csikos alig olvasható.. a többi óra minden megy csak az a "kuka" úgy mond. Ez minek oka lehet ?? Vagy szimplán a kijelző csere és oké lesz? És ilyen kijelzőt honnan vásároljak esetleg rendeljek ? Vagy van valakinek ilyen e ? Nagyon szépen köszönöm előre is a észrevételeket és válaszokat.
Ha az alsó két kijelzőre gondolsz, ami a fordulatmérő és sebesség mérő alatt van, akkor nekem van ilyen.
Sziasztok!
Nekem egy 2001-es 1.6 elegance ferdehátú AKL-es Octaviam van. Az a jelenség hogy mikor 2-be, 3-ba 4-be lepadlózom megtorpan mintha le akarna állni, ha elengedem a gázpedált visszaáll, ha tovább nyomom akkor lassan gyorsul aztán olyan 2000-2500 rpm körül elkezd húzni. De menetközben és állva se állt még le. Ha lassan gyorsítok nem tapasztalok rángatást meg semmit. Viszont néha az alapjárat ingadozik 600-1000 közt aztán valamikor visszaáll.Az üzemanyag szintjelző néha lefekszik aztán visszaáll de a nem mutat pontosan. Mi lehet a gond illetve házilag meg lehet csinálni vagy egy jó szerelő kellene. Ha valaki Debrecenben tudna specialistát azt megköszönném ja és a válaszokat is. A szerelési könyvem megvan ha kell valakinek.
Szia! Valószínű, hogy levegős gondok lehetnek. Van egy ún. dupladugattyús szelep aminek éppen gyorsításkor van szerepe, hogy honnan szívjon levegőt a szívócső. A szelep 12V-os és 25-35Ohm között megfelelő az ellenállása. Az is lehet, hogy a hozzá vezető csövek el vannak rakodva korommal és ezért nem működik megfelelően, nem tudom. Akkor tudnál többet, ha valaki tudna élő adatot is nézni a motor működése közben.
Sziasztok!
Segítségeteket kérem egy AEE motor kódu 2002-es Octávia bal első ajtó központi zár nem működik hibajelenséghez. A zárat már kiszedtem és azon minden tökéletes. Az biztos, hogy a motor nem kap feszültséget.... Hallok valahol egy relét kattani, de nem tudom hol lehet talán az több áramkörös és csak egy érintkező pár van megdögölve. Vagy állítólag az ablakemelő motornál lévő elektronika ad oda feszt. nem tudom. Szoftveresen ezt letílthatja valami? Mert a risztóm is elhalgatott csak az indekszek villognak...hang nincs. Ez sem így volt amikor jó volt......... Előre is köszönöm......
Kedves fórumozó Társunk!
Többször ki lett itt a fórumon tárgyalva ez a hiba. Sajnos típusbetegség, nekem is előfordult. Jellemzően a zár alsó részén lévő mikrokapcsoló szokta megadni magát. De érdemes a többit is megvizsgálni. Nem egy szívderítő ebben az időben sajna. Én nem vettem hozzá javító készletet mert találtam a lomok közt egy hasonlót most egy éve azzal működik.
Kedves frumozó Társunk!
Mint írtam a mikrókapcsoló jó a hiba másutt keresendő De azért köszönöm.
A kp. motorhoz kimegy az áram?
Ha a relé kattan és nem egy ki, akkor a kábelátvezetőben keresném a hibát.
Próbáltam maszírozni a kábel átvezetőt, de nem változott......lehet végleg megszakadt.....megnézem..köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2014
Szia! Már ITT egyszer kibeleztem ezt a dolgot és elláttam némi képsorral is a könnyebb megértés végett. A kérdéses mikrokapcsoló az az ajtó bezáródását ellenőrzi le és kikapcsolja az ajtóvilágítási lámpát is.Van azonban még egy jó néhány mikrokapcsoló abban a zárszerkezetben, nevezetesen a kulcsal működtetett zárhenger végén lévők (ezek). Ha mindig kulcsos nyitást eszközölsz, talán nem árt ezeket a mikrókat is megnézni. Másik (utas oldali) ajtóról nem tudsz esetleg zárást kiadni?
Üdvözlök mindenkit!
Új vagyok a fórumon.2006-os BSE motorkodú 1.6 gázos octaviám van 210.000 km-rel.Kb 2 hónapja tapasztlom,hogy komolyabb emelkedő után vagy ha magas fordulatszámon megyek,égett olajszagot érzek az utastérben.Illetve mostanában,főleg nagyobb hidegben voltak alapjárati gondok is(2-3-szor az autó is leállt menet kőzben) de csak hideg motornál.Visszaolvastam majd minden oldalt.Pillangószelepet megpucoltam,érdemi változás nem történt.Lehet,hogy a kipufogó leömlő repedése okozza az olajszagot.Tudna valaki esetleg egy korrekt szerelőt ajánlani pesten aki megnézné? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni. 2001-es, 1,9 tdi octaviámban az autómata váltót kicseréltettem kézire. A motorvezérlőben át tudták írni a váltót, de az óraegységben nem. Ezért az ASR és a tempomat nem is működik. Mit tegyek szerintetek?
Köszönöm előre is a segítséget.
Sziasztok,
Az a problémám, hogy ha nem használom az autót, akkor 3-4 nap mulva már nem indul be. Az akku lemerűl. (Minnél tovább áll az autó, annál jobban.) Megmértem, ha kulcs kivéve, ajtók csukva akkor 18mA-t vesz fel. Az nem tűnik soknak. Ha sikerül beindítani az autót (bika) és megyek fél órát, akkor utána rendben indít. Cserélhetem az akkumulátort? Ha igen, milyen típust és mekkora teljesítményűt javasoltok. (1.4 benzines.) Most BOSCH SILVER 60Ah (540A) volt benne. kb. 4 éve. De ha van valami olcsóbb, de jó... Az akku feszültségét hogyan tudom megmérni? Multiméterem van, de valami oylasmi rémlik, hogy valami ellenállást (mekkorát?) az akkura kell kapcsolni. Ez így van? És miért? Azt olvastam valahol, hogy ha a töltőfeszültség < 13,4v vagy > 14,5v az káros. Hogy tudom a töltőfeszültséget megmérni? Egy régi akkutöltőm van. Annak a töltőfeszültségét hogyan tudom megmérni? Kösz a segítséget. L. A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2014
Szia! Nekem is volt ilyen problémám, önindítom volt rossz, bendikszet kellet cserélni.
Ha tudod nézd meg benne az elektrolit szintet, akkor is ha gondozás mentes. Elrontani már úgysem tudod. Ha mégis venned kell, írj privátban, segítek olcsóbbá tenni.
Sziasztok!
Van egy 1-es Octavia a családban és a központi zár már nem az igazi. Van amikor nem zárt le minden ajtót, most már csak egy ajtót zár le. Valami ha tudtok javasoljatok, köszönöm.
A zár(ak)ban a mikrokapcsolókat vizsgáld.
Sziasztok!
Egy kis segitséget szeretnék kérni. Most vásároltam egy 2007-es Octavia rs tdi-t és az a problémája hogy teljesen rabszodikusan leesik a vizhöfok mutatoja a müszerfalon majd vissza áll majd megint leesik félig majd visszaáll. Az autó közben rángatozik menet közben. Vizhöfok jeladot már kicseréltem mind a kettöt de igy is csinálja. Diagnosztika azt irja folyamatosan hogy vizhöfok jelado probléma. Mi lehet a baj? Kábelszakadás? Valaki ötlet?
Szia, menet közben kellene olvasni a mért értékeket a műszerfalból és motorvezérlőből. Amikor rángat, akkor mit mér a műszerfal, illetve a motorvezérlő?
Szia! Motorkódot tudnál mondani? Az "rs tdi" nem sokat segít. Nem találtam olyan vezérlőt amiben kettő motorhőfok érzékelő volna, vagy belevetted az üzemanyag hőm. érzékelőt is?
BMN motorkod. Van egy vízhőfok jeladó bal oldalon felül és egy jobb oldalon alul. Kimértük a kábelezést az sem mutat hibát. Most cserélünk egy termosztátot hátha. A diag mindig vizhöfok jelado hibát ir.
Üdv!
Meg az ajtókba menő kábeleket.a gumi átvezetők alatt,azok is el szoktak törni a sok nyitogatás miatt.
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok miszerint van navi a skodánkban és úgy tudom javítsatok ki ha rosszul , aksit cserélünk például, a navi elfelejt mindent és kéne valami féle kód ami után hozzáférhető a rádio. Ez igaz? És ezen kód hogy deríthető ki ?Mivel a Navi rész is elméletileg azért nem megy a cdről mert valami kódot kellene levadászni és megadni.
Sziasztok. 1.6-os Octaviám van. A nagy gondom hogy ma nem tudtam
kinyitni az ajtót. A központi zár nyitja mind a négyet / kombi /, de a baloldali vezető ülésnél lévő nem nyílik!! Bemásztam a másik ajtótól, a kallantyút meghúzva érzem, hogy a bovden nincs elszakadva. Úgy tűnik mintha zárt állapotba szétesett volna a zár !! Van tippetek, hogy tudom az ajtót kinyitni ?? Elektromos probléma is tud ilyet csinálni ??
Szia! Már írtam egyszer erről, de nem érkezett visszajelzés, hogy sikerült-e így nyitásra bírni az ajtót. A kulcsos nyitást próbáltad a hengerzárban? Ha így nem megy akkor belülről a kis stiftet, kettő erősebb és hegyes rajztűvel kell felcsalni a felszínre. Lehet, hogy két kéz nem elég hozzá és találékonynak kell lenni a művelethez.
Központi zár van, de kulcsos. Nincs távirányító. A hengerzár elfordul, nyitja is a többi ajtót.
Belülről ha meghúzom a kallantyút, a stift fel is jön, de az ajtó nem nyílik !! |
Bejelentkezés
Hirdetés |