Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   34 / 138
(#) Ricsi89 válasza kamika hozzászólására (») Jan 17, 2015 /
 
Szerintem a ventilátor reléje van beragadva. Mivel ez táplálja a hűtőventit a relén keresztül.
(#) lustadick válasza kamika hozzászólására (») Jan 20, 2015 /
 
Szia!

Bár nekem nem Tigrám van, hanem Astrám, de én nem tartom lehetetlennek, hogy a hűtővíz hőfok jeladó rakoncátlankodik. Az Astránál úgy működik, ha más hőmérsékletet mutat a jeladó mint ami valójában a motor hőfok, akkor bekapcsol a ventilátor. ( legalábbis én így jártam) Mennyi a motorhőfok üzemmeleg motornál? Mit mutat az óra?

Üdv: GM
(#) zinni hozzászólása Jan 20, 2015 /
 
Sziasztok! Új vagyok az oldalon. F astrához keresek javítási könyvet, leírást, vagy bármit ami segít jobban megismerni a kocsit. Előre is köszönet.
(#) lukacsp válasza zinni hozzászólására (») Jan 22, 2015 /
 
(#) zinni hozzászólása Jan 22, 2015 /
 
Köszi szépen igazán gyors voltál.
(#) nzozz válasza lukacsp hozzászólására (») Jan 22, 2015 /
 
Helló!
Esetleg tudsz olyat is, ami 2007 -es Z14XEP motoros Astra G -hez van? Eddig én nem találtam.
(#) Ge Lee válasza nzozz hozzászólására (») Jan 22, 2015 /
 
Nem leszel vele előrébb. A típushibáihoz nem kell kézikönyv, a többihez meg akár van vagy nincs. Én a szabadidőm meg a derekam terhére okosodtam belőle, a kézikönyvet hiába nézegettem...
(#) lukacsp válasza nzozz hozzászólására (») Jan 23, 2015 /
 
Csak a régebbi motorosokhoz van, és abban is elég csúnyák a képek a szkennelés minősége miatt.
(#) zinni hozzászólása Jan 23, 2015 / 1
 
Átnéztem a könyvet és a képek ellenére sokat segít. Szeretem megismerni könyvből is a kocsit. Eddig nem gondom volt vele és ami volt azt magam csináltam. Lassan jön a jó idő és garázs akna hiányában marad az udvari szerelés. Ilyenkor jó elolvasni dolgokat amik segíthetnek.
(#) lukacsp válasza nzozz hozzászólására (») Jan 23, 2015 /
 
A motoron kívül elég sok minden azért alkalmazható ebből a javítási kézikönyvből. Régi astra g javítási kézikönyv
(#) vakond07 hozzászólása Jan 26, 2015 /
 
Sziasztok!
Segitséget kérnék, még mindig a 93-as Opel Corsámmal szenvedek, már a 3.szerelőnél járok, kicserélték a benzinszivattyút, relét, megtisztitották az alapjáratot.. új aksija van, gyújtáselosztó fedele új stb.
Megáll az autó random módon a legnagyobb forgalom kellős közepén és nem tudok vele elindulni semmiképp! Teker, teker, de nem indul el. Általában 10-30 percig kell állnom és utána egyszercsak elindul. Nem tudom mi a fene baja lehet, nem is értek hozzá, de a szerelők sem jönnek rá.
A ház elől pöcre indul mindig és tényleg randomszerűen produkálja ezt a hibát. Amikor leveszem a gázról a lábam valamikor beráng, lassitok,kigyullad az összes jel a műszerfalon, autó megáll és nem indul...
HELP!
(#) zolika60 válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Azt kéne megnézni, hogy amikor teker de nem indul, van-e szikra.
A hozzászólás módosítva: Jan 26, 2015
(#) vakond07 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Hm. sajnos ezt a hibát a legnagyobb forgalom közepében csinálja, tehát mondjuk a Váci út közepén. Ráadásul egyedül vagyok ill. nő, szóval én ezt nem tudom ellenőrizni. A szerelő meg azt mondja hogy amig neki nem csinálja ezt a hibát nem látja a rádugott műszeren h. mi okozza. És csak találgatni tud
(#) zolika60 válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Viszont e nélkül innen a gép mellől még nehezebb kitalálni mi okozza. Sokféle hiba ok lehet, ezért jó volna szűkíteni a találgatások terét.
(#) nzozz válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Illetve jó lenne tudni a motor típusát is, az se elhanyagolható tényező.
(#) vakond07 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Hát egyszer egy ilyen alkalommal a férjem megnézte, és azt mondta h. van szikra, azaz őt megrázta
Akkor még olyan probléma volt hogy pöccre indult a ház elől, aztán mentem vele egy rövid távot leálltam és ott nem indult már el, várni kellett kb. 10-20 percet és utána elindult.
Az hogy menet közben is leáll, már szerintem csak ennek a hozadéka..
(#) vakond07 válasza nzozz hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Ez a motorkód: C12NZ19
94-es B corsa 1.2-es benzines
(#) zolika60 válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Írj egy motorkódot légy szíves. Delko-remi vagy Bosch gyújtás van rajta?
(#) vakond07 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Fentebb írtam a motorkódot.
A második mondatot nem értem.. (( fogalmam sincs. A gyújtás tipusát honnan tudom meg?
(#) zolika60 válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Közben megnéztem, ha igaz akkor Bosch. (A motortérbe pillantva látni.) A holtponti jeladót ellenőrizném. Ha az rendben akkor a gyújtás jeladóját. Ha ezek rendben az alapjárat állító szelepet. Minden egységhez a hozzá vezető vezetékek csatlakozók állapotát. No meg még ezeken kívül is lehet ezer dolog ami a fenti hibát okozhatja.
(#) vakond07 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Bosch lehet tényleg ez is, mert amikor benzimpumpa relét cseréltük egy "szép rózsaszin" Bosch feliratú relét vettünk ki onnan
Köszönöm szépen, ellenőriztetni fogom ezen sorrendben!
(#) nzozz válasza vakond07 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Ilyen hibát mondjuk könnyen okozhat egy motorvezérlő hiba is, amit viszont nem olyan egyszerű igazolni, hogy valóban az okozza-e a hibát, hacsak nem lehet - akár átmenetileg is - kicserélni egy olyanra, ami tuti, hogy működik. Gyorsan rákeresve erre a hibára, volt akinek az 1.0 -s motorral egy főtengely jeladó hiba produkált hasonló jelenséget. De túl sok infót nem találtam erről a konkrét motortípusról.
(#) vakond07 válasza nzozz hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Igen, tudom hogy kb. 12 jeladó van az autóban és a fene se tudja hogy melyik lehet a ludas. De a főtengely jeladót is ellenőriztetni fogom.
Köszönöm szépen a segítséget!
(#) Ricsi89 válasza nzozz hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
NZ-ben nincs főtengely jeladó, a hallos gyújtásjeladó adja a jelet a vezérlőnek. Túl sok hibalehetőség itt nincs. Ha van gyújtás jel, akkor van befecskendezés, ha jó a gyújtómodul, akkor pedig van szikra is. Ilyen hibát, hogy megy egy darabig, majd megáll és fél óra múlva indul a gyújtás elektronika szokott csinálni.
(#) vakond07 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Köszönöm szépen!
(#) nzozz válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Értem. A Corsa -kat nem igazán ismerem. De mint írtam, azt a hibát egy 1.0 -s Corsa csinálta, a szervízben EGR szelepet cseréltek, ami semmit nem változtatott, végül az a jeladó volt a hiba.
(#) Ricsi89 válasza nzozz hozzászólására (») Jan 26, 2015 /
 
Csak nem mindegy a motorkód. Ez még központis motor, ott csak map szenzor, fojtószelep poti, vízhőfok meg gyújtás jel ami lényeg. Extraként van még egy lambda is, de az itt nem játszik szerepet.
(#) holstan1 hozzászólása Jan 26, 2015 /
 
Sziasztok!

Fényszóró magasság állító IC pontos típusát keresném, a mellékelt képen látható. Opel Astra G-ről van szó. Nagyon szépen köszönöm a segítséget előre is, szép estét mindenkinek!
(#) hobbyboby válasza holstan1 hozzászólására (») Jan 28, 2015 /
 
Nos - egy Audi-ét néztem ki Neked, de az ránézésre teljesen és egy az egyben ugyanolyan, mint az OPEL-é.
És persze - Made in Germany mindkettő.

Az IC tipusa: Philips

TDA3629F

Az IC pedig - Made in Thailand
(#) hobbyboby válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 29, 2015 /
 
De ha azt nem lehet kapni, jó helyette a

Philips TDA3629T jelzésű is!

Éppen ma találtam az utcán egyet, azért merem bátran ajánlani.
És az szintén Audi fényszóró-magasság állító elektronikában van
(amely azonban gyártásilag svájci)
Következő: »»   34 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem