Fórum témák
» Több friss téma |
Szerintem a ventilátor reléje van beragadva. Mivel ez táplálja a hűtőventit a relén keresztül.
Szia!
Bár nekem nem Tigrám van, hanem Astrám, de én nem tartom lehetetlennek, hogy a hűtővíz hőfok jeladó rakoncátlankodik. Az Astránál úgy működik, ha más hőmérsékletet mutat a jeladó mint ami valójában a motor hőfok, akkor bekapcsol a ventilátor. ( legalábbis én így jártam) Mennyi a motorhőfok üzemmeleg motornál? Mit mutat az óra? Üdv: GM
Sziasztok! Új vagyok az oldalon. F astrához keresek javítási könyvet, leírást, vagy bármit ami segít jobban megismerni a kocsit. Előre is köszönet.
Szia! Javítási kézikönyv.
Helló!
Esetleg tudsz olyat is, ami 2007 -es Z14XEP motoros Astra G -hez van? Eddig én nem találtam.
Nem leszel vele előrébb. A típushibáihoz nem kell kézikönyv, a többihez meg akár van vagy nincs. Én a szabadidőm meg a derekam terhére okosodtam belőle, a kézikönyvet hiába nézegettem...
Csak a régebbi motorosokhoz van, és abban is elég csúnyák a képek a szkennelés minősége miatt.
Átnéztem a könyvet és a képek ellenére sokat segít. Szeretem megismerni könyvből is a kocsit. Eddig nem gondom volt vele és ami volt azt magam csináltam. Lassan jön a jó idő és garázs akna hiányában marad az udvari szerelés. Ilyenkor jó elolvasni dolgokat amik segíthetnek.
A motoron kívül elég sok minden azért alkalmazható ebből a javítási kézikönyvből. Régi astra g javítási kézikönyv
Sziasztok!
Segitséget kérnék, még mindig a 93-as Opel Corsámmal szenvedek, már a 3.szerelőnél járok, kicserélték a benzinszivattyút, relét, megtisztitották az alapjáratot.. új aksija van, gyújtáselosztó fedele új stb. Megáll az autó random módon a legnagyobb forgalom kellős közepén és nem tudok vele elindulni semmiképp! Teker, teker, de nem indul el. Általában 10-30 percig kell állnom és utána egyszercsak elindul. Nem tudom mi a fene baja lehet, nem is értek hozzá, de a szerelők sem jönnek rá. A ház elől pöcre indul mindig és tényleg randomszerűen produkálja ezt a hibát. Amikor leveszem a gázról a lábam valamikor beráng, lassitok,kigyullad az összes jel a műszerfalon, autó megáll és nem indul... HELP!
Azt kéne megnézni, hogy amikor teker de nem indul, van-e szikra.
A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2015
Hm. sajnos ezt a hibát a legnagyobb forgalom közepében csinálja, tehát mondjuk a Váci út közepén. Ráadásul egyedül vagyok ill. nő, szóval én ezt nem tudom ellenőrizni. A szerelő meg azt mondja hogy amig neki nem csinálja ezt a hibát nem látja a rádugott műszeren h. mi okozza. És csak találgatni tud
Viszont e nélkül innen a gép mellől még nehezebb kitalálni mi okozza. Sokféle hiba ok lehet, ezért jó volna szűkíteni a találgatások terét.
Illetve jó lenne tudni a motor típusát is, az se elhanyagolható tényező.
Hát egyszer egy ilyen alkalommal a férjem megnézte, és azt mondta h. van szikra, azaz őt megrázta
Akkor még olyan probléma volt hogy pöccre indult a ház elől, aztán mentem vele egy rövid távot leálltam és ott nem indult már el, várni kellett kb. 10-20 percet és utána elindult. Az hogy menet közben is leáll, már szerintem csak ennek a hozadéka..
Ez a motorkód: C12NZ19
94-es B corsa 1.2-es benzines
Írj egy motorkódot légy szíves. Delko-remi vagy Bosch gyújtás van rajta?
Fentebb írtam a motorkódot.
A második mondatot nem értem.. (( fogalmam sincs. A gyújtás tipusát honnan tudom meg?
Közben megnéztem, ha igaz akkor Bosch. (A motortérbe pillantva látni.) A holtponti jeladót ellenőrizném. Ha az rendben akkor a gyújtás jeladóját. Ha ezek rendben az alapjárat állító szelepet. Minden egységhez a hozzá vezető vezetékek csatlakozók állapotát. No meg még ezeken kívül is lehet ezer dolog ami a fenti hibát okozhatja.
Bosch lehet tényleg ez is, mert amikor benzimpumpa relét cseréltük egy "szép rózsaszin" Bosch feliratú relét vettünk ki onnan
Köszönöm szépen, ellenőriztetni fogom ezen sorrendben!
Ilyen hibát mondjuk könnyen okozhat egy motorvezérlő hiba is, amit viszont nem olyan egyszerű igazolni, hogy valóban az okozza-e a hibát, hacsak nem lehet - akár átmenetileg is - kicserélni egy olyanra, ami tuti, hogy működik. Gyorsan rákeresve erre a hibára, volt akinek az 1.0 -s motorral egy főtengely jeladó hiba produkált hasonló jelenséget. De túl sok infót nem találtam erről a konkrét motortípusról.
Igen, tudom hogy kb. 12 jeladó van az autóban és a fene se tudja hogy melyik lehet a ludas. De a főtengely jeladót is ellenőriztetni fogom.
Köszönöm szépen a segítséget!
NZ-ben nincs főtengely jeladó, a hallos gyújtásjeladó adja a jelet a vezérlőnek. Túl sok hibalehetőség itt nincs. Ha van gyújtás jel, akkor van befecskendezés, ha jó a gyújtómodul, akkor pedig van szikra is. Ilyen hibát, hogy megy egy darabig, majd megáll és fél óra múlva indul a gyújtás elektronika szokott csinálni.
Értem. A Corsa -kat nem igazán ismerem. De mint írtam, azt a hibát egy 1.0 -s Corsa csinálta, a szervízben EGR szelepet cseréltek, ami semmit nem változtatott, végül az a jeladó volt a hiba.
Csak nem mindegy a motorkód. Ez még központis motor, ott csak map szenzor, fojtószelep poti, vízhőfok meg gyújtás jel ami lényeg. Extraként van még egy lambda is, de az itt nem játszik szerepet.
Sziasztok!
Fényszóró magasság állító IC pontos típusát keresném, a mellékelt képen látható. Opel Astra G-ről van szó. Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is, szép estét mindenkinek!
Nos - egy Audi-ét néztem ki Neked, de az ránézésre teljesen és egy az egyben ugyanolyan, mint az OPEL-é.
És persze - Made in Germany mindkettő. Az IC tipusa: Philips TDA3629F Az IC pedig - Made in Thailand |
Bejelentkezés
Hirdetés |