Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   33 / 138
(#) VIM válasza lyarik hozzászólására (») Jan 12, 2015 /
 
Szia! Mielőtt még bármit is csinálnál, nézd meg EZT a hsz.-t, mert az Opeleknek ez az ismert gyári hibájuk. Nem írtad, hogy C14 vagy X14NZ a motorkód. Tehát először is a motorhőfok érzékelőt kellene kicserélni a táblázatban leírtakra a hosszabb vezetékű aranyozott érintkezősre.
(#) nzozz válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 12, 2015 /
 
Az tény, hogy elektromos gázpedálja van, de miután két eltérő típusú autóról van szó, közel se biztos, hogy ami működik az egyiknél, az működik a másiknál is.
(#) Ricsi89 válasza nzozz hozzászólására (») Jan 12, 2015 /
 
Működik az összesnél. A legújabbaknál nem tudom, de ezeknél tuti.
(#) hobbyboby válasza nzozz hozzászólására (») Jan 14, 2015 /
 
Az OPEL - sose kop el!
(#) razor1995 válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 14, 2015 /
 
Csak a pénzed fogy el
(#) Ge Lee válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 14, 2015 / 1
 
Azért van a gépkönyvében 6dl/1000km max. olajfogyás megadva. Amikor először láttam nem akartam elhinni, azt hittem elírtak valamelyik szám elejéről vagy végéről egy nullát. Aztán felvilágosítottak hogy nem... Ennyi olajat egy 20 éves szétkopott dízel motor szokott enni, amiben már a sok százezredik km van.
(#) helektro válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 14, 2015 /
 
Nem az van leírva, hogy ennyit eszik, hanem, hogy ekkora fogyasztás alatt nem léphetsz fel garanciális problémával. Felesleges félremagyarázni. Ezzel a saját seggüket védik. Mondjuk nézz meg más gyártmány kézikönyvát, aztán lehet csodálkozni.

Nekem a 120e futott motor a két csere közötti ~10e km alatt kb. 4-5dL eszik meg 0w30-as olajból.
A hozzászólás módosítva: Jan 14, 2015
(#) Ricsi89 válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 14, 2015 /
 
Szinte az összes gyártó hasonló, ha nem többet ad meg.
(#) (Felhasználó 46585) válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 14, 2015 / 1
 
A szomorú az, hogy ezt a mennyiséget meg is eszik. Különösen a 16 szelepesek. Nekem az F Astrám-ban 240 ezer km van, de alig veszem észre az olajfogyást két olajcsere között. ( Csak a kaszni rozsdásodást tudnám felejteni...)
(#) Ricsi89 válasza (Felhasználó 46585) hozzászólására (») Jan 14, 2015 / 1
 
Nem mind. Nekünk 200 ezer van óra szerint, de két csere között rá sem kell nézni a szintre. És ez is 16 szelepes, 2001-es évjáratú. Nagyban függ a használattól, csereperiódustól és hogy milyen olajjal volt hajtva.
(#) (Felhasználó 46585) válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 14, 2015 / 1
 
Meg attól, hogy hétfőn, vagy szerdán gyártották a motort...
(#) Ge Lee válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 15, 2015 /
 
És akkor az úgy jól van? Nekem volt tizenéves olasz autóm, amiben olajcserétől olajcseréig semennyi olaj sem fogyott. Ezt meg 4 évesen vettem kilencven akárhány ezer km-rel, és már akkor evett 3decit 1000km-en, ami egy olajcsere periódus alatt 3 liter ha 10ezerrel számolok, de ha 15-el akkor gyakorlatilag az egész olajmennyiséget megeszi, de inkább többet.
(#) (Felhasználó 46585) válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 15, 2015 / 1
 
De hát ez jó! Nem kell sosem cserélni, csak utántölteni...
(#) levaitamas válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 15, 2015 /
 
Akkor nálad csak szűrőt kell cserélni, az olajcserét elvégzi az autó
(#) zolika60 válasza levaitamas hozzászólására (») Jan 15, 2015 /
 
Ez sajnos nem így van, mert az olajban lebegő korom benne marad, ha nincs cserélve. Ilyen autónál, ha még egy darabig szeretnénk életben tartani inkább rövidíteni kell a periódusok közötti időt és olajfogyasztás csökkentő adalékot használni.
A hozzászólás módosítva: Jan 15, 2015
(#) levaitamas válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 15, 2015 /
 
Természetesen én sem gondoltam komolyan, azért is írtam off-ként.
(#) hobbyboby válasza helektro hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
Hja kérem, mert ezek már autóból vannak.
Nekem régen voltak Skodáim. Azok 1000 kilométeren simán "megették" ám az 1 liter olajat. De azon egyáltalán nem lehetett csodálkozni, mert ott verte ki a vezérműfedél alól az elfuserált tervezésű tömítési rendszere miatt, no meg verte ki oldalt is, a szelepvezető tőkék fedele alól. (Szintén tervezési hiba folytán)
A nyugati autók már akkor nagyon adtak az ilyesmire, itt meg mi volt az általános hozzáállás 2 havonta a szervízekben?
Brigéciol-lal való teljes motor-lemosás ...
(#) hobbyboby hozzászólása Jan 16, 2015 /
 
Azt ki tudná megmondani?
Az Opel Astra G-ben az első lámpatestekbe - mind a négy betéthelyre - (a két tompított, és két távfény) ugyanazok a H7-es izók mennek, vagy netán van némi eltérés közöttük?
Mert én sehol sem találok erre való utalást vagy Opel szervíz-adatot.
(#) levaitamas válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
A tompított fényhez H7-es, a távolsági fényhez HB3-as izzók kellenek.
(#) hobbyboby válasza levaitamas hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
Az a BH3-as nem teljesen ugyanolyan véletlenül, mint a H7? (Legfeljebb a foglalata más)

Hiszen a "tompított fény maszkolása" újabban már nincs benne egyetlen izzóban sem.
A H7-hez maga a fényszóró-betét intézi.
(#) levaitamas válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
Sajnos nem ugyan az a foglalat, hiába végzi a foncsor a vetítést.
HB3
H7
Gondolom valakinek biztosan jó, hogy drágább a HB3.
A hozzászólás módosítva: Jan 16, 2015
(#) hobbyboby válasza levaitamas hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
Mondhatnám azt - a megoldás ügyes.
De ha az ember valahogyan belebűvöli - s ráadásul még bele is megy,
akkor az nem lehet probléma ugye? Hisz mindkettőnek összes paramétere csaknem azonos - azt az 5 W eltérést meg /a fénye esetében/ ugyan ki veszi észre?
(#) Ricsi89 válasza hobbyboby hozzászólására (») Jan 16, 2015 /
 
Máshová esik a fókuszpont és teljesen másképp fog világítani a fényszóró. Nem véletlenül tervezték a fényszórót az adott izzóhoz.
(#) apamaci64 hozzászólása Jan 16, 2015 /
 
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni van egy c16nz F astrám ami most olyat produkál kb:2000-3000 fordulaton dadog előtte utána simám működik.Mi lehet a problémája az autónak.
Előre is köszönöm a segítséget.
(#) levaitamas válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 17, 2015 /
 
Ezzel maximálisan egyet értek.
(#) kamika hozzászólása Jan 17, 2015 /
 
Sziasztok! Ha tud valaki segitsen legyen szives. Most vettünk egy opel tigrát, 97-es 1.4-es. A biztositék táblán a 7-es ki volt menve. Betettem helyette egyet, és elindult a ventillátor. Gondolom ez a klimáé, ugye? És miért megy álló motornál a ventillátor? Mi lehet a baj?
(#) sany válasza kamika hozzászólására (») Jan 17, 2015 /
 
Szia!
Csak tipp, lehet, hogy a testhez hozzáér valahol.
(#) kamika hozzászólása Jan 17, 2015 /
 
Köszönöm! Átnézem.
(#) kamika válasza sany hozzászólására (») Jan 17, 2015 /
 
Köszönöm! Átnézem a kábeleket.
(#) zoly15 válasza kamika hozzászólására (») Jan 17, 2015 /
 
A Biztosíték tábla ajtaján ott van, mi minek a biztosítéka.
Következő: »»   33 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem