Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Hát ez elég érdekes, mert ez a retesz az egész zárhoz. Belül nincs bowden csak a kilincsnél. Akkor lehet, hogy az szakadt el és azért nem lehet kívülről kinyitni. A belső karral is próbáltad már?
Üdv!
A külső kilincset húzva(mintha nyitnád az ajtót) ütögesd ököllel(mintha az asztalra csapnál) a zárszerkezet magasságában az ajtót. És egyszer csak kinyílik.
Hello van egy Skoda Octavia combim 2003 75kw 102LE reggel elso inditasra nehezen indul volt hogy 5 ik probara indult el,azota le let cserelve a toltorele,aksi,es az uzemanyag pmpa releje is.A a tolto rele csereje utan meg az nap este az aksi teljesen meghalt reggel uj aksit vettem ugy gyult kb 2 napik utana vissza jott a reggeli gond,aztan valami kontakt hibat javitotak rajta es ket hetik okes is volt.Utana egyik reggel ujra nehezen indult akkor csereltunk relet az uzemanyag pompanak harom napig indult es ma reggel ujra nem csak 5 ik nekifutasra es akkor is erotlenul nehezen ja es napkozbes soha semmi gond nincs vele indul elsore alig fordit es indul is,mar kezd duhiteni mert eleg kolcseges probalkozasok
Sziasztok! Skoda Octavia 1,9 tdi, 98 as a 110LE-s motorral, fordított polaritással próbálták bikázni, töltésjelző világít járó motor mellett és persze nem tölti az akksit, járó motor mellett csak az akksi nem kap áramot, minden egyéb elektromos rendszer működik, szerintetek hol keressem a hibát? Feltöltött akksival normálisan indul. Ötletek? Köszi, Miller
Szia! Feltehetően a generátor főbiztosítója kiolvadt. Az akkumulátoron van és az első biztosíték az öt egymás mellett lévőből, 110A-s.
Szia VIM, köszönöm, három 30A-es (zöld)biztosíték van az akkumulátoron, legalábbis a dobozban ennyit látok, a háromból egyet kellett kicserélni. Lehetséges h a biztosítékok utáni(térben alatti) kábelköteg olvadt esetleg meg? Köszi
Azért egy 110A-os biztosíték nem úgy néz ki mint a szokványos "tűzősarus". Ha ez a biztosító nem olvadt ki akkor a generátor gerjesztő diódái is elszállhattak.
Ha a sofőr ajtóban lévő kapcsolóval zárom akkor lezár minden ajtót, azzal ami minden ajtót zár. Azért nem értem mi lehet a gond.
Szia! Az a kapcsoló független a hengerzár által működtetett kapcsolótól. Ha a vezető oldali ajtóról nem tudod bezárni az ajtókat, akkor valószínű, hogy a záron belül ezek a kapcsolók vannak az igénybevételtől elhasználódva.
Aha akkor azért nem tűnt biztosítéknak, csekkolom, köszönöm
Sziasztok!
2005 Skoda Octavia (2 GIFT) 1.4 16v BCA tud valaki segíteni? Kuplungszerkezet cserés lett a kicsike 200 vagy 210 tárcsával szerelték?
Szia. Ebben elektromos tárcsa van?
Remélem nem elektromos tárcsa.Köszönöm szépen a hozzá szólásokat . Felhívtam a SKODA szervizt alvázszám alapján megmondtak mindent 200 tárcsával szerelték. De azért köszönöm szépen
sziasztok ..nekem 2002 es octavia 1,9 tdi 66 kw autóm van.meg tudná mondani nekem valaki hogy hol helyezkedik el a tolató lámpa kapcsolója? valahol a váltóra van rászerelve de nem találom!!előre köszönet mindenért sziasztok !!!
Sziasztok. Nekem egy 1.6-os 98-as AEE motorkódú Octaviam van. Mostanában
, ha hideg motornál 2-ben gyorsítani szeretnék, akkor megtorpan az autó, majd hirtelen erőre kap és elkezd gyorsulni. Meleg motornál nem tapasztaltam. Ismerősöm azt mondta, hogy a légtömegmérővel lehet probléma. Ma meg akartuk keresni, de nem jöttünk rá, hogy hol lehet. Valaki tudja, hogy hol kell keresni? Esetleg egy fotót is tud róla feltenni? (állítólag ha megtakarítják a benne található érzékelőt, akkor újra erőre kap az autó) Előre is köszönöm a választ!!!!!
Ha jól tudom ebben nincs légtömegmérő.
Akkor lehet azért nem találta a haver? Mi lehet a baj?
Tisztelt fórumozó társak!
Sajnos ismét a segítségetekre szorulok... A hiba az AEE motorkódú octaviamban az, hogy égve maradt a jobb oldali ("anyós ülés felőli) index. Bármit kapcsolok, világítást, index ide-oda, elakadásjelző, a hiba megmarad. Tud erre valaki megoldást? Ráadásul hétfőn kellene műszakira vinnem. Nem a legjobbkor jönnek ezek a vacakolások. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Csibai
A vészvillogó kapcsolóját nézném meg először.
Folyamatosan világít, vagy olyan mintha indexelne?
Köszönöm, hogy ilyen segítőkészek vagytok!!! Folyamatosan világít az első a hátsó és az oldal index lámpája a jobb oldalon. Próbáltam az elakadásjelzőt is be-ki kapcsolni de az sem segített sajna.
Van riasztó beépítve, de ha ki van nyitva az ajtó jár a motor akkor sem tudom kapcsolni sajna.
Próbáld meg teljesen kikapcsolni a riasztót. Persze ha tudod. Ha META van benne ott egy kulccsal lehet deaktiválni.
Vagy próbáld meg ki-be kapcsolgatni a riasztót.
Bár úgy legyen hogy ez segít! Most levettem az akku sarut és kulccsal zártam be.
Reggel mindjárt az lesz az első!!
Ezt tapasztalatból írom. Csak nekem a bal oldali index csinálta ugyan ezt.
Köszi! Legyen igazad!!!!!
Ha sikerül vendégem vagy egy nagy-nagy sörre!!!
Szia! A biztosíték táblán az F39. biztosíték a vészvillogót táplálja az F2. pedig az indexet. Valószínű, hogy ez a kombinált relé akadt meg ebben az állapotában. Ez a relé maga az elakadásjelző kapcsolójában van ott középen a konzolban. A biztosító táblát keresd meg a képek között, be van címezve, könnyen megtalálod.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |