Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Akkor az sajna gyanús, hogy állandóan jelezni fog....
Idézet: „vonóhorog pedig nincs 300m-így holt térben van”
Az nem tragikus. Nekem napi 120km-t kell utaznom a bejáráshoz. 60 oda 60vissza és keresztül kell mennem egész Budapesten.
Hoppáhoppá, én a másik 300-at néztem, bocsánat!
Azta de szép. Én csak ámulok-bámulok. Nekunk a kertben áll egy Astra F 1.4-es, mondhatom hogy az olajat jobban eszi mint az uzemanyagot. Javítás már biztos nemlesz belole. Anyum inkább vett egy VW Golf 3 1.9 TDI-t. Féltunk hogy télen nemfog begyúlani, de mindig begyúlt neki szerencsére. Sajnálom az Astrát, ha autószerelonek tanulnék akkor megjavítanám akkor jobb lenne. Sokminden cserélve lett rajta, fékek, alternátor, benzinszivattyú. Jovore áprilisban meglesz a jogsim, ha minden igaz Jól jonne nekem is a kicsi kocsi.
Szerintem ki lehet takarni. Közvetlenül az ultrahang adó mellé, -a horog irányába- tenni kicsike lemezkét, hátrafelé irányban állítva. A horog felé menő hang hátrafelé irányba vetődjön a lemezkéről beesési szög, visszaverődési szög kalkulálásával.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Neked térítik az üzemanyagod egy részét? Nekem kb 500Km/ hó-ra jön ki. havonta 1 tank benzin, ami olyan 17-18K Huf körül lehet (nagyjából). Jó lett volna ha benzin- gázos autó lett volna ez.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Köszönöm! Hatalmas meló volt vele, ez az első autóm saját keresetből. Meg kell adni a módját.
Én sem vagyok autó szerelő, csak egy gáz és fűtés szerelő. Én a helyedben szép lassan (mire meg lesz a jogsi) megcsinálnám az Astrát és lenne autód mire lesz jogosítványod hozzá!
20000Ft-ot egy hónapra. Egy héten megyek 600km-t. Még szerencse, hogy az én autón beéri 5-5,5l gázolajjal 100km-en. De Így is nagyon kevés az üzemanyag hozzájárulás. 8 éve amikor elkezdtem ott dolgozni akkor is ennyit fizettek csak az üzemanyag árak voltak mások.
Igen csak azzal annyi gondvan. Azt mondta egy /autószerelo/ a motrot olcsóbb lenne cserélni minthogy ezt megjavítani :/
Hűha, az elég necces, én komolyan elgondolkodtam, hogy vonattal fogok járni, reggel hamar érnék oda, du- meg lehet hogy lekésném a vonatot és várhatok fél órát...
Így meg félek, hogy megrongálják, esetleg feltörik a kocsit, viszonylag forgalmas helyen van, a melóhelyről az ablak előtt van a parkoló, sok autó szokott ott állni, magamat próbáltam nyugtatni hogy "miért pont ezt törnék fel, 17 éves" de nem tudom magam nyugtatni.
Akkor veszel egy bontott motort, milyen motor van benne? 1.4 8V vagy 16V?
Egyébként, én nekem is eszi kissé az olajat (gyári konstrukciós hiba) kb 1600km után nagyjából 0,5L-t töltöttem rá. Sajna gyárilag ilyen a 16 szelep miatt... A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Nem távolságot mér, hogy mennyire közelítettük meg a tárgyat, autót falat stb?
Ha jól tudom 16V. Nekunk fél litert eszik 100 km-en.
Az a távolságmero kiad ultrahanangot, visszaverodik, visszajon a mikrofon féleségbe, és az idobol kiszamolja a távolságot. Vagyis én így tudom. A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Hűha, azt nehezebb lenne találni, kivitelre milyen az autó? Csapott hátú, lépcsős, vagy kombi (kavaván)?
A hozzászólás módosítva: Júl 28, 2014
Ne félj ettől. Az enyém 27 éves és még csak be sem zárom, mert mikor még Gödöllőn laktunk egy lakótelepen háromszor is feltörték az 1000 Ft-os rádióért. Több kárt okozva az autóban mint amennyit a rádió ért. Azóta nyitva van, vigye akinek kell. azóta nem kellett senkinek.
Jó, nekem van benne 22K-s fejegység 30K-s mély láda és 10k-s kábelköteg... A fejegység előlapját le szoktam venni.
Ilyen. A kép a google-rol van.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Csapott hátú, én is ilyet kerestem volna, de lépcsős lett belőle.
A hozzászólás módosítva: Júl 28, 2014
Amikor megvettuk akkor nem láttunk ilyet senkinek. Azóta naponta 10-et.
Tolatóradar régen:
Csepel teherautók két első sarkán kiállt függőlegesen felfelé egy vékony vasrúd, végén egy a vezetőülésből jól látható kis gömbbel. Így a sofőr látta a két első sarok feletti jelzőt, azaz a pozícióját a kocsi elejének -és a két saroknak. Most a négy sarokra szereljünk ilyet, olcsó, csak egy fúrógép kell, meg némi 6-os gömbvas. Idézet: „a vonóhorog nem változik hozzá képest, így nincs szerepe.” Az occónál sajnos van. Lehet olyan radart venni (DMS rendszerű), amelyiknél tényleg nincs szerepe az ilyesminek, de ebbe nem mennék bele...
Szeretnék veletek megosztani egy receptet amit én találtam ki. Amolyan improvizatív nap volt ma.
Hozzávalók: borsó, konzerv kukorica, császár szalonna, főzőkolbász, olaj, tej és majonéz. Az olajba kicsit megsütjük a kolbászt, majd hozzáadjuk a borsót és a kukoricát. Aztán belekeverjük a majonézes tejet. Amikor már megrottyant akkor beletesszük a császár szalonnát. Az alkotóelemeket bárki szabadon módosíthatja, ez csak "prototípus". A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
Nagy divat volt a nyolcvanas években. Volt az személyautón is.
Én szoktam figyelni, elég sok van még az utakon!
Magyarországon sok. De a felvidéken csak az utolsó 5-6 évbe jelentek meg. Nemtudom miért.
Mert olcsó és "igénytelen" ami részben igaz, de csak kis részben.
Nem a 16 szelep miatt eszi az olajat. A kisebb súrlódás és a hengerfal kopásának csökkentése érdekében puhább anyagú dugattyúk és gyűrűk kerültek ebbe a motorba, így azok hamarabb kopnak. Ez egy ilyen konstrukciójú motor volt. Az 1.4-es 16 szelepes sem eszi az olajat és a későbbi 1.6-os sem. Sőt egyik motor sem, csak épp ez az egy.
Utazási költségként meg úgy tudom 9Ft jár km-enként. Évek óta ennyi, nem veszik figyelembe, hogy azóta lassan duplájára nőtt az üzemanyag ára. Én is néztem melót, tőlem 40km-re lenne, de nincs mivel járnom. Másfél hete melózok egy kárpitos üzemben betanított kárpitosként fillérekért. De sajnos más nincs. Munkatársaktól hallottam, hogy kb 70 ezer a fizu úgy, hogy sokszor napi 1-2túlóra is van. Ezen felül még csesztetik is az embert állandóan. A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2014
|
Bejelentkezés
Hirdetés |