Fórum témák
» Több friss téma |
Hello! Megrajzoltam. Ugyan nem mondtad, hogy a relé 20sec ideig mekkora feszültséget kap. Az R2 ellenállást lehet az időzítéshez meg kel választani, mert az függ a Fet küszöbfeszültségétől is.
Köszönöm. 3 voltot kap, ezért írtam a 3 voltos relét. Köszönöm!
Egy kérdésem lenne még milyen programmal lehet megtervezni egy ilyen kapcsolást?
próbáltam tinán szimulálni, de BS170-et nem találtam rajta.
Ne szimuláld, hanem rakd össze.. (Egyébként meg nincs benne.)
a kép mellé tsc fájlban is feltehetnék az áramkört.
Szimulálni szeretném, hát ha tudom fejleszteni és könynebben rájövök a működésre.
Sziasztok
A segítségeteket szeretném kérniegy pár dologban.Elégamatőr vagyokkérem nézzétek el. Azis lehet ,hogy rossz helyre írok. Az első. Adott 3.7 volt ,amit rc távvezérlővel ki be tudok kapcsolni.Ezzel szeretnék 12v-ot kapcsolni valamiféle relével. Megoldásokat előre is köszönöm.
Hello! Egy tranyóval, két ellenállással megoldható, ha ismert a relé árama.
Szia
Szóval ha a 3.7 voltot távvezérlővel irányítom. Ez egy rc vevőjének a része. Elmozdítom a kart a távvezérlòn és a vevòn zárja az áramkört. Úgy szeretném ,hogy ez behúzzon egy relét ami zár egy tőle független 12 voltos áramkört. Van e erre egyszerű megoldás?
Ez a kérdés egyébként itt OFF!
Írtam, hogy van, csak épp a kérdésre nem válaszoltál. De a 12V tápfeszültség és az Rc tápfeszültségének negatív pontjának közösnek kell lenni.. (A 2,7V és a kapcsoló, csak modellezi az RC-t.)
A kérdésedre feleltem ,még ha nem is annak tünt. A relét 3.7 voltal kapcsolnám. Ha jól értem akkor ez a "relé árama". Sajnos az nem megoldható ,hogy a 3.7 v és a 12 v negatív pontja ugyan az legyen. Mint írtam, lehet hogy nem jól kifejezve magam, külön kell 'hogy működjön. Ilyen megoldás létezik vagy egyébb ötleted van?