Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Multiméter - miért, milyet?
Lapozás: OK   48 / 129
(#) GSZRSZT12000VT válasza Collider hozzászólására (») Júl 12, 2014 /

Mint írtam, a multit még csak tervezem megvenni, ergo problémáim sincsenek vele kapcsolatban. Pont ezért kérdeztem, hogy másnak van-e? (A szkópommal kapcsolatban van, de az olyan, mint a reuma: meg kell próbálni együttélni vele...)
(#) Mewryck hozzászólása Júl 20, 2014 /

Sziasztok!

Segítségeteket kérném: multimétert keresek.
Kezdőnek lesz ajándékba.
Árban meddig érdemes elmenni?
Milyen tipus ajánlott,ami egy jó ideig kiszolgálná?
Amit jó lenne,ha tudna:
-elemteszt
-kábelszakadás jelzés/vizsgálat
-egyen és váltóáram mérés
Ezek gondolom elég alap dolgok-ebben a témában laikus vagyok.
Linklhettek konkrét tipusokat,megköszönöm Nektek. Üdv!
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2014
(#) lantost hozzászólása Aug 24, 2014 /

Sziasztok tomtom vagyok.Elnézést kérek a kérdésért ,multiméterrel elektrolit kondit hogy tudnék megmérni.Köszi.
(#) eyess válasza lantost hozzászólására (») Aug 24, 2014 /

Majdhogy nem sehogy.
A műszeren feltüntetett kapacitás értékig is csak saccolásra jók ezek a műszerek.
A kimondottan csak erre a célra készült műszerrel már többre mész.
(#) lantost hozzászólása Aug 24, 2014 /

Köszi.Egyéb okok miatt tettem fel a kérdést.
(#) Koncsar hozzászólása Aug 25, 2014 /

Sziasztok! Szeretnék kérdezni erről a műszerről pár infót. Pár Kedves Barátomtól már kérdezősködtem róla, de megoszló véleményt kaptam. Várom a kritikákat róla. Köszönöm.
Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Aug 25, 2014
(#) kadarist válasza Koncsar hozzászólására (») Aug 25, 2014 /

Szia!
Véleményt csak tapasztalat alapján érdemes elfogadni. A barátaidnak van ilyen készüléke? Egyébként nekem tetszik.
(#) Koncsar válasza kadarist hozzászólására (») Aug 25, 2014 /

Sajnos nincs Nekik. Így tapasztalat sem született. Köszi.
(#) Hetope hozzászólása Aug 26, 2014 /