Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Szia!
elvagyok büvölve a segitőszándékodtól.., realy..,rendes com-port nincs már a laptopom.., áttettem COM1-re (de semmi változás nem lett)és 9600 -ra a port sebességet (ugy láttam ezt ajánlják a KKL-hez általában..,igen I.E. kell hozzá.., de mostanában azt véltem angol oldalakról kiböngészni hogy ez a DDT2000 pláne ha Can-t is kezelni kell neki akkor 100% hogy csak egy "spéci" Derelek nevü USb kábelről megy--ennek a kábelnek a kereskedelmi beszerzése szinte lehetlen mert csak valami hálózati emberkéknek van vásárlási joga ehhez stb...,még egy másik fajta (Ni...)nem emlékszem milyen nevű japán interface-el is müködik állitólag..,összegezve jelenleg ugy gondolom ez a Vag401-es kábelhez valami régi adatbázis kellene---legalábbis youtube-s install videokban mindig régi verziószámot látok..,az én jelenlegim :v 2.9.0.4 sokkal későbbi és a CAN-es verzióshoz állitólag ez kell..,de egyelőre ilyen régebbit még nem találtam letöltéshez..,illetve láttam de kicsit cikkisnek láttam a letöltését..,tehát egy régi adatbázis betöltésben esetleg reménykedhetek.., egyébbként amikor a csatolt fényképen látható ÜRES autótipus (ren--nissan-dácia stb) ablakot látom akkor csak a pc-re van csatlakoztatva az adapter autóra nem (mert nincs ilyen most itt..)ez esetleg emiatt üresek az ablakok?? romokban vagyok ezért duplán jól eett hogy segitesz!!! köszi és üdv Laci
Szia.
Az aktív tartalom futtatását gondolom engedélyezted? Úgy rémlik mintha a programon belül is be kell állítani a megfelelő com-portot. (Vag-409 kk/l a kábeled szerintem) Lesz egy kis időm megnézem valahol van működő programom. Addig is sok szerencsét!
Milyen autotipuson ohajtod hasznalni?
Az ures autok arra utalnak, hogy a programot ugyan feltetted, de az adatbazis reszek hianyoznak. Az egyelore nincs kapcsolatban a kabel resszel. A CAN resz valoban csak a draga Derelekkel megy, mig a K-vonalas kommunikaciot tudja sima soros-USB atalakito utan is. Sajnos, az ABS egyseg erzekeny a sebessegre, ott inkabb a valodi soros kapcsolat ajanlott, ha megbizhatoan szeretned olvasni, de a sima usb-s is bejon otbol legalabb egyszer.
Szia!
kizárolag "régebbi" Renaultokon tehát kb 2004 elötti --nem can-es autokon.,egyébbként tényleges kommunikációhoz kell az élő internetkapcsolat I.E.6 volt most I.E8 de persze semmi változás---S.P2 van fönn meg Net. keretr.-is..., a kérdéseidre egyébbként "Igen" a válasz : bevoltak "ikszelve"., biztonságért azért Com3-at azért áttettem a klasszikus com 1-re..,jött egy R.Megan II időközben földugtam de semmi változás persze..,érdekes hogy angol forumokon szintén ilyen bénák lehetnek mert leggyakrabban az adatbázis nincs stb a téma..,leszedem és fölrakom mégegyszer (tizedszer???)..,melleseleg mint totál ujonc forumozo kérdezem : ha beirom a letöltési linkeket vagy honlapcimeket az következménnyel jár vagy pedig publikus lehet?? másik xp-és gépen is ide "sikerül" eljutnom csak.., köszi a válaszokat--üdv
Sziasztok!
okulás gyanánt de azért nem garanciával :Adatbázist (ugyanazt az eddigi-sikertelen ominozus v.2.9.0.4.-t) sikerült betölteni.., legalábbis az ablakokban most minden tipus megvan jelenitve..,a program auton való tényleges kiprobálásra jelenleg nincs lehetőségem de ha lesz akkor az eredményről mindenképp beszámolok! Két nagyon kedves- segitőkész hozzászóló leirása meggyözött hogy ez a csodakombinácio: Vag KKl +DDT2000 program mégiscsak egy mükődőképes konfiguráció is lehet ..,erőt vettem magamon a kb 6-10.-ig ujrainstallhoz: az eredeti install manual-t ezuttal is step by step betartva ennyi változtatással: 1.alapböngésző az eddigi I.E.6 helyett I.E.8 2.A programtelpitése után automatikusan az asztalra települő "DDT2000" parancsikont töröltem. 3.Az eddigi programinditó asztali "c-defult.htm" ikont meghagytam az eredeti formában és nem neveztem át mint eddig! Nem tudom van-e volt-e összefüggés de nagyon nem filozok rajta mert a lényeg hogy (valószinüleg..,)fönnt az adatbázis! Sajnos a a laguna club forum nem müködik (ahol ezt témát állitólag már nagyon körüljárták stb..,) legalábbis nem méltoztattak regisztráciot kérő mailomra megerősitést küldeni..,igy továbbra is szivesen várom pl a progi használatával kapcsolatos praktikus jótanácsokat.., nem a Nagy Francia-Magyar kéziszótár beszerzésének szükségességére gondolok.., köszi a segitségeket
sziasztok.
mitől van az ,hogy ezt a hibaüzenetet kapjuk már 2 kábelnél is. mindkét kábel klón kábel,12.12-es. 1-2 olvasásig működött,és utána ez fogad..
Hogy mitől van azt nem tudom, de ebből már egy rakással javítottam. Volt, hogy egyszerre 10db-ot küldtek és mindnek ugyanez volt a baja.
Ebből 1db van nekem ami nem tudom miért, de még mindig működik. A hozzászólás módosítva: Jún 28, 2014
milyenre lehet javitani ezeket?
nem lehet olyanra megcsinalni,hogy ne frissitse le magat a net miatt?
Általában 3 okra vezethető vissza:
1. Nem a hozzáadott szoftverrel használod, amiben nincs áthidalva az FTDI ChipID ellenőrzés. Ha a kábeledben lévő lincensz nem a te egyedi FTDI ChipID-dhoz van párosítva (klón kábelekben nem szokott) és szoftverben nincs kijátszva ennek az ellenőrzése, akkor ezt a hibaüzenetet kapod vissza. 2. Lefrissítetted a kábeledben lévő firmware-t, pl azzal, hogy próbáltál vele egy újabb alkalmazást használni. Mivel elmondásod szerint 12.12.0-val vetted a kábelt, és ahhoz a legfrissebb 1.92 fw tartozik, ezért ez a lehetőség ki van zárva. 3. Fekete listás a kábeled. Engedted fellépni netre a géped, és az aktualizálta a gyártó oldaláról a feketelistát. Az 1. és a 3. esetben rendszerint az alkalmazás legenerálja még a D fájlokat (d1.bin, d2.bin, d3.bin), az alkalmazás ezekből a fájlokból olvassa fel a licenszadatokat. About ablakban ilyenkor unauthorized/invalid licensz státuszt látsz.
koszi az infot.itthon tudom ezeket javitani,vagy forrasztgatni kell?mert akkor inkabb elkuldom valakinek.
Több lehetőség is van:
1. Ingyenes kint lévő BM típusú kábelhez angol 11.11.0-s tartalmat írod a kábelbe és loader-rel (ami az FTDI ChipId ellenőrzést inaktíválja) használod. De ezután sem szabad netre menni vele. A kábel szervizesek 99% ezt fogja tenni vele. További hátránya ennek a megoldásnak, hogy a kínaiaktól az új 512word méretű bootloaderrel érkezett a kábeled, az a szervizes pedig, aki a publikus 11.11.0-s eeprommal dolgozik, csak a régi 256word méretű bootloader-t fogja tudni beleírni a kábelbe neked (csak ez a régi BM típusú kábelekhez való publikus). Ez miatt például a self-upgrade funkció nem fog működni VCDS-ben (nem mintha ebben az esetben szükséged lenne rá). 2. Egy olyan szervizes, akinek meg van ez a tartalom vissza tudja írni ez eredeti kínai tartalmat. Jelen esetben a sorszámod neked "hexa193-00c68d-c1a00d" statikus résszel kezdődik (azutáni rész dinamikusan generálódik verziótól függően), amihez a csatolt EEPROM tartozik. Nem feltétlen kell az egész eepromot és kábelt AVR programozóval újra írni, meg lehet oldalni, hogy USB porton keresztül csak licenszt írják újra. Ezután a kábelt az eredetileg hozzáadott szoftverrel lehet használni. Internetre továbbra sem szabad vele felmenni. 3. Szintén nem publikus megoldás, de állítólag létező megoldás az, ha legújabb szoftverrel működő, frissíthető (később újabb verziókra) típusa programoztatod a kábeled. Ennél a megoldásnál állítólag netet is lehet használni és tőbbféle nyelvre meg tudják csinálni a kábelt.... Remélem tudtam segíteni...
Előző hozzászólásomból az 1. verziót (11.11.0-s angol tartalom és loader használata) te is meg tudod otthon csinálni, de forrasztani kell hozzá- Ráadásul SMD alkatrészekről van szó.
Ehhez minden információt megtalálsz a neten vagy itt a fórumon.
Ki tudja bevállalni a javítást,és mennyibe?
Esetleg olyanra meglehet csinálni,hogy ne tudja lefrissíteni magát?
Vettem 1 vag tacho 3.01 +opel immo kábelt.
Feltelepítettem, kipróbáltam egy vectra 1999 immo olvasást.Nem működik nem látja . Valakinek tapasztalata van hogy egyáltalán ez a kínai szerkezet működik? Meg lehet ezt csinálni ? Vagy kuka...
Szia.
Szinte biztos a hiba a "K" vezeték hiba van nálad. Pontosabban, hogy alapbol a vásárolt csatoloban a szabvány szerint van bekötve a "k" vezeték , vagyis a "7"-es pont-ra. Az opel hasonloan más tipusokkal . eltér ettől. Pontosan nem tudom neked ennél az évjáratnál és tipusnál hol van az "immo" "k" vonal kivezetve az obd csatiba. Ha az emlékeim jok akkor talán a 3-as láb , de lehet a 12-es is . Megprobálok utánanézni neked és tájékoztatlak. Megis néztem neked . Elvileg a Tis Szerint a "3"-as láb az OBD csatiban az Immo A hozzászólás módosítva: Júl 18, 2014
Elképzelhető a dolog..De szétszedtem , és hát a panelra rá van forrasztva a 7, 3, 12, biztosra természetesen a 4és 5 mint test és a 16 láb.Ha jól gondolom a 3 láb az immo.
Több helyről infó: astra f, g nem lehet kiolvasni semmivel az immo kódot obd csatin.Csak immo boxból ,kiszerelve ráforrasztva.
Elvileg opel immo és légzsák kiolvasó. A légzsákot se olvassa a 99 évjáratú vectrából.
A vag tacho részét még nem próbáltam, de arról van egy pár video a neten.Az immo részt cselesen csak felületesen mutogatják, és nem derül ki belőle hogy valóban működik vagy sem..
sziasztok.segítséget szeretnék kérni tőletek!van egy épített sima vag com kábelem sima kkl interfész...vcds lite progival használom!egyszer csak a kábel kiírta hogy nem teljes értékű...mprogal próbálom kiolvasni és ráírni a teljes értékű dumpot, de mprog nem tudja olvasni(error - read eeprom failed device 0)...demóba működik a kábel...nagyon szeretném hogy újra teljes értékű legyen...mondom saját magam építettem eddig semmi baja sem volt!
köszi segítséget!
Itt nincs szükség mprog-ra.
A Lite csak regisztrálási kodot vagy Key Kodot kér- Kérhet esetleg. Nem csak rosszul emlékszel és a progi olt "okositva" Csak azért irom mivel nem is oly régen itt a forumon beleszaladtam egy vitába és az akkor előttem szolonak volt igaza. Sima mezei épitett kábellel üzemelnek ezek a programok. Akkor uána is néztem és tényleg igy van. Amugy a progihoz tényleg van jo törés.
Üdv. Szeretném kiolvasni a nemrég vásárolt audi a4 b5 1999/8-as kocsimból a dolgokat de ehhez nem szeretnék venni méregdrágán vag com adaptert hanem építeni akarok. Kérem aki tud valami működő kapcsolást jelezze felém nagyon megköszönném.
Üdv!
Van egy vag kkl 409.1 kék kábelem és az lenne a problémám hogy beállítom hogy melyik portot használja a programba is ugyan azt a portot állítom be de viszont nem látja a kábelt amúgy a program vcds lite.
Sziasztok
Fiat bravohoz 1999eshez van obd kábelem,átalakitora obd II scanner advanced obd scan tool,ez van ráírva.Win 8on müködik ez?és ha igen hogy.64bites a windows.és fiatecuscan progim van. A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2014
és elm 327es.bocs,annyira nem értek hozzá.
Sziasztok!
Kaptam egy vcds 11.11es kábelt. A tetejére ki vannak vezetve az atmega chip lábai. Milyen program verzióval hasznáhatnám ezt a kábelt és honnan lehetne letőlteni? Van még benne egy 93c56wp és egy gal16v8d. A panel tuloldalán az ftdi-n kívül találtam még mcp2515 és tja1050 eseket. Köszi minden segítséget!
Siasztok!
Visszaolvastam és a tartalmakat letöltöttem. Köszönet leader-nek a megosztásért. Márcsak egy 11.11.0 szoftvert szeretnék mert azt nem találtam... Köszönettel Zoli
Sziasztok, rendeltem egy ilyen kábelt:
Bővebben: Link Valakinek van vele tapasztalata? Lehet fullos progit szerezni hozzá? A hozzászólás módosítva: Dec 27, 2014
szia! pontossan ugyanijen hibakod olvasót vettem én is!!
wv sharan 1.8T benzineshez 98 as tökéletesen működik pár dologtól eltekintve a szoftver ami hozzá van az nem teljes verzio, ezáltal bizonyos funkciók működnek de minden nem! a további infóra van szükséged keress! gergo.toth001@gmail.com
szia! pontossan ugyanijen hibakod olvasót vettem én is!!
wv sharan 1.8T benzineshez 98 as tökéletesen működik pár dologtól eltekintve a szoftver ami hozzá van az nem teljes verzio, ezáltal bizonyos funkciók működnek de minden nem! a további infóra van szükséged keress! gergo.toth001@gmail.com
Szia! köszi a válaszod, írtam mailt még pár infó érdekelne
|
Bejelentkezés
Hirdetés |