Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » EAGLE NYÁK tervező
Lapozás: OK   54 / 443
(#) Frankye válasza MPi-c hozzászólására (») Dec 30, 2007 /

Azért aljas, mert ha nem regisztrált is a példány, mint MŰKÖDŐ demo példány mutatják be. Namármost: Hogyan lehetne egy példány MŰKÖDŐ, ha mondjuk kezdőként tervezek egy panelt, de mivel éppen hogy kezdő vagyok, nem sikerül elsőre tökéletesen. Emiatt - hogy később is foglalkozhassam vele! - elmentem naivan, hogy majd egy fél óra-óra múlva előveszem megint. Erre betöltéskor kiírja a jól ismert üzenetet, hogy "illegal copy", és nem engedi visszatölteni.
Megértem én, mint azt már sokszor kifejtettem, hogy egy gyártó (szoftvergyártó!) megpróbálja mindenáron védeni a termékét, ezzel nincs is semmi bajom, de azt már aljasnak tartom, hogy erre nem hívja fel a figyelmet, illetve hogy ilyen trükkel próbál rávenni, hogy vásároljam meg a - nem magyar pénztárcához méretezett árú! - terméket.
Ha abban korlátozna le pl., hogy nem lehet (mittudomén) 200 forrpontnál több, vagy N x M cm-nél nagyobb a NYÁK, vagy nem használhatom mondjuk a Top éayert, vagy minden indításnál, és utána 5 percenként feljönne e baxokgtató ablak, hogy regisztrálj és vegyél meg, vagy valami ilyesmi, akkor azt mondanám, hogy igen, ez eléri a célját, tessék, akinek ez nem elég, vagy akit ez zavar, az vegye meg, regisztrálja, mittudoménmicsoda, de ez aljas, piszkos kis trükk.
De erről már beszélgettünk egyszer, privátban, és ezt - vagy nagyjából ezt - akkor és ott is elmondtam, electrocad!
Remélem, ezzel nem sértettem meg senkit, ez a magánvéleményem kifejtése volt, sem több, sem kevesebb.
(#) elektrocad válasza Frankye hozzászólására (») Dec 30, 2007 /

Idézet:
„elmentem naivan, hogy majd egy fél óra-óra múlva előveszem megint. Erre betöltéskor kiírja a jól ismert üzenetet, hogy "illegal copy", és nem engedi visszatölteni”