Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 65
(#) csiszi07 hozzászólása Ápr 25, 2014 /
 
Sziasztok!
Van egy 95-ös 1000i benzines Fiat Unom. Az alapjárat felpörög illetve leáll, ha meleg a motor és gázt adok, becsörög. Kicseréltem a gyújtáselosztót, az alapjárati motort, az injektort, a víz hőfok szabályzó blombát még a gyertyákat, gyertyapipákat és ennek ellenére sem működik.
Legyetek szívesek ebben az esetben segíteni.
(#) f1balu hozzászólása Máj 6, 2014 /
 
Sziasztok,

Van egy 1996-os évjáratú Fiat Bravam. A problémám a következő. Ma délelőtt mentem vele a városban semmi gond. Majd délután indulnék vele dolgozni, elindul majd leáll. Gondoltam biztos benzin problémája van esetleg kifogyott. Öntöttem rá 5l benzint mondom biztos elindul. Hát nem. Teker-teker és csak teker de meg se moccan. Az AC pumpát hallom hogy megy. Valakinek esetleg ötlet a probléma orvoslására?
(#) zolika60 válasza f1balu hozzászólására (») Máj 6, 2014 /
 
Messziről nehéz lesz kitalálni a baját. Te vagy ott, hogy lásd például gyújtás van-e? Attól hogy az AC zúg még nem biztos, hogy elegendő benzint kap a masina. A szikra van üzemanyagnyomást kell mérni.
(#) Gabor1991 hozzászólása Máj 13, 2014 /
 
Sziasztok nekem egy olyan gondom lenne hogy mára nem ment a műszerfal világításom meg semmi egyik helyzetjelzőm se mi lehetne a probléma minden biztosíték jó nem ment ki egyik se csak akkor a műszerfalnak attól világítania kellene a műszerek mennek rajta minden rendben van csak nem megy a világítása meg a világítás visszajelzője se.
Hol kezdhetném el a keresgélést milyen relét nézzek meg vagy nem tudom mi van rákötve ezekre.
Fiat Punto 1.7TD 1998-as

Válaszotokat előre is köszönöm.
(#) endrusz válasza Gabor1991 hozzászólására (») Máj 14, 2014 /
 
Szia! Itt a rajz,hátha segít.
(#) Gabor1991 válasza endrusz hozzászólására (») Máj 19, 2014 /
 
Köszi szépen a segítséget meglett a hiba a gyujtáskapcsoló nem adott a bajuszkapcsolónak áramot
(#) Isoo hozzászólása Máj 20, 2014 /
 
Sziasztok!

Van egy Fiat Scudonk és azzal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.

Használtan vettük és kiderült vannak rajta visszahívásos javítások. Ezek között a világítás volt az egyik (néha elaludt vagy villogott). Megcsinálták a szervizbe, persze 2.-ra sikerült mert elsőre a szerviz kilométer mínusz60000 volt. Megcsinálták ezt is és oké volt. Aztán naponta jöttek elő hibák. Esőszenzor megbolondult, hol gyorsan ment hol lassan, függetlenül az eső intenzitásától. A tempomat felfelé gyorsításra lassított vagy fordítva, az elektromos ablak, hol fel ment automatán ahogy kell (a kapcsoló második állására reagálva) hol csak 5 centit, hol pedig semmit nem csinált. Most ott tartok hogy a jobb oldal nem is reagál. Résnyire nyitva (előtte persze már nem ment rendesen).

Sajnos nem vittem vissza egyből ahogy kijöttek a hibák, mert kellet a kocsi munkához.

A kérdésem az lenne hogy hogyan tudom a szervizre rábizonyítani hogy ez miattuk van.
Telefonon előre közölte a csávó hogy biztosan semmi köze a szoftverfrissítéshez amit csináltak, a lámpa javításánál. Pedig ez tuti nem igaz, hiszen a szerelő elmondta teljesen újra kellett programozni az autót, még az ablakokat is!

A típus Fiat Scudo 2000ccm diesel 2007 évjárat.
A hozzászólás módosítva: Máj 20, 2014
(#) Isoo válasza Isoo hozzászólására (») Máj 20, 2014 /
 
Ja és azt kifelejtettem hogy az ajtón lévő kapcsolók világítása is volt hogy nem kapcsolt ki, éjszakákat ment.
(#) peter1995 válasza Isoo hozzászólására (») Máj 21, 2014 /
 
Szia. Én egyszer megpróbálnám, hogy fél óróára leveszem az akksi sarut. Akkor mindne beállítás visszaáll a gyári értékre. A villanyablakot, hogy autómata legyen tanítani kell. Tudtommal az ablak gombok pedig gyujtásról kapják az áramot így azt nem tudom hogyan tudott éjjel leállított autón világítani. Én így ennyi elektromos rosszalkodással biztosan megpróbálnám először az akku lekötést.
(#) Gyuszi83 hozzászólása Jún 30, 2014 /
 
Sziasztok. Lenne egy Fiat Bravo 1.4 12v autó. Vettem hozzá egy hűtőt ventilátorral együtt, de a ventilátoron csak 2 szál vezeték lóg, egy piros és egy fekete. Hova kellene kötni a ventilátor vezetékét, hogy működjön ? Városban lassú tempónál eléggé felszökik a vízhőfok. A 2. kérdés, hogy az mitől lehet, hogy a kiegyenlítőtartályon, ha meleg a víz nyomja ki a vizet a tetején.
(#) zolika60 válasza Gyuszi83 hozzászólására (») Jún 30, 2014 /
 
A feketét testre, a pirosat a hőkapcsolón keresztül pluszra. Ha melegen nyomja ki a vizet, az lehet a kupakban lévő túlnyomásszelep hibája, de lehet, hogy hengerfejes és azért is melegszik.
(#) Gyuszi83 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 1, 2014 /
 
Értem köszi. A hőkapcsolót azt hol találom ?
(#) zolika60 válasza Gyuszi83 hozzászólására (») Júl 1, 2014 /
 
A hűtőbe van csavarva emlékeim szerint.
(#) Gyuszi83 válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 1, 2014 /
 
Néztem a hűtőt, de abba nincs hőkapcsoló. Amit találtam a kiegyenlítő tartályba van egy két pólusú dugalj. Ha a ventilátorból kihúzom a dugót az pont bele illik, de annak a vezetéknek nincs a másik végén dugó csak meg blankolt piros és fekete vezeték. Lehet, hogy oda kéne dugni a ventilátort ( ha nem lenne szétvágdosva a vezeték) ? Csak azt nem értem, hogy onnan, hogy kapná meg az áramot ?
(#) hammer14 válasza Gyuszi83 hozzászólására (») Júl 1, 2014 /
 
Szia ha pesti vagy hozd el hozzám és rànézek neked. Nem akarlak elkeseríteni, de ha hidegen nyomja ki a vizet az hengerfej tömítettlenség! Írj pm-et addig is amég nincs meg a hiba ventilátort kössd fixre, hûtôtaráj kupakod vedd le!!
(#) hammer14 válasza Gyuszi83 hozzászólására (») Júl 1, 2014 /
 
Az a szint érzékelõé!
(#) jaksza hozzászólása Júl 12, 2014 /
 
Sziasztok!
Van egy Fiat UNO-m, 1992-es 1.0 ie FIRE motoros. A következő a gondom: a gép alapból nem rendelkezett első ködlámpával. A lökhárítón a helye meg van és a közelében van egy -egy üres csatlakozó. Fellelkesülve a felfedezésen vettem egy pár gyári ködlámpát, sikerült szépen beszerelnem, csatlakozókat rádugtam, tompított bekapcs, ködlámpa bekapcs, csak a hátsók égnek. Lehetséges, hogy az elsőknek külön kapcsoló kell? Mit és hova kell még beszerelnem, hogy az elsők is működjenek? Érdemes küzdeni a gyárilag benne levő csatlakozókkal, vagy teljesen új vezetékelést kell kiépíteni?
Válasz(oka)t előre is köszönöm!
(#) jaksza válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 12, 2014 /
 
A hátsó ködlámpa kapcsoló fogja kapcsolni? Mert ez független a tompítottól, viszont az első ködlámpa csak akkor világíthat, ha a tompított van bekapcsolva, vagy nem jól tudom? Egyébként köszönöm a gyors választ, az uno klubban a mai napig nem kaptam semmiféle választ erre a kérdésemre már több hónapja. A biztosíték táblán valóban van egy üres hely, ide valami speckós relé kell, vagy elég annyi, hogy hány lábú?
(#) jaksza válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 13, 2014 /
 
Tehát, ha jól értem, akkor a hátsó ködlámpakapcsoló egyszerre kapcsolja az elsőt is és a hátsót is, csak az első akkor világít, ha a tompított van bekapcsolva? Holnap veszek egy relét és kipróbálom. Az eredményről majd beszámolok. Köszönöm!
(#) jaksza válasza jaksza hozzászólására (») Júl 14, 2014 /
 
A relét megvettem. Ötlábú kellett. Helyére tettem, tompított bekapcs, ködlámpa bekapcs, hátsók világítanak elsők továbbra sem. a ködlámpában az izzók jók, külön kipróbáltam.
(#) jaksza válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 15, 2014 /
 
Úgy tűnik kicsit cifrább a helyzet. Az üres relé helyen két lábhely össze volt kötve egy rövidzárral. Mielőtt az új relét betettem természetesen ezt a rövidzárat eltávolítottam, és délután jött a meglepetés, amikor esőben mentem: nem működött az ablaktörlő. Relé ki, rövidzár vissza: ablaktörlő működik!. Valami speckós relé kellene?
(#) endrusz válasza jaksza hozzászólására (») Júl 15, 2014 /
 
Szia! Egy kis segítség.
(#) jaksza válasza endrusz hozzászólására (») Júl 16, 2014 /
 
Köszönöm! Bár teljesen képzetlen vagyok elekromos vonalon, ez az összehasonlító ábra nem is kicsi segítségnek tűnik.
(#) rtm hozzászólása Júl 18, 2014 /
 
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni! Szóval, van 1997-es turbódízeles Fiat Bravo-m. Napjába egyszer, esetleg kétszer hajlandó elindulni gyújtásra, utána várni kell vele órákat, mert nem hajlandó elindulni. Pörgeti a motort, de nem! Nem ment a ventilátor, plusz a turbó sem. Elvittem szerelőhöz, turbó csere, hőgomba csere, porlasztócsúcsok kicserélve. Hazahoztam, minden oké, eltelt egy hét, ugyanaz. Napjába egyszer lehet elindítani, a venti nem kapcsol be, erőtlen a motor. Tolásra ugyan beindul, de hát na...
Beszéltem a szerelővel, azt mondta vigyem villamosságishoz mert immobilízer lesz a gond, meg hogy csináltassak másik távirányítót hozzá. Én nem értek a lovakhoz, de úgy tudom hogy a kulcs oldja az indításgátlót, nem a távirányító...Lenne ötletetek a problémámra? Kihez vigyem?
Segítő hozzászólásaitokat előre is hálásan köszönöm!
(#) dB_Thunder válasza rtm hozzászólására (») Júl 18, 2014 /
 
Idézet:
„Elvittem szerelőhöz, turbó csere, hőgomba csere, porlasztócsúcsok kicserélve”

Biztos nem volt voltak bolti állapotban, de hogy a turbót is ledobták....erősen átdobtak szerintem. Gázolajszűrőt cseréltek? Én azzal kezdeném!! Illetve a műszerfalon lévő immo visszajelző izzót cserélném, mert anélkül sem szeret indulni.

Ha továbbra sem megy:
Nos a korából ítélve ez sima adagolós moci lehet, pont olyan mint a Pusztulatunkban, de jól jönne róla pár kép..
Ezeken az imo egyik fele rá van gyártva az adagoló végére, 3 pólusú stekker megy rá. Táp megy rá, meg egy jel az imo RFID olvasójából.
Ez nyitja a gázolajszelepet, ha nem, akkor köszörülheted napestig. Ez leszedni csak barbár módon lehet, mert hogy nézni ki ha egy lopásgátló eszköz 5 perc alatt eltávolítható lenne..


Szóval ha ez nem engedi, akkor nem megy, ez ellenőrizni a résolaj csöveknél a legegyszerűbb. Alapjáratnál meg kell nézni hogy mennyire pisil a résolaj visszavezető, és össze kell hasonlítani azzal a mennyiséggel mikor nem indul. Vagy esetleg hidegindítóval ha beindul akkor tuti nem kap gázolajat. És mivel a go. szürő új, igy csak az adagoló/imo lehet a hibás.

Tavaly nyáron volt szerencsém motort cserélni, a régi mociról már leszedték az imo rész az újabbon meg volt.. 2 délutánom ment rá mire elindítottam az imós mocit, innem a tapasztalat.
(#) rtm válasza dB_Thunder hozzászólására (») Júl 21, 2014 /
 
Nem lettem átdobva, a turbót én vittem, a régit elhoztam.Mondjuk minden bontott alkatrész volt...A gázolajszűrő nem lett még kicserélve!Én is azt a tippet kaptam, hogy az adagolóról kellene a jeladót eltávolítani.De azt írtad csak barbár módon lehet.Most napokban ugyanazt tapasztalom.Kb kétszer-háromszor indul,utána csak tolásra.Ráadásul mióta először be lett tolva,azóta ismételten nem hűt a venti sem!Pedig ki lett cserélve a hőgomba,bár úgy tudom 2 van belőle,de csak az egyik lett kicserélve.Persze minden bontott volt!!Hidegindítóval??Ezt elmagyaráznád ha megkérlek?

Előre is köszönöm!
(#) dB_Thunder válasza rtm hozzászólására (») Júl 21, 2014 /
 
Nos én csak abból az információkból építkezem amit megosztasz!
A lényeg, hogy a turbónak vajmi köze sincs az induláshoz legyen bármilyen rossz állapotban, kivétel ha összetörik és a darabjai a mociban landolnak..
A csúcsok szintén nem okoznak megy,-nem megy hibát, hacsak nem volt nálatok fagy mikor nem akart indulni, és hőség mikor tette a dolgát...
Ezt a venti dolgot meg végképp nem értem, annak megint semmi köze az induláshoz. Ha jó a vízhőmérséklet mindig, akkor biztosan teszi a dolgát rendesen, egyébkét rotyogna a vized ebben a nyári melegben.

Javaslom először a go szűrő cseréjét, azt egyébként is illik időközönként. Ez már csinált nálam is megy nem megy gondot.

Az immo adagolón lévő része szakadófejes csavarokkal van szerelve tehát semmilyen szerszámmal nem lehet csak úgy kihajtani. Elvileg szétbarmolhatod mert a go. szelep a közepén ül, az csak nem sérül. Utána csak a szelepnek kell adni +12 voltot gyújtáson, de ilyen van egyébként is a stekkerjében. Persze ezekután már nem lesz immo az autódban...
Persze az imént felvázolt dolog akkor működik ha ugyanolyan mocid van mint amilyen nekem!

A hidegindítóval ki lehet deríteni hogy kap e gázolajat. Ha hidegindítóval van indulási szándéka akkor tuti nem kap üzemanyagot. De csak nagyon óvatosan a hidegindítóval !
A hozzászólás módosítva: Júl 21, 2014
(#) Goodman007 hozzászólása Júl 22, 2014 /
 
Sziasztok!
Az autóm: Fiat Brava 1.6 benzin 76kw, 2000-es évjárat.
A következő lenne a problémám: Hidegen semmi gond, indul rendesen, szépen megy. De pár km megtétel, majd leállás és újabb elindítás után világítani kezd az injektor lámpa, és a motor "dadogva" kezd járni, nincs erő benne. Az alapjárat normálisnak tűnik ilyenkor is, és ugyanúgy indul elsőre, de menet közben "úgy megy mint a traktor...". Olyan, mint amikor elcsúszik a gyújtás....
A környéken sajnos senkinek sincs hozzá megfelelő csatlakozója ( a 2000-es évjáratban még nem OBD2 csatlakozó van ), így nem tudják kiolvasni a hibát, messzebbre meg így nem merek elindulni vele...
(#) mmcy hozzászólása Júl 23, 2014 /
 
sziasztok!
Van egy Fiat Palio wekeend 1.6 16v a vezető felőli ablak ha koppanásig le engedem akkor nem jön vissza csak akkor ha elkezdem ütni a kárpitot.Ha meg fel megy és utána le akarom engedi akkor kézzel kell rá segítenem és most már az anyós ülés felőli is ugyan ezt kezdi csinálni.Elektronikusan biztos jó mert le szedtem a kárpitot és meg néztem.Csak akkor megy fel ha erő teljesen ütögetem lent a hangszóró mögött.Ha a kábeleket mozgatom akkor sem indul csak ütésre. Tudom rosszul hangzik de nem tudok már mit csinálni.

Köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2014
(#) bbb válasza mmcy hozzászólására (») Júl 23, 2014 /
 
Szia!

Ha elektromosan jó, akkor mechanikus gondja lesz. Amit leírtál, az tipikusan arra utal, hogy a sín tele van kosszal, illetve a motor is tele lehet rendesen. A megoldás, hogy leszened a kárpitot, kitakarítod a sínt, a motort szintén leszeded és kitakarítod. Persze ne felejtsd el utána újrakenni, mert neki is kell a síkosítás, hogy jól tudjon mozogni
Következő: »»   29 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem