Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Ki mit épített?
 
Témaindító: Dióda, idő: Jan 26, 2006
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma. Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Lapozás: OK   1273 / 1679
(#) messius hozzászólása Jan 18, 2015 / 6
 
Sziasztok!
Elkészült az első csöves gitárerősítőm. Annak ellenére, hogy minimális költsége volt, hangban ez nem érezhető, SŐT! A kapcsolási rajz tulajdonképpen két gyári erősítő "elegye". Kisebb módosításokat folyamatosan kellett alkalmazni a készítés során, amíg a végleges kapcsolásig eljutottam. A "finomhangolás" majdnem több idő volt mint a teljes összeszerelés, ennek oka, hogy még kezdő vagyok csöves témában. Hogy idáig eljussak, mindenképpen szeretném megköszönni a segítőkész fórumtársaknak! Köszönöm!
(#) lajos1969 hozzászólása Jan 18, 2015 / 1
 
Sziasztok!
Kész lett a kék ledes mátrix kijelző is az órához!!
A hozzászólás módosítva: Jan 18, 2015
(#) Szammer válasza lajos1969 hozzászólására (») Jan 18, 2015 /
 
Szép nagy, gratulálok a türelmedhez (forrasztás).
(#) lajos1969 válasza Szammer hozzászólására (») Jan 18, 2015 /
 
Köszi!
(#) janikukac válasza lajos1969 hozzászólására (») Jan 18, 2015 /
 
Tetszetős darab! Nem is tudtam hogy léteznek ilyen kék LED-ek is!
(#) lajos1969 válasza janikukac hozzászólására (») Jan 18, 2015 / 1
 
Bizony léteznek, s a fényük nekem nagyon tetszik!!
(#) nik hozzászólása Jan 18, 2015 / 1
 
Sziasztok!
Legújabb nixie-s hőmérőm. Egyenlőre még nincs DS1820 hozzá, így a tesztrutin fut a csövekben. A program szerint, ha nincs a hőszenzor csatlakoztatva, akkor a számok lépkednek folyamatosan. A csöveket még csak úgy beledobáltam, a teszt kedvéért, szerencsére mindegyik számot szépen kijelzik. Elég zsákbamacskának néztek ki ezek a használt csövek.
Innen építettem.