Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   109 / 195
(#) VIM válasza Sáradi János hozzászólására (») Feb 25, 2014 /
 
Hát ez elég érdekes, mert ez a retesz az egész zárhoz. Belül nincs bowden csak a kilincsnél. Akkor lehet, hogy az szakadt el és azért nem lehet kívülről kinyitni. A belső karral is próbáltad már?
(#) geyseer válasza Sáradi János hozzászólására (») Feb 25, 2014 /
 
Üdv!
A külső kilincset húzva(mintha nyitnád az ajtót) ütögesd ököllel(mintha az asztalra csapnál) a zárszerkezet magasságában az ajtót. És egyszer csak kinyílik.
(#) ftamas84 hozzászólása Feb 26, 2014 /
 
Hello van egy Skoda Octavia combim 2003 75kw 102LE reggel elso inditasra nehezen indul volt hogy 5 ik probara indult el,azota le let cserelve a toltorele,aksi,es az uzemanyag pmpa releje is.A a tolto rele csereje utan meg az nap este az aksi teljesen meghalt reggel uj aksit vettem ugy gyult kb 2 napik utana vissza jott a reggeli gond,aztan valami kontakt hibat javitotak rajta es ket hetik okes is volt.Utana egyik reggel ujra nehezen indult akkor csereltunk relet az uzemanyag pompanak harom napig indult es ma reggel ujra nem csak 5 ik nekifutasra es akkor is erotlenul nehezen ja es napkozbes soha semmi gond nincs vele indul elsore alig fordit es indul is,mar kezd duhiteni mert eleg kolcseges probalkozasok
(#) Miller11 hozzászólása Feb 27, 2014 /
 
Sziasztok! Skoda Octavia 1,9 tdi, 98 as a 110LE-s motorral, fordított polaritással próbálták bikázni, töltésjelző világít járó motor mellett és persze nem tölti az akksit, járó motor mellett csak az akksi nem kap áramot, minden egyéb elektromos rendszer működik, szerintetek hol keressem a hibát? Feltöltött akksival normálisan indul. Ötletek? Köszi, Miller
(#) VIM válasza Miller11 hozzászólására (») Feb 27, 2014 /
 
Szia! Feltehetően a generátor főbiztosítója kiolvadt. Az akkumulátoron van és az első biztosíték az öt egymás mellett lévőből, 110A-s.
(#) Miller11 hozzászólása Feb 27, 2014 /
 
Szia VIM, köszönöm, három 30A-es (zöld)biztosíték van az akkumulátoron, legalábbis a dobozban ennyit látok, a háromból egyet kellett kicserélni. Lehetséges h a biztosítékok utáni(térben alatti) kábelköteg olvadt esetleg meg? Köszi
(#) VIM válasza Miller11 hozzászólására (») Feb 27, 2014 /
 
Azért egy 110A-os biztosíték nem úgy néz ki mint a szokványos "tűzősarus". Ha ez a biztosító nem olvadt ki akkor a generátor gerjesztő diódái is elszállhattak.
(#) judas545 válasza geyseer hozzászólására (») Feb 28, 2014 /
 
Ha a sofőr ajtóban lévő kapcsolóval zárom akkor lezár minden ajtót, azzal ami minden ajtót zár. Azért nem értem mi lehet a gond.
(#) VIM válasza judas545 hozzászólására (») Feb 28, 2014 /
 
Szia! Az a kapcsoló független a hengerzár által működtetett kapcsolótól. Ha a vezető oldali ajtóról nem tudod bezárni az ajtókat, akkor valószínű, hogy a záron belül ezek a kapcsolók vannak az igénybevételtől elhasználódva.
(#) Miller11 válasza VIM hozzászólására (») Feb 28, 2014 /
 
Aha akkor azért nem tűnt biztosítéknak, csekkolom, köszönöm
(#) kavigo hozzászólása Márc 3, 2014 /
 
Sziasztok!
2005 Skoda Octavia (2 GIFT) 1.4 16v BCA tud valaki segíteni? Kuplungszerkezet cserés lett a kicsike 200 vagy 210 tárcsával szerelték?
(#) SzervízMacska válasza kavigo hozzászólására (») Márc 3, 2014 / 1
 
Szia. Ebben elektromos tárcsa van?
(#) zolika60 válasza kavigo hozzászólására (») Márc 3, 2014 / 1
 
Ha az Unix program jó akkor 200-as.
(#) kavigo hozzászólása Márc 4, 2014 /
 
Remélem nem elektromos tárcsa.Köszönöm szépen a hozzá szólásokat . Felhívtam a SKODA szervizt alvázszám alapján megmondtak mindent 200 tárcsával szerelték. De azért köszönöm szépen
(#) Miller11 válasza VIM hozzászólására (») Márc 5, 2014 /
 
Köszi, megoldódott, az volt.
(#) cszsolt79 hozzászólása Márc 6, 2014 /
 
sziasztok ..nekem 2002 es octavia 1,9 tdi 66 kw autóm van.meg tudná mondani nekem valaki hogy hol helyezkedik el a tolató lámpa kapcsolója? valahol a váltóra van rászerelve de nem találom!!előre köszönet mindenért sziasztok !!!
(#) firefighter hozzászólása Márc 7, 2014 /
 
Sziasztok. Nekem egy 1.6-os 98-as AEE motorkódú Octaviam van. Mostanában
, ha hideg motornál 2-ben gyorsítani szeretnék, akkor megtorpan az autó, majd hirtelen erőre kap és elkezd gyorsulni. Meleg motornál nem tapasztaltam. Ismerősöm azt mondta, hogy a légtömegmérővel lehet probléma. Ma meg akartuk keresni, de nem jöttünk rá, hogy hol lehet. Valaki tudja, hogy hol kell keresni? Esetleg egy fotót is tud róla feltenni? (állítólag ha megtakarítják a benne található érzékelőt, akkor újra erőre kap az autó)
Előre is köszönöm a választ!!!!!
(#) denon888 válasza firefighter hozzászólására (») Márc 7, 2014 /
 
Ha jól tudom ebben nincs légtömegmérő.
(#) firefighter válasza denon888 hozzászólására (») Márc 8, 2014 /
 
Akkor lehet azért nem találta a haver? Mi lehet a baj?
(#) csibai hozzászólása Márc 11, 2014 /
 
Tisztelt fórumozó társak!

Sajnos ismét a segítségetekre szorulok...
A hiba az AEE motorkódú octaviamban az, hogy égve maradt a jobb oldali ("anyós ülés felőli) index.
Bármit kapcsolok, világítást, index ide-oda, elakadásjelző, a hiba megmarad.
Tud erre valaki megoldást? Ráadásul hétfőn kellene műszakira vinnem. Nem a legjobbkor jönnek ezek a vacakolások.
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv: Csibai
(#) zolika60 válasza csibai hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
A vészvillogó kapcsolóját nézném meg először.
(#) denon888 válasza csibai hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Folyamatosan világít, vagy olyan mintha indexelne?
(#) csibai válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Köszönöm, hogy ilyen segítőkészek vagytok!!! Folyamatosan világít az első a hátsó és az oldal index lámpája a jobb oldalon. Próbáltam az elakadásjelzőt is be-ki kapcsolni de az sem segített sajna.
(#) csibai válasza denon888 hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Van riasztó beépítve, de ha ki van nyitva az ajtó jár a motor akkor sem tudom kapcsolni sajna.
(#) denon888 válasza csibai hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Próbáld meg teljesen kikapcsolni a riasztót. Persze ha tudod. Ha META van benne ott egy kulccsal lehet deaktiválni.
(#) denon888 válasza denon888 hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Vagy próbáld meg ki-be kapcsolgatni a riasztót.
(#) csibai válasza denon888 hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Bár úgy legyen hogy ez segít! Most levettem az akku sarut és kulccsal zártam be.
Reggel mindjárt az lesz az első!!
(#) denon888 válasza csibai hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Ezt tapasztalatból írom. Csak nekem a bal oldali index csinálta ugyan ezt.
(#) csibai válasza denon888 hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Köszi! Legyen igazad!!!!!
Ha sikerül vendégem vagy egy nagy-nagy sörre!!!
(#) VIM válasza csibai hozzászólására (») Márc 11, 2014 /
 
Szia! A biztosíték táblán az F39. biztosíték a vészvillogót táplálja az F2. pedig az indexet. Valószínű, hogy ez a kombinált relé akadt meg ebben az állapotában. Ez a relé maga az elakadásjelző kapcsolójában van ott középen a konzolban. A biztosító táblát keresd meg a képek között, be van címezve, könnyen megtalálod.
Következő: »»   109 / 195
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem