Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Sziasztok! Skoda Octavia 1.6 BFQ motorkodos, cheklámpa világít hibakód p0102, MAF szenzor hiba.Vezetékek átnézve tisztítás is megvolt, majd következet a csere vadiújra és mégis ugyanaz a hibakód.Mi lehet még a hiba?Válaszokat előre is köszönöm.
Esetleg az nem baj, hogy utángyártott a maf szenzor?
Elméletileg nem, bár már találkoztam hibás új alkatrésszel, de nem mondanám hogy jellemző.
Köszi, ecu cseredarabra valami ötlet?
Sajnos nekem nincs, de valami Skoda szerelőnél, vagy bontósnál biztosan akad. Még az jutott eszembe, hogy megvizsgáltátok nem szív-e fals levegőt?
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
Bocsi de még egy, annak van jelentősége, hogy akkor kezdődött amikor beszerelték a riasztót?
Ez innen sajnos nem látszik. Nem tudom mit csináltak és azt hogyan.
Canbus riasztót tetek bele a főrellét blokkolja. 2008-as tour.
Kb tudom,hogy hol szívhat falsot, de van valami rejtett cső is amit megnézzek?
Nem tudok ilyenről, nincs kellő típusismeretem. Csak az általános dolgokat tudom mondani. Szívócső környéke, vákuumcsövek, kartergáz cső, fékrásegítő csöve, a szívótér vákuummal működő szerkezetek membránja. Azt hiszem nem hagytam ki semmit.
Sziasztok!
Már írtam az oldalon Skoda Octavia 1.6 MPI BGU motoros autómmal kapcsolatban. Voltak tanácsok ezeket végig néztük és köszönöm is. A hiba viszont még mindig jelen van. A következő a hiba két hűtőventilátorom egyszer csak bekapcsolnak és max fordulaton kezd hűteni,ez képes addig menni még le nem állítom a motort. Hőmérséklet jeladó a motornál ellenőrizve, termosz jó,vezérlő relé ami ami as motor térben van néhány típusnál ennél ez nincs. Villamosság szerelőnél is voltam ők se tudják behatárolni a hibát pontosan (ECU hiba vagy a nagyobbik hűtőventilátorban van valami vezérlő az lehet a hibás) Nagyobbik ventiben lehet tényleg valami vezérlő? Valakinek valami ötlete, vagy egy kitartó szerelő aki megoldást talál? Segítséget előre is köszönöm.
Kérdezhetsz nyugodtan ha valamire még kíváncsi vagy, csak nem voltam gép mellett.
A motor hőmérséklete ilyenkor milyen?
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2015
A műszerfalon középen beállva 90 fokot mutat.
A ventilátorok hőkapcsolója, ha az Unix programnak hinni lehet, két fokozatú. Lehet, hogy csak a nagyobbik fokozat működik. Bővebben: Link
Sziasztok!
Az a nagy kérdésem volna, hogy 2001-es 1.6-os benzines AKL motorkódú szekérbe lehet-e utólag tempomatot beszerelni?
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, amire sehogy sem sikerül rájönnöm, hogy adott egy 2005-ös 1.6-os BGU motorkódos Seat Altea. Az elmúlt időszakban többszor kidobta az EPC, motordiagnosztika és TCS piktogramokat. Ekkor kiolvasás után volt hogy a levegőpumpamotort jelezte volt hogy a folytószelepházat, vagyis mindig mást. Legutóbb szétszedtemés kitisztítottuk a folytószelepházat meg az EGR szelepet is. Azota sokkal jobban megy viszont most 2x csak a TCS piktogramot dobta ki, igaz megálltam gyújtás le majd újra rá és eltűnt. Néha menet közben pl ha benyomom a tempomatot és picit egyenetlen az út, elkezd a fordulatszám picit ingadozni és nem áll vissza egyenletesre hiába jó az út már, kénytelen vagyok ilyenkor rányomni a gázra és akkor jó lesz. Az alapjáratnál is csinál ilyet, hogy picikéket ingadozik. Mi lehet itt a gond szerintetek?
Helló megint, a maf ellenállását kitudom mérni, vannak valami értékek?
Obd-én keresztül olvastam a maf értékeket, de csak nullát mutatott, ez jelent valamit?
A hőkapcsoló ami a motornál van arra gondolsz? Mert az cserélve volt. Vagy a hűtőnél alul is van egy gomba az is kapcsolja?
Leszedtem a szervószivattyú olajnyomás kapcsoló/érzékelő csatlakozóját. Indítottam, de nincs változás, nincs meg az emelt alapjárat. A csatlakozó levétele után olajos trutyi volt benne, azt kitisztítottam. Úgy is próbáltam, nincs alapjárat. Ennek ellenére lehet, hogy hibás az érzékelő/kapcsoló?
Ellenállást tudsz mérni azt hiszem, hőmérséklettel arányosat. Most nem tudom elküldeni a leírást, mert nem otthon vagyok. Ha hétfőig nincs segítség, akkor belinkelem.
Ezen az oldalon le van írva a nyomáskapcsoló csere menete és hol kell utántölteni az olajszintet. Azzal, hogy levetted a stekkert a nyomáskapcsolóról, nem derült ki semmi, mert a stekkerben kellene létrehozni a meglévő olajnyomás kontaktusát, hogy a motorvezérlő ehhez a kontaktushoz igazodjon. Szerintem.
Sziasztok!
Újabb problémám adódott, 2000-es évjáratú Octavia AEE motorkódú, 1.6 benzines drágaságommal. Hidegen rángat, ha eléri az üzemi hőfokot semmi baja. Kiolvasva hibát nem ír ki. Gyújtó trafó, gyertyakábel már frissen cserélve, de a hiba megmaradt. Tavaly cseréltettem már vízhőmérsékleti jeladót, lambda szondát, katalizátort más problémák miatt, akkor megoldódott az a probléma. Kb. 1 hónapja az autóval megálltam és 10 perc múlva nem tudtam elindítani. Akkor sem írt ki a hibatároló semmilyen hibát, de azóta az autó indul. Minden szaki akivel beszéltem, értetlenül áll a dolog előtt, mindenki mást mond. Értem hogy el kell indulni valamilyen szálon, de minden héten nem tudok ráfordítani az autóra több tízezer forintot. Szeretem az autót, de kezdek nagyon kiábrándulni az autóból is és a szervizekből is. Kérlek ha van hasonló tapasztalat segítsetek, nem terveztem az autó cseréjét, és jó lenne még pár évet használni. Előre is köszönöm aki A hozzászólás módosítva: Márc 14, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |