Fórum témák
» Több friss téma |
Az izzító gyertya hiba egyértelműen mérhető. Vajon kimérte valaki és azért cserélte, vagy csak találomra? A leírt jelenség összefügg az izzítással szerintem, de talán hőérzékelő hiba okozza. Hidegben indításkor rá kéne mérni az izzítógyertyákon van-e feszültség.
Lehet olyan gond is, hogy egy bizonyos hőmérséklet felett nem is izzít. Szokott ilyennel gond lenni ősszel, amikor már kellene az izzítás, de épp akkor még nincs elég hideg, hogy az izzítás működjön. Jellemzően 4-5 fok felett nem minden motor izzít.
Erre utaltam a hőérzékelő hibával. Amikor kell minden autó izzít, de ezt csak a hőérzékelő adataiból tudja.
Sziasztok! Opel astra f. lamda szonda hibára gyanakszom (egy vezetékes ), de hogyan tudom ellenőrizni hogy jó e ???
Szia! Elvileg 0,04V-1V ig ad ki feszültséget, ami állandóan változik.
Köszönöm a válaszodat! Gondolom ezt üzem meleg állapotban és járómotornál tudom ellenőrizni ?
Itt van rajz is meg leírás.
Én is ugyan ebbe a helyzetben voltam, nekem a hibatárolóban is benne volt. Feszültség méréssel nem igazán jutottam előrébb, rátettem a szkópot és egyből kiderül hogy el van lustulva a szondám. Kicseréltem egy újra, azóta minden okés.
Köszönöm a segítő szándékát mindenkinek !!!
További szép-napot kívánok mindenkinek !!!
valaki megtudná mondani hogy H astra fűtőmotor előtét ellenállás hőbiztosíték hőértékét?
G Astrában 216C-os van, gondolom H-ban is valami hasonló érték lehet.
Hali.
Szondát 2 módszerrel lehet ellenőrízni: Járó motornál széthúzod a vezetéket,és ha nem kezdi fokozatosan visszavenni a kaját,akkor csere. A másik :kiszereled,öngyújtóval melegíted, és közben méred a voltot.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni van egy Opel Corsa 94-es autóm. Egy ideje kb fél-háromnegyed éve azt csinálja hogy reggelente (akár -15 fokban is) pöcre indul a ház elől, megyek vele kb. 500 métert, leállok és utána nem indul. Többször kell indítóznom. vagy várok kb. 10 percet és utána elindul. Mostanában már menet közben is leáll, mig 1-2-esben araszolok a dugóban. Ekkor sem indul újra, el kell telnie egy kis időnek.. (ez elég kényelmetlen a rakparton vagy a váci úton pld.. ). A szerelő először a benzinpumpára gyanakodott 50ezerért ki is cserélte... de a gond újra előjött rá pár hónapra. Aksi oké, gyújtáselosztó is ki lett cserélve nemrég. az Opel szervizes diagnosztika sem adott ki semmi hibát... Nem szeretném újra elvinni ehhez a szerelőhöz, mert csak átver és lehúz. Van valakinek valami ötlete mi baja lehet? Köszönöm!
Szia!
Üzemanyag-szivattyú relé is cserélve volt? Mert az is okozhat ilyet ha az érintkezői már kész vannak.
Holdponti jeladó HAL érzékelőt ellenőrizd. Nekem egy Astra F csinálta ugyan ezt.
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2014
Sziasztok
Van valakinek Opel Astra F utólagos elektromos ablakhoz kapcsolási rajza? Semmi márkát, jelölést nem találtam a csatikon, sehol se. Nagy fekete csati, egymás mellett 6 darab 2,5 mm2es kábel, csatolva egy kép a csatiról. Köszönöm. http://kepfeltoltes.hu/141122/csati_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2014
6 érintkezős? Én eddig olyannal találkoztam, amiben 5 volt egy sorban. 6 érintkezős máshogy szokott kinézni. Az 5-ösnél a két szélső megy a motorra, középső a pozitív, másik kettő pedig test. A hatodik érintkező a kapcsolóban lévő világításé szokott lenni. Kapcsoló megvan hozzá? Azon nincs valami jelzés?
Sziasztok!
Gondoltam leírok 1-2 tapasztalatot az Astra G elektromos részeivel kapcsolatban, hátha segít majd valakinek: - A fényszóróállító motor tönkremenetelét eredményezhetni a valószínűleg gyárilag nem teljesen megfelelő tömítés, a bejutó nedvesség tönkreteszi a vezérlőpanelt, ezzel az egész állítómotort (többekkel történt ilyen). Érdemes lehet megelőzésképpen szilikonnal vagy valamivel körbetömíteni a lepattintható burkolatot. - Az elektromos gázpedállal szerelt verziók fojtószelepében a meghajtó motor fogaskereke fém, a többi fogaskerék műanyag. Nekem teljesen eldarálta az alapállásnál lévő fogakat, ezáltal egyáltalán nem tudtam gázt adni. Az ECU meghibásodáshoz ill. elektromos gázpedál meghibásodáshoz hasonló hibatüneteket produkál, érdemes ezt is ellenőrizni. - A gyári rádió lecserélése utáni rossz vételt a fantomtáp hiánya is okozhatja. - A hátsó ablaktörlő nálam egyik napról a másikra nem volt hajlandó működni. Kiderült, hogy valahol kidörzsölődött egy kábel, azért nem működött. (Aztán a szerelő rosszul rakta vissza a csomagtartó ajtaja és ajtó "kerete" közti kábelátvezetőt és beázott a csomagtartó...) De van akinek szimplán berohadt a tengely és azért nem mozdult, azt zsírozással lehet orvosolni. - Izzócserénél óvatosan, az összes izzófoglalat szinte porlik. (pedig nem olyan régi az autó) - Ha nem működik a kilométeróra és/vagy ugrál a mutató, világít az ABS visszajelző lámpa, azt jó eséllyel a bal első kerékcsapágy, pontosabban a benne lévő jelenadó hibája okozza. A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2014
Köszi!
A jobbos fényszóróállító motorom nem megy,hétvégén leellenőrzöm.
Köszi. Pedig ez hat De köszi a segítséget.
Egyébként miért kell a bekötése? Köteg megvan, abból elég egyértelműnek kell lennie mi hová megy. Kapcsolóra meg általában rá van írva a jelzés, hogy melyik lába micsoda, vagy egy típusszám, ami alapján megkereshető. A kapcsolójáról is tehetnél egy képet. Ha nem világítós, akkor lehet itt a pozitív rész is kétszer van kivezetve, mint a negatív és lehet ennyi csak a különbség az 5 kivezetésestől.
Köszönöm szépen!
Az hol található? Fogalmam sincs sajnos. Merre keressem a motorháztető alatt?
Köszönöm szépen a segítséget. Azt meg tudnád még mondani hogy ezt hol találom?
LINK
A linken az első pár képen ottvan. Elvileg az utasoldalon a burkolat alatt ahogy a kép mutatja, ha mégsem akkor a vezetőoldalon lesz. (Nem tudom hogy az angoloknál azt is megcserélik-e)
Koszonom szepen.
Sajnos ma megint (3 nap normal mukodes utan) lerobbantam az uton. A muszerfalon az osszes kijelzo kigyulladt, motor leallt es nem indult ujra. Majd az aksi is lemerult az inditozas utan ujra ertem kellett jonni. Benzinszivattyu rele es aksi cserelve. Kivancsi vagyok ujra elojon a problema avagy sem.
Ha mindig csak bemelegedés után csinálja, majd lehűlve jó, akkor gyújtás elektronika lehet, de nem tudjuk a pontos motorkódot. Központi befecskendezősökön szokott lenni ilyen. Ez az elektronika általában a trafó mellett szokott lenni és tud ilyen gondot okozni. Azt lehetne esetleg megnézni, hogy ha nem indul, akkor van-e szikra.
Igen, mindig csak bemelegedés után csinálja. 1994-es Corsa-ról van szó, tehát nem tudom hogy központi befecskendezős-e avagy sem. Nem értek hozzá. Benzines autó.
Szikra van amikor ezt a hibát csinálja, ezt ellenőriztük. A motorkód mire kell, ez alapján lehet az autót beazonosítani avagy? Köszönöm a segitséget! |
Bejelentkezés
Hirdetés |