Fórum témák
» Több friss téma |
Nincs nyomáskapcsoló sehol. A motorvezérlő kapcsolja a relét. Itt a rajz, ez alapján végig tudod nézni. Sok hibalehetőség nincs benne.
Szia!
Pontosan nem tudom hogy milyen ez a motortípus, hogy már a gyújtás ráadásnál is mennie- kell-e a szivattyúnak ,vagy csak önindítózáskor, de ha a saját reléjéről veszed a tápot, akkor szerintem az a része jól működik. Nyomás kapcsoló nincs, mármint elektromos, hanem az injektor hídon van egy 2,5BAR-os nyomás szabályozó, ami a fölös nyomást visszavezeti a tankba egy visszafolyó csövön.
Szia!
Ilyen dokumentumod nincs esetleg X16XEl-hez?
Tudom hogy ez nem a kéregető rész de esetleg X14XE? Vagy esetleg info hogy honnét lehet beszerezni?
Üdv Kovács G A hozzászólás módosítva: Feb 5, 2015
Opel Bosch és Delphi injektorok szállítási mennyiségéről van valakinek leírása, adata?
Köszönöm.
Az hogy benyomok a pedáloknál ezt-azt, s utána ráadom a gyújtást ... tényleg működne?
Vagy csakis az Opel Astra F tipusoknál teszi meg mindezt? Én tegnap délelőtt lepróbáltam az Astra G-mel - ám ott semmi se történt. Nem írt ki semmiféle kódot. Csak a napi megtett kilométert ... Vagy netán a gyújtást annyira kellene ráadni, hogy aztán be is induljon tőle az autó?
Pedig működik. Az F-nél szerintem nem, de a G-nél biztosan. Benyomod tövig a gáz és a fék pedált, majd ráadod a gyújtást. Ha voltak hibakódok akkor a műszerfalon lévő lámpa ami a hibát is jelezte (sárga autó villáskulccsal) szépen kivillogja, ha jól emlékszem az utolsó hármat vagy négyet. Minden számjegynek az adott számú villanás felel meg, a nulla pedig 10 villanás. Középre nem ír ki semmit.
Elektromos gázpedál van benne?
Elektromos gázpedálos Opeleknél működik. Ne a kijelzőt figyeld, a motorhiba lámpa fog villogni. 4 jegyű hibakódok vannak, számjegyenként villogja ki. Először az elsőt, és így tovább. Ahány villogás olyan szám. 10 villogás jelenti a nullát. Régebbi, nem elektromos gázpedálos modelleknél pedig a diagnosztikai csatiban kell összekötni az 5-6 érintkezőt. De itt van két link, a régi és az új csatis leírása is meg van. OBD1 OBD2
mit tudom én?
Még nem szedtem szét, de feltételezem róla, hogy igen ... Bovden-eset már ezer éve nem gyártanak ...
Persze ha nincsen semmiféle hiba - akkor kijelzés sincs.
Nem igaz?
Ha nincs hibakód, akkor folyamatosan villog.
Talán ez segíthet
A hozzászólás módosítva: Feb 6, 2015
Csak azért kérdezem, mert a kiolvasási mód különbözik, de ha neked villáskulcs ikon van a műszeregységen, akkor valószínűleg elektromos.
Egy kis villáskulcsos ikonom van, de én még sohase láttam égni (világítani)
Akkor tehát - sinen vagyunk, minden baba ... ?
Na - ma direkt kimentem megint - és jobban megszemléltem ezt a dolgot.
Tényleg van rajta kis villáskulcsos ikon, de egy autó-sziluettel együtt. És ha lenyomom a pedálokat, tényleg villog az ikon - de csak egy kis idő múlva. Az mit jelent? Nincsen hiba? akkor Baba! A hozzászólás módosítva: Feb 7, 2015
Elméletileg nincs tárolt hibája.
Sziasztok!
Továbbra is a 94-es Opel Corsammal szenvedek 1,2-es. Már kicserélték benne az aksit, AC pumpát, relét, gyújtáskapcsolót. három szerelőnél voltam vele, egyszerűen nem tudják mi a baja, rákötötték a kütyüt, nem mutatott ki semmit, a szerelő használta is több hétig, neki sem jött elő a hiba. A probléma az hogy megyek az autóval, egyszerűen kigyullad a motor jel (sebességet váltok, vagy lassitok általában), aztán kigyullad az összes jel a műszerfalon és az autó leáll. Utána egyáltalán nem tudom elinditani, bármit csinálok. Általában 10-25 percig dekkolok és utána szimplán elindul. Megőrülök már ettől. Most azt a tippet kaptam hogy az immobiliser. Viszont egy tök egyszerű kulcsa van, nincs benne semmi elektromos kütyü szerintem. Az autót nyilván használtan vettem és volt benne egy riasztó, de ki van kötve. A működéséről az autókereskedő nem világositott fel, mert maga sem tudta szerintem. Most az a tippünk hogy valami ilyesmi okozhatja a gondot. Aki ért hozzá segitene hogy az Opel inditásgátlója hogy működik?? Találtunk egy ilyet: http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2006/06/16.pdf Sajnos számunkra ez értelmezhetetlen. Nem értjük olyan hülyén van fogalmazva. Itt az lenne a kérdés hogy ha az ember kiköti ezt a K117-et akkkor a probléma szerintetek megoldódnak? Ha a WEG 447-es vezetéket és a lenti vezetéket (1135sm-t) direktbe összekötnénk, akkor megoldódna ez a probléma? Segitség! Köszönöm!
Ha szimplán kikötöd a K117-et, akkor egyáltalán nem fog beinduni soha többet az autó.
Szerintem sokkal valószínűbb, hogy az utólagosan nem szakszerűen bele barkácsolt riasztó nem szakszerű eltávolítása (és ebből fakadó érintkezési hiba) okozza a bajt. A gyári immo hibájában nem hiszek. Hogy a szerelők nem találják meg a hibát az is erősíti a gyanúmat. A riasztó beszerelő "szakemberek" néha olyan hatalmas szakértelemmel dolgoznak, hogy ellenpéldaként kéne tanítani az iskolában, viszont hogy az autóban hol milyen vezetéket vagdosnak, toldanak, reléznek meg, na az az ami tű a szénakazalban utólag felderíteni. Ha lenne valami infó róla, hogy milyen típusú riasztó volt benne, esetleg segíthetne valamit. Hm?
Fogalmam sincs. Amikor vettem az autót már ki volt kötve és nem is kaptam róla infót. Továbbá három évig nem volt a kocsival probléma, tavaly nyár óta szenvedek ezzel a problémával.
ECU volt már vizsgálva? Hallottam olyanról már, hogy a forrasztások felrepedeztek/elengedtek. Ugye ott hő termelődik, tágulhatnak a rések is, ha vannak. Csak tipp...
Nem, az a Hall jeladó? no annak cseréjét szeretném elkerülni mert ez +30ezer.
LEhet h. csak a kiszerelt riasztó szarakodik? ezt szeretném megtudni mielőtt megint kiadok +ezreket erre a 250ezres autóra.
A kiszerelt riasztó hibájának kizárása viszonylag egyszerű, bár időigényes. Minden vezetéket gyári állapotba kell hozni. Egy autó villamossági szerelő kell ehhez, ha te nem tudod megcsinálni, mert az autószerelők jelentős része (tisztelet a kivételnek) valami démonikus varázslatnak tekinti az elektronikát. Ilyenkor mindig eszembe jut az az eset, amikor egy nálunk dolgozó autószerelő úgy szerette volna megjavítani a folyton égő féklámpát, hogy izzót cserélt.
Szia!
Ebben teljesen igazad van, de mivel a gyertya ki van szerelve, így ki tudja nyomni az üzemanyagot, és még valami, hogy elég ha kétszer körbefordul a motor, pont lehet látni minden gyertyánál a szikrát. Persze ehhez csukott garázsajtó kell. Lehet hogy nem árt kihúzni a szivattyú biztosítékát előtte, de ennyi benzint szerintem simán elbír a a katalizátor. Amikor sűrítési nyomást mér a szerelő akkor sem szokta másképp csinálni, és többet forgatja a motort. Üdv: GM (Nem Generál Motors)
Nem, az a vezérlőegység. Az autó "agya". Nem gyakori hiba, de megeshet. De simán lehet, hogy el van kókányolva valami a riasztó helyén. (Csak akkor miért most jött elő?) Nem feltétlen kell megvenni a cuccokat, a szerelő csak tud szerezni egy cseredarabot, de szerintem még a boltban is visszaveszik, ha mégsem az volt a gond. Erre nem vennék mérget De bontóbol is lehet próbálkozni, hátha engedik ott hogy helyben járatva kipróbáld jó-e.
Rendben, köszönöm. Akkor felveszem a Cserelistára. Még semmit nem vettek vissza ill. a szerelő ezen lehetőséget mint opciót nem ajánlotta. De mostantól résen leszek!
Köszönöm szépen!
95-ös f astra,teljesen kiszámíthatatlan időközönként előjövő hiba.indexet kiteszem valamelyik irányba a visszajelző lámpa folyamatosan ég,sercegő hangot hallok,ekkor nem jelez az irányjelzőm.A vészvillogó megnyomására azonnal megjavul,és csak lehet egy hónap,vagy akár egy óra múlva előjön a hiba.
Köszönöm előre a segítséget!
Nekem a vészvillogó kapcsolójával már egy éves korában baj volt. A megoldás az lett, hogy egy százforintos pénzérmét beszorítottam a vészvillogó kapcsoló, meg a dekli közé, alulra. Ez így van húsz éve. Próbáld ki, hátha neked is ez a kapcsoló rossz valamiért.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |